lørdag 21. februar 2009

I remember every...

...moment of those endless summer nights..
-
Richard Marx -


Hmm hva er det med oss jenter og sko? Er du en av disse som aldri klarer og gå forbi en skobutikk uten og stikke innom? Eller er du sterk nok til og motstå fristelsen?









Dagens outfit/pose:
skjorte/topp - h&m
Peace smykke - Glitter i Polen
Shorts - selvlagde

105 kommentarer:

Nadia sa...

sv: Jaa!! Hvorfor er det ikke sommer nå liksom?!! :)
Ååå gi meg de øverst skoene!! hehe

AlexandraEi sa...

elsker toppen din!

Maria Helene Nilsen sa...

Å så pene sko! Jeg prøver å motstå fristelsen, men er ikke alltids jeg lykkes :p

Anonym sa...

Det var søte sko da :')

TRUDE HEMBRE sa...

søte skoo :-)

Anonym sa...

utrolig kul topp!

Malene sa...

Så lenge det ikkje tar overhånd og økonomien overleve det, så må det da være greit?! :D Altså.. det e jo tross alt SKO det e snakk om!! 0:D

Hanne sa...

Kjempefin outfit, elsker striper:) Man kan vel aldri få nok sko?:) Har alltid lyst på noe nytt;)

Malina sa...

Stilig antrekk! :)

therese kristina sa...

Kjempe fint antrekk :)
Eg prøva å motstå fristelsen, men er langt i fra alltid eg får det til ;p

Helene sa...

tøft antrekk! :) jeg har alltid lyst på, men aldri penger til nye sko ;)

Jorunn sa...

Jeg har ganske mange sko ja... Sykt egentlig! Men med meg er det noe med kjoler... Jeg elsker kjoler... HEhe.. Klarer ikke la være å kjøpe de..

Nina sa...

Sv. Ja sminke er alltid moro å kjøpe! Kult antrekk! Jeg klarer godt å gå forbi en sko butikk uten å kjøpe noe!

Anonym sa...

SV: Jeg og! Endte opp med jumpsuit nr 1 da :)

Det nederste bilde var skikkelig kult!

SKN sa...

de skoa var søt, de øverste ;>

Ingvild sa...

mmm elsker sko!

Elines verden sa...

er noe spesielt med jenter og sko ja :)

Camilla Didriksen sa...

Kult antrekk! :D

Anonym sa...

åååå, leter etter sånt smykke ;o

Maria Isabell sa...

Sko er en jente magnet :P

Maarth sa...

Motstår som regel fristelsen om jeg ikke trenger et par.

Anonym sa...

Kjempekul outfit!
Jeg klarer lett å gå forbi en skobutikk. Men når jeg først er der da tror jeg at jeg skal bli gal! Av og til kan jeg nesten tro at det går ann å erstatte sko med gutter. Jeg blir helt forelsket, med bare ett øyekast!:D

Anonym sa...

Sv: Ja, vet. Helt sykt :s

Jeg må alltid innom sko butikker, bare for å seee om de har fått noe fint :)

Anonym sa...

wow, stilig outfit! Du kan pose, hehe. ;D

Anonym sa...

Går aldri forbi en skobutikk, helt umulig.

Sara sa...

Kult antrekk! :D

Jeg er ganske flink til å gå forbi skobutikker faktisk, værre med klesbutikker :)

annikken sa...

Tøffe sko og kult antrekk:D
Jeg er egenlit ikke så veldig skodilla:P

Ellen Marie Albertsen sa...

Skobutikker er tøffe greier. Jeg bor midt i byen og alle fristelsene ligger rett utenfor døra:)
Gina Tricot og Dinsko er nærmeste nabo. Grøss. :(

Linker deg på bloggen min jeg!:)

Jasnaaa sa...

Kjempekult outfit-bilde!!
Sko er nok himmel for mange jenter! :D

Tuppene sa...

Jeg er nok av den svake sorten som ikke kan la være å kjøpe sko.. de er bare... så fine!!

VEDIS KRISTINE sa...

STILIG :D Herlig outfit! Herlige skoooo<3

victoria sa...

Ei venninne av meg har 98 par sko. Knis

Anonym sa...

Fint halsband!

svar: Tack!

Anonym sa...

Kult outfit ! :)

Sv; takk:)
Ja!det er funnyfunnyfunny:)

Hanne Sofie sa...

likte toppen :))

Benedicte sa...

jenter og skooo altså:P hehe.. eller shopping gjenerelt:P

ja, ikke sant:) helt fantastisk morsomt!

miriam.jakobsen sa...

