torsdag 12. mars 2009

Michael Jackson!




Yes! Jeg skal endelig se Michael Jackson 9 januar 2010! Lenge!? Jaaaaaaa! Men det var de vi fikk tak i dag, så får vi prøve igjen i morgen og se om vi får noen før den tid :)
Men hey! Har da fått billetter! Håper bare han ikke avlyser da siden han er vist veldig flink til det o.O

Han kommer helt sikkert til og avlyse den siste delen av konsertene, det er sånn typisk min flaks. Så jeg gleder meg ikke så mye egentlig, for jeg er mest forberedt på at jeg ikke får se han.. Men en England tur blir det nok sikkert da etter jul :)

Sorry, dette ble liksom 2 sånne M.J innlegg etter hverandre hehe. Men nå skal jeg stikke i dusjen! Så me bloggast folkens!

58 kommentarer:

Hanne sa...

Så spennende! Bra at du fikk billetter:)

Cecilie sa...

Kuli! :D Han er stilig!
Har også hørt at han er flink til å avlyse :/ Vi krysser fingrene for det beste :)


Sv: Tusen takk for det ^^

Anonym sa...

Det kaller jeg bare jævlig heldig! :)

Anonym sa...

Er ingen kjempe fan av denne karen, men har alikevell kjempe tøff ! :- )

Anonym sa...

hihi :)

Ane sa...

Gøy med konsert da :)

Svar: Takk =D

Tina sa...

Så gøy! Håper han ikke avlyser da. :/

Anonym sa...

Så bra at du fikk tak i biletter da! :)

Meg sa...

Han trenger ikke dra i det hele tatt! Herligste ;)
Hihi så gøy at du får se han! Liker han ikke selv, men han er jo en legende liksom. Ehe :D

Bjørg Kristin sa...

Du er heldig som får dra på den! :)

K(ristine) A(malie ) sa...

Nei så morsomt da :D Får krysse fingrene for at han gjennomfører alt sammen ;)

Maria Helene Nilsen sa...

Ååå, heldig du er som skal på michael jackson konsert!:)

Susanne sa...

Neeei så kult :D

Anonym sa...

Så gøy med michael jackson konsert, heldig :-)

Anna Margrete sa...

Du er så heldig!

Shelly sa...

årh, du er heldig!
Håper han ikke avlyser, slik at du får sett det hele ;)

Fyren er stilig, men liker ikke helt deal'n med nesen og skifte av hudfarge, han var jo rå som han var! en sann legende!

sv: ja, det er sant, for de som har stritt hår, noe jeg ikke har, har krøller i massevis, men viser det aldri ^^, strittetangen er tragisk nok blitt min bestevenn, samtidig som jeg hater den for den ødelegger håret mitt !

C sa...

får håpe han ikke avlyser :) du er heldig som skal få se han live :D

victoria sa...

gratulerer med billetter :)

Anonym sa...

Kjenner jeg er max misunnelig på deg!

annikken sa...

Så bra du fikk biletter:D

Anonym sa...

SV: Takk for det :)
Er det dumb blonde du bruker?
Smart, men jeg orker nemlig ikke å kle på meg for å vente i 10-15min, og så gå i dusjen igjen. Heh :)

Saha Carter sa...

Ja, jobben min er herlig den :-) Takktakk. SKAL DU PÅ MJ ? Luckyyyyyyyyyyyy!!

Anonym sa...

kos deg :D

Anonym sa...

Så utrolig heldig du er! :)
Ble litt misunnelig nå.. Men du må kose deg!

Benedicte sa...

oj! det koster sikkert å få tak i en sånn billett!

sve sa...

Så bra :D Forhåpentligvis avlyser han ikke!

Anonym sa...

Høres ut som en kjempe koselig jobB:-D

SKN sa...

Arti. æ vil og! men det er jo alltid noe som forhindrer det æ har lyst t.

AlexandraEi sa...

wooow, du er heldig!

Amalie sa...

Jævli stilig! Visst han ikke avlyser blir det sikkert en ufattelig bra konsert!!:D

Anonym sa...

sv; Nå finner jeg den igjen! sangen altså :)

Tonje Holm sa...

åå, du er heldig :)

Noshabelle sa...

Du er heldig! Har utrolig lyst til å se ham, han er GUD!

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig gøy :D Jeg kunne også tenke meg det!

Marthe Sofie sa...

oi, så gøy!

Ida Sanden sa...

Åå, har du fått billetter? Bææ :(

Renate Iselin sa...

Aw, så heldig du er! :D

Christina sa...

Må desverre si at jeg absolutt ikke liker han! Han har gjort så mye dumt som det ikke har blitt noe oppklaring.

Anonym sa...

sv: vell.. jeg kunne ikke velge farge på den, så den passet til mitt eget hår x)

Agnethe sa...

Så gøy da :)

Anonym sa...

Jeg får litt sånn avsmak i munnen ac mr jackson jeg, har nok lest for mye se&hør. Tror du det er noe futt i han da?

I sa...

Så gøy at du fikk billetter! =)

Anonym sa...

Grattis! det blir diggbart!=D

Anonym sa...

maXX kult ass!! :)

Karoline sa...

Åh! Så moro!

Krii sa...

ååh!! jeg vil også på den konserten! Hadde vært så sykt kult

Anonym sa...

hørt at det var veldig vanskelig å få billetter til konsertene, så grattis :-)

Maarth sa...

Lurt å forberede seg på at du ikke får se han, egentlig. Da blir gleden plutselig veldig stor når det er helt klart at du virkelig får se han!

Helene sa...

Heldiggrisen :) Men når han først har konserter er de visst veldig bra da ;)

Ine sa...

Gratulerer! Kjempekult! Utrolig ufattelig at han har solgt UT 50 shows!!!

Irene sa...

er han tilbake? det visste jeg ikke. håper konserten ikke blir avlyst da :D

Jorunn sa...

Får håpe han ikke avlyser da... Det er bare kjipt!

Linda sa...

Så moro da :-D

Caroline sa...

Så gøy!!

Ella sa...

Så sykt gøy!! Lucky! Satser på at han ikke avlyser!:)

VEDIS KRISTINE sa...

Åh, spennende :D Bloggen din er så sinnsykt bra, og jeg diggerdiggerdigger headeren din :¤

Hippie, hippie - milkshake sa...

yes yes yes.. jeg skal også, men allerede juli 2008:)
gleder meg som et barn

Anonym sa...

Oi, han holder på fortsatt? Så gøy!