Topp: Gina Tricot
Cardigan: Cubus
Smykke: kjøpt for en del år siden, husker ikke hvor,
sikkert i Polen ..
Topp: Gina Tricot
Cardigan fra Gina Tricot, bakfra.
Topp fra Vera Moda (trooor jeg, husker ikke helt *oooops* haha)
Hårbånd: Gina Tricot
Og til slutt:


30 kommentarer:
aaaah for en herlig cardigan,
den saa skikkelig god ut
For en herlig topp&hårband! :-)
Kule plagg :D Likte veldig godt cardigan'en!
Så mye fint. Jeg elsket hårbandet ditt. Har skikkelig dilla på hårband :)
Hårbåndet var rått!
Alt var fint , bortsett fra Jan Thomas , fnyyys ;z
Så utrolig nydelig hårbånd :D
Fine bilder ;D
fint :)
fresh cardigan å hårbånd!
Eg kjøpte tightsen på Gina Tricot i Luleå !
råsøte klær. spesielt cardiganen!
veldig fin cardigan...
du må jo skaffe deg 80tallets barndom og nå da..he he
Kjempesøte klær! =D
å hadde en sånn cardigan før, den er kjempe fin!
Så mye fint :) den øverste toppen har jeg sett på, den er supersøt :)
Jeg elsket den øverste toppen. Hårbåndet var også nyyydelig. :)
Har veldig lyst på stylingguiden til Jan Thomas selv. :D
Er den stylingguiden bra eller?:) sånn egenlig?
I really like the cardigan I do, that's nice.
mye fint her ja =) barndoms-bøkene er bra" :) og veldig søt den ferskenfargente toppen fra kanskje veromoda ;)
Stilige klær!!
Mine kompliment til deg: Stilen din ser utrolig kul ut og headeren din er kjempe fin. I tillegg så skriver du bra og skriver om mye forskjellig!
skikkelig fin cardigan :)
takk for det ;-)
koolt stuff ;-*
FIn blogg du har og nydelig cardigan! :)
sv: haha, nå ser jeg at jeg skrev overskriften feil xD
det skulle jo stå poeng, og ikke penger. sorry!
om du begynte å lure x)
Så fine klær! :-D
herligt<3
Så fine klær!
Så fine ting :D
Sv: Takk, jeg liker det bare bedre og bedre sjæl :]
Og for en lekker cardigan! kjempefin.
elsker sånne cardiganer, de er så deilige! :)
Legg inn en kommentar