Er rett å slett umulig å gå forbi en skobutikk! Elsker sko, hihi ^^
Fin blogg :)

Anonym sa...

Jeg klarte det ikke igår hvertfall. Satt i skobutikk med seks forskjellige skopar ved siden av meg, men kunne bare velge en av dem :(

Mia sa...

Stilig antrekk :) sko er h e r l i g !

Saha Carter sa...

Aw thanks. Likte toppen :-D

Anonym sa...

Jeg klarer aldri å gå forbi en skobutikk, og jeg LUKTER salg! Gutter har dingser og andre ting, jenter har sko :D

Anonym sa...

det går ikke mange dagene uten at jeg er i en skobutikk

Ariella sa...

Så stilig topppen din var.

Hmm, jeg liker veldig godt å kjøpe sko, men det avhenger helt etter humøret og butikken om jeg blir frista. Det kan gå månedvis mellom hver gang jeg kjøper sko, men jeg kan også kjøpe tre par på ei uke.

Lena. sa...

Jeg er også veldig glad sko. Har så sinnsykt mange sko som er nesten like, men som jeg måtte ha fordi jeg "trengte" dem
Lenge leve skogalskap :P

Frøken Funky Farm sa...

Lekkert, enkelt og hot!
Og tusen takk for besøk og kommentar - det er en eldgammel H&M-jakke!

Elise sa...

Kul outfit! :D

Anonym sa...

sv: tusentakk. :)
kult antrekk. :)

Astrid sa...

Jeg må alltid innom skobutikken.. Sukk.

Christina sa...

Hadde jeg vært verdens rikeste hadde jeg kjøpt en egen skobutikk. Jeg elsker sko, rett og slett :)

KristineBirgitte sa...

Digga det første paret - de var deilige. Både i fargen, fasongen og "følelsen" (da gitt at man kan FØLE et par sko - kan man det?).

Har ikke hatt tid til å se ordentlig på bloggen din før nå, har bare sveipet innom et par ganger, men jeg er kjempeglad for at jeg tok meg tiden idag. Jeg kommer tilbake=)

Shelly sa...

Jeg klarer fint og motså, jeg har ikke noe valg, jeg er blakk hele tiden.

Og fint antekk!
Enkelt og tøft! :)

Bling - our elf on the shelf sa...

He he he, jeg er nok av typen jenter som har vanskelig for å ikke stikke innom ja. Tror de fleste jenter har det genet.
Jeg var foresten svoren Mötley Crüe fan da jeg var yngre, Tommy og Vince var KONGER. Selv om jeg ikke hører mye på gutta lengre, så kunne jeg godt ha tenkt meg en billett jeg også.

Jeanette sa...

jeg ELSKER sko!!

H-Victoria sa...

Herlig! jenter og sko vi alltid være sammen, hihi<3<3

Anonym sa...

hei
jeg har utfordret deg. Besøk bloggen min å se hva du skal gjøre:)

Marthe sa...

jeg kommer som regel alltid hjem med at par sko etter et bybesøk:P kjipt nesten hele året består av vinter og snø:P kjempekult bilde:D

Anonym sa...

åh! SKOOOOOOO. eg klarer ikkje gå forbi ein skobutikk.. må bare nett innom ein liten tur og se litt.. ;)

fine sko! og elsker tskjorta og smykket ditt, fine bilder =)

Black Feathers sa...

He he, jeg er nok ei av de som unngår skobutikker ;D Men i utlandet har de så masse fantastiske sko at selv jeg smelter ;)
Tøffe pose bilder av deg ;)

AlexandraEi sa...

Jeg greier aldri å gå forbi en sko butikk vis jeg ser noen pene sko!:P

Amanda sa...

Jeg har utrolig vanskelig for å gå forbi en skobutikk uten å stoppe å handle. Spesielt pensko, jeg har kanskje 3 par pensko i overskudd hele tiden som jeg aldri bruker, men som jeg måtte kjøpe fordi de var så fine, selv om de ikke kler noe jeg har. Elsker antrekket, spesielt smykket. Vet du om et sted i Norge de selger det? Sikkert glitter her og..?

Kristina sa...

Fine bilder :)

Ingrid Marie sa...

stilig outfit!:)

Tonje Holm sa...

SV: Herlig :D

Renate Iselin sa...

