mandag 16. mars 2009

Walking in Memphis


Topp: Gina Tricot


Cardigan: Cubus
Smykke: kjøpt for en del år siden, husker ikke hvor,
sikkert i Polen ..
Topp: Gina Tricot



Cardigan fra Gina Tricot, bakfra.


Topp fra Vera Moda (trooor jeg, husker ikke helt *oooops* haha)


Hårbånd: Gina Tricot


Og til slutt:

30 kommentarer:

Anonym sa...

aaaah for en herlig cardigan,
den saa skikkelig god ut

Anonym sa...

For en herlig topp&hårband! :-)

K(ristine) A(malie ) sa...

Kule plagg :D Likte veldig godt cardigan'en!

Maria Helene Nilsen sa...

Så mye fint. Jeg elsket hårbandet ditt. Har skikkelig dilla på hårband :)

Tuppene sa...

Hårbåndet var rått!

victoria sa...

Alt var fint , bortsett fra Jan Thomas , fnyyys ;z

Anonym sa...

Så utrolig nydelig hårbånd :D

Unknown sa...

Fine bilder ;D

Åshild sa...

fint :)

Anonym sa...

fresh cardigan å hårbånd!

Eg kjøpte tightsen på Gina Tricot i Luleå !

Anonym sa...

råsøte klær. spesielt cardiganen!

Hippie, hippie - milkshake sa...

veldig fin cardigan...
du må jo skaffe deg 80tallets barndom og nå da..he he

Anonym sa...

Kjempesøte klær! =D

Anne-marte sa...

å hadde en sånn cardigan før, den er kjempe fin!

Malina sa...

Så mye fint :) den øverste toppen har jeg sett på, den er supersøt :)

Anonym sa...

Jeg elsket den øverste toppen. Hårbåndet var også nyyydelig. :)

Har veldig lyst på stylingguiden til Jan Thomas selv. :D

Marta sa...

Er den stylingguiden bra eller?:) sånn egenlig?

Anonym sa...

I really like the cardigan I do, that's nice.

Helene sa...

mye fint her ja =) barndoms-bøkene er bra" :) og veldig søt den ferskenfargente toppen fra kanskje veromoda ;)

Anna Margrete sa...

Stilige klær!!

Mine kompliment til deg: Stilen din ser utrolig kul ut og headeren din er kjempe fin. I tillegg så skriver du bra og skriver om mye forskjellig!

Anonym sa...

skikkelig fin cardigan :)

Anonym sa...

takk for det ;-)
koolt stuff ;-*

Unknown sa...

FIn blogg du har og nydelig cardigan! :)

Anonym sa...

sv: haha, nå ser jeg at jeg skrev overskriften feil xD
det skulle jo stå poeng, og ikke penger. sorry!

om du begynte å lure x)

Mella sa...

Så fine klær! :-D

Benedicte sa...

herligt<3

kinehelene sa...

Så fine klær!

Nadia sa...

Så fine ting :D

Solveig Irene sa...

Sv: Takk, jeg liker det bare bedre og bedre sjæl :]

Og for en lekker cardigan! kjempefin.

Marianne sa...

elsker sånne cardiganer, de er så deilige! :)