tirsdag 10. mars 2009

Picture to burn



Tror jeg har fått litt dilla på Taylor Swift i det siste.. Har gått rundt og nynnet på sanger som: Picture to burn, teardrops on my guitar, our sing, you belong with me & Fearless.

I really really hate that stupid old pick up truck you never let me drive
You're a redneck heartbreak
Who’s really bad at lying
So watch me strike a match on all my wasted time
As far as I'm concerned you're just another picture to burn

Burn burn burn baby burn
Just another
picture to burn
Baby burn

Utrolig hvordan kan kjenner seg igjen i enkelte sanger, er som om man kunne ha skrevet hvert eneste ord i sangene selv. Skummelt? Mhm!
Har du noen sånne sanger der du bare sitter helt stille og hører etter på hvert eneste ord som blir sunget?


Ellers har jeg sett igjennom litt gamle bilder (vært litt ego og fjortis igjen ja *kniiiz*) fra sommeren 2007 og stuff.. Jeg vil ha langt hår igjen, og blondt (ikke sånn som på bildet, helt blondt, eller sånn som på bildene nedenfor funker og igrunn når jeg tenker meg om..)! Og jeg vil ha sånne krøller som Taylor Swift har!!
Her er forresten en bra side for sånne som meg som er lei det kjedelige håret sitt..
--->> http://salongen.blogg.no <--- Mangen bra tips der !




!Viktige saker!



Ooooog hvem vil vel ikke se Michael Jackson i sommer i England!? Jeg vil!!!!! Dette er siste sjangse til og se han live..
Skal sååå prøve få tak i billetter (noe som sikkert blir umulig uansett...)

68 kommentarer:

Mella sa...

Takk for fin kommentar! :)
Jeg har utrolig lyst til å gå på konsert med Michael Jackson også! Men tror det er liten sjanse for at jeg får tak i bilett. Du hadde en veldig fin header foressten! :)

Anonym sa...

satse på at du får tak i en :D

Elin sa...

Salongen er en sikkelig bra blogg.
jeg kjenner en som skal til englad for å se han (:

Nadia sa...

sv: Hehe ja er helt latterlig dyrt for ett sjal. Kjenner jeg liksom blir litt sur fordi det skal være så sure priser :P

ÅÅ skulle gjort alt for å fått vært på en av de konsertene!

Hanne sa...

Taylor Swift er kjempedyktig!

Malin sa...

Taylor Swift har utrolige sanger.

Anonym sa...

Jeg pleier å høre Predictable med Delta Goodrem.

Maria Helene Nilsen sa...

Taylor Swift har en nydelig stemme med nydelige sangtekster.

Benedicte sa...

Taylor swift har noen fine sanger ja=)
Har fått med meg at michal jeckson kommer til england i sommer ja, håper du får billetter da:)

sv. ja vet det er helt herlig:D

Kristina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristina sa...

hehe, jaa : D lykke til med å få tak i billett. kul blogg du har : )

Anonym sa...

Elsker love story med taylor, men det ser ut som om den er håpløst forsvunnet fra Spotify!

Sv; Ja, da er det bare å hive seg med da ;)

Anonym sa...

Så sinnsyk kul tekst!

Anonym sa...

Fin tekst! :-)

Maja sa...

Jeg syntes da den konserten har blitt skrytt litt opp i skyende da! :P fin blogg!!:D

It's Aggy bitch! sa...

maja: nååja, jeg syns han fortjener all denne oppmerksomheten rundt disse konsertene jeg da! er så og si aller siste sjangse man får og se han live liksom :) hallo er THE KING OF POP vi snakker om :P!

Karina sa...

Jeg har ikke hørt særlig mye på Taylor Swift, men hun later til å være ganske så dyktig! :)
Skulle gjerne fått sett MJ jeg også, men jeg tror nok ikke det er en så veldig realistisk drøm. Men jeg håper at du får tak i billett! =)

Hanne Sofie sa...

så gøy! tror ikke jeg får med meg konserten, utsolgt eller ikke..

Maja sa...

SV: ja herregud jeg skjønnre jo det! men det er jo helt syyykt mye han tjener på det da!! heelt vilt!! men han er jo blitt en legende, og er jævli flink osv, men bilettene selges jo for en jævli høy pris da:P

Karoline Refvik sa...

Må bare spør såg du den gule bakgrunnen eller den lilla? Får har layout, med lillabakgrunn, men er ikkje alltid den kjeme fram, men om du ser den lilla og syns det var vanskeli å lese, skifter eg gjerne ;)

Anonym sa...

haha, ja det gjør vel det ;-) kool blogg!

Anonym sa...

Du hadde drit fint hår! :) Så søt du er !

Karoline Refvik sa...

Ja, blir sånn ei lita stund no;) Vil ha nokke nytt, men får ta det om ei stund :) Men takk for at du gav beskjed;)

Anonym sa...