Nydelig topp:) og sko blir man avhengig av å kjøpe! Huff :p

Sv: Ja, skal prøve å få tatt både før og etter bilder av rommet, så dere kan få se hvor søtt det blir :p Hihi

Anonym sa...

kule sko :P

Anonym sa...

Jaaa! Det blir superdigg :-D Hehe!

Såå fin blogg du hadde elsker den altså :-) Stå på søte deg!

Takk for at du likte bikinien min også. Hihi! :-D

1 sa...

Sko. jeg er kresen som fy, men ELSKER å gå å titte.

elsket antrekket ditt!

Frida sa...

SV: tusen takk!
jeg digger sko! og jeg digger peace-smykket ditt

silje sa...

kult outfit:)

BELBITA sa...

aldri om jeg klarer å gå rett forbi en skobutikk, den som klarer det ville vært min store helt!

Malin sa...

stilig topp. : )

Louise sa...

Morsomt outfit - likte toppen veldig godt!

Anonym sa...

Det er vell det at vi jenter føler oss fine om vi har fine sko da :)

Anonym sa...

Håper du foresten vil ta en titt innom den nye bloggen!

-sandrah.ipublish.no

Anonym sa...

Sikkerlig stilig outfit ;D

Cecilie sa...

Så kul outfit! likte også headeren din!:)

Helen sa...

Sko-dilla ja..
Jeg har MANGE venninner som er bitt av den basillen, og jeg er vel det til en viss grad jeg også. Tror det er noe de fleste jenter er innom jeg.. hehe..

Minnet meg på at det er en hel pose med sko til meg hos tanten min:0)

Tusen takk for komentar i bloggen min.
Kjekt at du likte tattisen min..

Ragna sa...

Skobutikker må man alltid gå inn i! Særlig skobutikker man aldri har vært i før :-)

Anonym sa...

ja det er sant. liker nesten best å lese de ''ukjente'' selv.. men syntes blondinbella er veldig bra så leser den..

Marita Cherrie sa...

Sko er en nødvendighet ;D

Eri sa...

How cute I love the first ones.

DirtyJulie sa...

Jeg greier helt klart ikke å gåforbo en skobutikk om jeg ser noe pent i vinduet! haha:)

Anne Marthe sa...

sv: Rundt 300 kr :)

Tina sa...

Digget peace smykket :D

Irene sa...

Kjempefin outfit ^^ liker toppen!

Merethe M sa...

sv: alle smykkene jeg lager er av tråd:) Jeg bruker hamptråd sammen med treperler, også bruker jeg vanlig mandaringarntråd til de andre perlene jeg har:) Var hjemme hos mamme og fikk hentet resten av perlene mine, så nå kan jeg lage enda flere smykker^^ :D

Noshabelle sa...

I love shoes!! Kul outfit!

Takk for kommentar på bloggen! x

Anonym sa...

Jeg HATER å kjøpe sko! :S

Renate sa...

Fint antrekk :) Er ikke nesten alle jenter sånn da? :p

Anonym sa...

Stilige sko!;)

Jeg klarer å gå forbi skobutikker, går jeg inn kommer jeg som oftes ut igjen med et nytt par:)

BRUDEPARET sa...

Jepp! Jeg klarer ikke motstå fristelsen, og etter mange år i DNA har jeg opparbeidet meg en fin samling av sko! Jeg bare elsker sko - jeg kunne spist sko.. nesten!

Madeleine sa...

Som Monique Lund sier; Jeg bare elsker sko - jeg kunne spist sko.. nesten!

Livetsdrømmer sa...

Mostå fristelsen? Nei hvorfor det da? Når det gjelder sko, så kjøper jeg det jeg kommer over :)) Så fint antrekk!

Marte.. sa...

Den var en fiiin 3/4 genser!:D Love it!<3
Fiin blogg:D

Anonym sa...

De fargerike pumpsene var supersøte!

Nugget sa...

jeg klarer kun å motstå fristelsen dersom jeg faktisk er 100 % blakk :P

Anonym sa...

Kul outfit. Peace!=D

Anonym sa...

i love this!

Anne-marte sa...

fine sko!

Anonym sa...

jeg er kjempe sterk faktisk^^

Anonym sa...

Jeg er helt gaal etter sko :D

Stine sa...

kult!

Linda sa...

Kul outfit :-)

Marte sa...

Man blir aldri for tykk/tynn til å gå med de skoene man kjøper. Hvs man har mange, har man de lenge, siden variasjonen blir større. Og så er det ufattelig pent!

Anonym sa...

Så tøff det nederste bildet var !! :- )