
Yes! Jeg skal endelig se Michael Jackson 9 januar 2010! Lenge!? Jaaaaaaa! Men det var de vi fikk tak i dag, så får vi prøve igjen i morgen og se om vi får noen før den tid :)
Men hey! Har da fått billetter! Håper bare han ikke avlyser da siden han er vist veldig flink til det o.O
Han kommer helt sikkert til og avlyse den siste delen av konsertene, det er sånn typisk min flaks. Så jeg gleder meg ikke så mye egentlig, for jeg er mest forberedt på at jeg ikke får se han.. Men en England tur blir det nok sikkert da etter jul :)
Sorry, dette ble liksom 2 sånne M.J innlegg etter hverandre hehe. Men nå skal jeg stikke i dusjen! Så me bloggast folkens!


58 kommentarer:
Så spennende! Bra at du fikk billetter:)
Kuli! :D Han er stilig!
Har også hørt at han er flink til å avlyse :/ Vi krysser fingrene for det beste :)
Sv: Tusen takk for det ^^
Det kaller jeg bare jævlig heldig! :)
Er ingen kjempe fan av denne karen, men har alikevell kjempe tøff ! :- )
hihi :)
Gøy med konsert da :)
Svar: Takk =D
Så gøy! Håper han ikke avlyser da. :/
Så bra at du fikk tak i biletter da! :)
Han trenger ikke dra i det hele tatt! Herligste ;)
Hihi så gøy at du får se han! Liker han ikke selv, men han er jo en legende liksom. Ehe :D
Du er heldig som får dra på den! :)
Nei så morsomt da :D Får krysse fingrene for at han gjennomfører alt sammen ;)
Ååå, heldig du er som skal på michael jackson konsert!:)
Neeei så kult :D
Så gøy med michael jackson konsert, heldig :-)
Du er så heldig!
årh, du er heldig!
Håper han ikke avlyser, slik at du får sett det hele ;)
Fyren er stilig, men liker ikke helt deal'n med nesen og skifte av hudfarge, han var jo rå som han var! en sann legende!
sv: ja, det er sant, for de som har stritt hår, noe jeg ikke har, har krøller i massevis, men viser det aldri ^^, strittetangen er tragisk nok blitt min bestevenn, samtidig som jeg hater den for den ødelegger håret mitt !
får håpe han ikke avlyser :) du er heldig som skal få se han live :D
gratulerer med billetter :)
Kjenner jeg er max misunnelig på deg!
Så bra du fikk biletter:D
SV: Takk for det :)
Er det dumb blonde du bruker?
Smart, men jeg orker nemlig ikke å kle på meg for å vente i 10-15min, og så gå i dusjen igjen. Heh :)
Ja, jobben min er herlig den :-) Takktakk. SKAL DU PÅ MJ ? Luckyyyyyyyyyyyy!!
kos deg :D
Så utrolig heldig du er! :)
Ble litt misunnelig nå.. Men du må kose deg!
oj! det koster sikkert å få tak i en sånn billett!
Så bra :D Forhåpentligvis avlyser han ikke!
Høres ut som en kjempe koselig jobB:-D
Arti. æ vil og! men det er jo alltid noe som forhindrer det æ har lyst t.
wooow, du er heldig!
Jævli stilig! Visst han ikke avlyser blir det sikkert en ufattelig bra konsert!!:D
sv; Nå finner jeg den igjen! sangen altså :)
åå, du er heldig :)
Du er heldig! Har utrolig lyst til å se ham, han er GUD!
Så utrolig gøy :D Jeg kunne også tenke meg det!
oi, så gøy!
Åå, har du fått billetter? Bææ :(
Aw, så heldig du er! :D
Må desverre si at jeg absolutt ikke liker han! Han har gjort så mye dumt som det ikke har blitt noe oppklaring.
sv: vell.. jeg kunne ikke velge farge på den, så den passet til mitt eget hår x)
Så gøy da :)
Jeg får litt sånn avsmak i munnen ac mr jackson jeg, har nok lest for mye se&hør. Tror du det er noe futt i han da?
Så gøy at du fikk billetter! =)
Grattis! det blir diggbart!=D
maXX kult ass!! :)
Åh! Så moro!
ååh!! jeg vil også på den konserten! Hadde vært så sykt kult
hørt at det var veldig vanskelig å få billetter til konsertene, så grattis :-)
Lurt å forberede seg på at du ikke får se han, egentlig. Da blir gleden plutselig veldig stor når det er helt klart at du virkelig får se han!
Heldiggrisen :) Men når han først har konserter er de visst veldig bra da ;)
Gratulerer! Kjempekult! Utrolig ufattelig at han har solgt UT 50 shows!!!
er han tilbake? det visste jeg ikke. håper konserten ikke blir avlyst da :D
Får håpe han ikke avlyser da... Det er bare kjipt!
Så moro da :-D
Så gøy!!
Så sykt gøy!! Lucky! Satser på at han ikke avlyser!:)
Åh, spennende :D Bloggen din er så sinnsykt bra, og jeg diggerdiggerdigger headeren din :¤
yes yes yes.. jeg skal også, men allerede juli 2008:)
gleder meg som et barn
Oi, han holder på fortsatt? Så gøy!
Legg inn en kommentar