Taylor er utrolig flink!:)

K(ristine) A(malie ) sa...

Sv: Tusen takk ^^

Syntes du har fin sveis, jeg! :D

AlexandraEi sa...

Det må være så stort å se han live! Jeg kjenner en som har dansa med han!:p

Tone sa...

jeg kunne gjerne dratt på konsert med han! dødsgøy :D

H-Victoria sa...

SKulle gjerne dratt, men har liksom planer for sommeren:(

Arma sa...

Hu så jeg på ellen show. Hu virka faktisk ålreit. Selv om jeg ikke liker musikken sånn overveldende godt. Viktig at hun er ålreit da

Ariella sa...

Morsomt å se på gamle bilder, ja :)

trolia sa...

så ut som hun ligna litt på deg

Marthe sa...

teardrops on my guitar er kjempfin! mm, skulle ønske han spilte i påska, da skal jeg til london:D

Ine sa...

Har du hørt den nye CSI-versjonen av "You're not sorry"? Drit kul! Taylor skal jo være med i en episode av CSI, siden det alltid har vært hennes største drøm ;)

Overland sa...

ååå,jeg vil å se mihael jackson!! for en mann :D

Tonje Holm sa...

Ååh, jeg vil også se MJ :)

Tina sa...

Æh, de billettene kommer sikkert til å koste flesk. :|

Anonym sa...

Vil også til England å se han live, såå lyst.

victoria sa...

Jeg vil også ha langt hår igjen! :)

Solveig Irene sa...

Jeg skulle og ønske jeg kunne dratt på en av konsertene hans. Blir nok dyrt, så har ikke noe sjans der.

Men håper du får kommi deg dit, da :)

Kristina sa...

salongen.blogg.no, elsker den bloggen! Leser hvert innlegg flere gang om dag :-)

nei sa...

hadde virkelig ikke gjort noe å få dratt på konsert med han! :)

Mystic Girl sa...

Lykke til med bilettjakten ;)

Line. sa...

Taylor har helt nydelige sanger ! Men hørte på hun mye for flere mndr siden, så er gått litt lei !

I sa...

Får håpe håret ditt vokser fort :o) Men det er jo fint uansett!

Taylor Swift er flink.. Jeg synes "I'd lie" er fin, liker teksten =)

Skal krysse fingrene for at du får billett til MJ-konserten. Stas..:)

Anonym sa...

Hun er bra ass! ååh, jackson<3

Maja sa...

vetu, legger deg til å bloglovin jeg! ;D

Anonym sa...

!!jeg har drittlyst til å se michael jackson :|

som han selv sier; this is it!

annikken sa...

Jeg digger our song!

Lykke til for at du får biletter:D

1 sa...

har ikke så sansen for hun taylordamen, men nå har jeg jo ikke hørt alt ennå..

[S] sa...

Taylor swift har sanger jeg blir helt hekta på, går å nynner på de hele tiden:P

Anonym sa...

åh, taylor er amazing!

Anonym sa...

Skulle gjerne vært i England og sett Michael Jackson jeg også ja! Men tviler sterkt på at det blir, hehe :p

Malina sa...

Søte bilder av deg :)

Karoline sa...

Digger Taylor Swift!<3

Marianne sa...

Hun er så utrolig flink!

Anonym sa...

Taylor Swift <3

Jeanette sa...

Håper du får tak i billetter ;)

Kristine sa...

Taylor Swift <3
Håper du får tak i billetter da, hadde ikke sagt neitakk til MJ, selv.. men det er vel umuligt nå.. :o

Monica sa...

Taylor swift <3
Da bør du skjekke ut "should've said no" den er konge

Anonym sa...

Takk :) Taylor swift er kjempe dyktig ja.

Anonym sa...

Så morsomt å høre! I går satt jeg å hørte på sangene hennes og tenkte på hvor mye jeg kjenner meg igjen i. :)

Anonym sa...

åh jeg og vil se han! Siste live? Hvorfor det? :-)

Nugget sa...

utrolig hvor treffende sangtekster kan være! vil også ha ny sveis, takk for bloggtipset ;)

Anonym sa...

Mr Jackson er diggbar!=D

Ida Sanden sa...

Jeg vet såvidt hvem Taylor Swift er jeg, men Michael Jackson derimot, gad, tenk å dra på konsert med han!

Anonym sa...

Det hadde vært tøft og sett michael Jackson live da! :D

June sa...

Vet faktisk ikke om jeg har hørt om Taylor Swift, jeg.. får vel google henne med det samme ;)

Jeg har sykt lyst til å dra på Michael Jackson konsert, men får nøye meg med Madonna så lenge jeg ikke får billetter!

Anonym sa...

TAKK for kommentaren!
Jeg elsker Taylor Swift, alle sangene er like bra.