
Tror jeg har fått litt dilla på Taylor Swift i det siste.. Har gått rundt og nynnet på sanger som: Picture to burn, teardrops on my guitar, our sing, you belong with me & Fearless.
I really really hate that stupid old pick up truck you never let me driveUtrolig hvordan kan kjenner seg igjen i enkelte sanger, er som om man kunne ha skrevet hvert eneste ord i sangene selv. Skummelt? Mhm!
You're a redneck heartbreak
Who’s really bad at lying
So watch me strike a match on all my wasted time
As far as I'm concerned you're just another picture to burn
Burn burn burn baby burn
Just another picture to burn
Baby burn
Har du noen sånne sanger der du bare sitter helt stille og hører etter på hvert eneste ord som blir sunget?
Ellers har jeg sett igjennom litt gamle bilder (vært litt ego og fjortis igjen ja *kniiiz*) fra sommeren 2007 og stuff.. Jeg vil ha langt hår igjen, og blondt (ikke sånn som på bildet, helt blondt, eller sånn som på bildene nedenfor funker og igrunn når jeg tenker meg om..)! Og jeg vil ha sånne krøller som Taylor Swift har!!
Her er forresten en bra side for sånne som meg som er lei det kjedelige håret sitt..
--->> http://salongen.blogg.no <--- Mangen bra tips der !
!Viktige saker!

Ooooog hvem vil vel ikke se Michael Jackson i sommer i England!? Jeg vil!!!!! Dette er siste sjangse til og se han live..
Skal sååå prøve få tak i billetter (noe som sikkert blir umulig uansett...)


68 kommentarer:
Takk for fin kommentar! :)
Jeg har utrolig lyst til å gå på konsert med Michael Jackson også! Men tror det er liten sjanse for at jeg får tak i bilett. Du hadde en veldig fin header foressten! :)
satse på at du får tak i en :D
Salongen er en sikkelig bra blogg.
jeg kjenner en som skal til englad for å se han (:
sv: Hehe ja er helt latterlig dyrt for ett sjal. Kjenner jeg liksom blir litt sur fordi det skal være så sure priser :P
ÅÅ skulle gjort alt for å fått vært på en av de konsertene!
Taylor Swift er kjempedyktig!
Taylor Swift har utrolige sanger.
Jeg pleier å høre Predictable med Delta Goodrem.
Taylor Swift har en nydelig stemme med nydelige sangtekster.
Taylor swift har noen fine sanger ja=)
Har fått med meg at michal jeckson kommer til england i sommer ja, håper du får billetter da:)
sv. ja vet det er helt herlig:D
hehe, jaa : D lykke til med å få tak i billett. kul blogg du har : )
Elsker love story med taylor, men det ser ut som om den er håpløst forsvunnet fra Spotify!
Sv; Ja, da er det bare å hive seg med da ;)
Så sinnsyk kul tekst!
Fin tekst! :-)
Jeg syntes da den konserten har blitt skrytt litt opp i skyende da! :P fin blogg!!:D
maja: nååja, jeg syns han fortjener all denne oppmerksomheten rundt disse konsertene jeg da! er så og si aller siste sjangse man får og se han live liksom :) hallo er THE KING OF POP vi snakker om :P!
Jeg har ikke hørt særlig mye på Taylor Swift, men hun later til å være ganske så dyktig! :)
Skulle gjerne fått sett MJ jeg også, men jeg tror nok ikke det er en så veldig realistisk drøm. Men jeg håper at du får tak i billett! =)
så gøy! tror ikke jeg får med meg konserten, utsolgt eller ikke..
SV: ja herregud jeg skjønnre jo det! men det er jo helt syyykt mye han tjener på det da!! heelt vilt!! men han er jo blitt en legende, og er jævli flink osv, men bilettene selges jo for en jævli høy pris da:P
Må bare spør såg du den gule bakgrunnen eller den lilla? Får har layout, med lillabakgrunn, men er ikkje alltid den kjeme fram, men om du ser den lilla og syns det var vanskeli å lese, skifter eg gjerne ;)
haha, ja det gjør vel det ;-) kool blogg!
Du hadde drit fint hår! :) Så søt du er !
Ja, blir sånn ei lita stund no;) Vil ha nokke nytt, men får ta det om ei stund :) Men takk for at du gav beskjed;)
Taylor er utrolig flink!:)
Sv: Tusen takk ^^
Syntes du har fin sveis, jeg! :D
Det må være så stort å se han live! Jeg kjenner en som har dansa med han!:p
jeg kunne gjerne dratt på konsert med han! dødsgøy :D
SKulle gjerne dratt, men har liksom planer for sommeren:(
Hu så jeg på ellen show. Hu virka faktisk ålreit. Selv om jeg ikke liker musikken sånn overveldende godt. Viktig at hun er ålreit da
Morsomt å se på gamle bilder, ja :)
så ut som hun ligna litt på deg
teardrops on my guitar er kjempfin! mm, skulle ønske han spilte i påska, da skal jeg til london:D
Har du hørt den nye CSI-versjonen av "You're not sorry"? Drit kul! Taylor skal jo være med i en episode av CSI, siden det alltid har vært hennes største drøm ;)
ååå,jeg vil å se mihael jackson!! for en mann :D
Ååh, jeg vil også se MJ :)
Æh, de billettene kommer sikkert til å koste flesk. :|
Vil også til England å se han live, såå lyst.
Jeg vil også ha langt hår igjen! :)
Jeg skulle og ønske jeg kunne dratt på en av konsertene hans. Blir nok dyrt, så har ikke noe sjans der.
Men håper du får kommi deg dit, da :)
salongen.blogg.no, elsker den bloggen! Leser hvert innlegg flere gang om dag :-)
hadde virkelig ikke gjort noe å få dratt på konsert med han! :)
Lykke til med bilettjakten ;)
Taylor har helt nydelige sanger ! Men hørte på hun mye for flere mndr siden, så er gått litt lei !
Får håpe håret ditt vokser fort :o) Men det er jo fint uansett!
Taylor Swift er flink.. Jeg synes "I'd lie" er fin, liker teksten =)
Skal krysse fingrene for at du får billett til MJ-konserten. Stas..:)
Hun er bra ass! ååh, jackson<3
vetu, legger deg til å bloglovin jeg! ;D
!!jeg har drittlyst til å se michael jackson :|
som han selv sier; this is it!
Jeg digger our song!
Lykke til for at du får biletter:D
har ikke så sansen for hun taylordamen, men nå har jeg jo ikke hørt alt ennå..
Taylor swift har sanger jeg blir helt hekta på, går å nynner på de hele tiden:P
åh, taylor er amazing!
Skulle gjerne vært i England og sett Michael Jackson jeg også ja! Men tviler sterkt på at det blir, hehe :p
Søte bilder av deg :)
Digger Taylor Swift!<3
Hun er så utrolig flink!
Taylor Swift <3
Håper du får tak i billetter ;)
Taylor Swift <3
Håper du får tak i billetter da, hadde ikke sagt neitakk til MJ, selv.. men det er vel umuligt nå.. :o
Taylor swift <3
Da bør du skjekke ut "should've said no" den er konge
Takk :) Taylor swift er kjempe dyktig ja.
Så morsomt å høre! I går satt jeg å hørte på sangene hennes og tenkte på hvor mye jeg kjenner meg igjen i. :)
åh jeg og vil se han! Siste live? Hvorfor det? :-)
utrolig hvor treffende sangtekster kan være! vil også ha ny sveis, takk for bloggtipset ;)
Mr Jackson er diggbar!=D
Jeg vet såvidt hvem Taylor Swift er jeg, men Michael Jackson derimot, gad, tenk å dra på konsert med han!
Det hadde vært tøft og sett michael Jackson live da! :D
Vet faktisk ikke om jeg har hørt om Taylor Swift, jeg.. får vel google henne med det samme ;)
Jeg har sykt lyst til å dra på Michael Jackson konsert, men får nøye meg med Madonna så lenge jeg ikke får billetter!
TAKK for kommentaren!
Jeg elsker Taylor Swift, alle sangene er like bra.
Legg inn en kommentar