fredag 20. februar 2009

Mötley Crüe

http://a.abcnews.com/images/GMA/rn_motely_060727_ssh.jpg

YEAH! Jeg har fått billetter til Mötley Crüe konserten i Bergen 8 juni! Gleder meg kjempe mye!! *hoppe opp og ned*
Som dere sikkert har fått med dere er jeg kjempe glad i glam metal og hard rock.

Litt små fakta om bandet:

Bandet blir ofte kategorisert innen genren hairmetal. Navnet Mötley Crüe kommer av at en venn av bandmedlemmene sa «What a motley looking crew». Bandet ble raskt veldig populært med låter som «Home Sweet Home» og «Looks That Kill».

Gruppen bestod fra starten av vokalist Vince Neil, vokalist og bassist Nikki Sixx, trommis Tommy Lee (kjent for sitt forhold med Pamela Anderson), og gitarist Mick Mars. I 1992 forlot Neil bandet og John Corabi ble ny vokalist. I 1997 kom Neil tilbake til bandet. De har fått en stjerne på Hollywood Walk of Fame.


Har du noen planer om å dra på konserter, show, festivaler osv. i vår/sommer?

41 kommentarer:

Nadia sa...

sv: HUn var kanksje penere før, men hun er mye råere nå :D
x-tina??:P

Ella sa...

Så gøy! Dit vil jeg, har egentlig ikke hørt noe av de, men må nesten få det med meg!:)

Tusen takk for søt kommentar, hehe! Ja, alt blir bedre med sminke og litt fine klær, føler meg liksom så syk når jeg ser syk ut, hehe!

Tina sa...

Så gøy! Håper det blir som forventet da. ;)
Har ingen planer, får se hva som skjer. :)

annikken sa...

Grattis med biletter da. Artig:D

Krii sa...

hmm, jeg vet ikke helt om jeg skal på noe sånt jeg! har aldri vært på noe ordeeentlig konsert før! Eller har jo det da. men ja:p ikke sånn du skal på nå!

sv: hehe, ja, det er det! men jeg har akkuratt blitt dumpa skjønner du :p derfor er det så surt å se på alle kjærsteparra! hehe, you see?

Ingrid Marie sa...

De der har jeg aldri hørt om. Jeg skal nok på Kongsberg Jazzfestival og kanskje på hove:)

Anonym sa...

heeeldig!

Mange konserta å stuff eg vil på! Men om eg kommer meg dit va en anna sak XD

Anonym sa...

Jeg ville egentlig på konsert i juni. Britney i london, men skal så mye til syden i år, så jeg droppa d, er ikke laget av penger heller :P

Hanne sa...

Så gøy:) Alltid gøy på konsert, spesielt på sommeren. Vi har ingen konsert-planer for sommeren enda, men vi får se...:)

Jeanette sa...

Å, det blir sikkert kjempegøy!

Elisabet (: sa...

skikkelig søt blogg du har:)

Helene sa...

jeg skulle ønske jeg skulle på festival, men får ikke gjort noe med det :S

DirtyJulie sa...

HELDIG! Hadde vært dødsfett å fått hørt de live!

Jeg skal på Ulver, resten blir planlagt etter hvem som eventuelt kommer til norge:)

Andressa sa...

Jeg skal ikke på noen konserter eller festivaler i år, men kunne tenkt meg en deilig ferie i utlandet :) hehe

Overland sa...

jeg skal på konsertene som er her i Molde under jazzfestivalen. I fjor var den kent, ane brun og mary j blige

Stine Elisabeth sa...

Så morsomt da, blir sikkert kjempemorsomt :D

Henriette sa...

sv: Nei, eg likte ikkje han i det heile tatt :p

Ida Sanden sa...

Skal til Hovefestivalen i juni, og på Coldplay konsert i August :)

Anonym sa...

Jeg har ikke planlagt noe spesielt enda.. Men blir jo moldejazzen da:D

1 sa...

så gøy :D
skal på hove, øya og kanskje slottfjell i sommer!

Anonym sa...

Ah, det hørtes gøy ut! :) Selv skal jeg på ACDC, regner med at det blir ganske gøy også

Malin sa...

er ikke helt sikker, kanskje en liten tur på storåsfestivalen som ligger ti minutter fra der jeg bor. : )

CHRISTINAFRAAS sa...

jeg elsker, elsker, elsker konserter og festivaler. jeg skal se john legend om en ukes tid og gleder meg villt :)

KRISTINE TRAVELS sa...

Konserter er gøy! :D
Har ikke bestilt noe, men har lyst til å dra på noe. Var på Madcon for en uke siden, gøy!

Maria Isabell sa...

Sv. Norske talenter er kjempe gøy :D ^^ Hihi ..

Ingen planer enda, får se hva som dukker opp :P

Maria Helene Nilsen sa...

Heldig du da!

Er vanskelig å planlegge siden jeg skal jobbe så mye i sommer. Men jeg skal iallefal på Trænafestivalen - festivalen er hvor jeg bor :)

Anonym sa...

det bandet har jeg aldri hørt om før nå :-p

Anonym sa...

Neei, ingen ;P

Frida sa...

takk for komment, kjempetøff blogg :D

silje sa...

jeg har så lyst til å dra på festival i sommer!

Anonym sa...

Hanr ingen planer om det nei.

Carina Isabell sa...

Sv: Yup, long live the 80's! :)
Og milli vanilli er de aller beste!

Jeg stikker på Storås-festivalen i sommer, men utover det blir det kun jobbing og roadtrip i sommer.:) Eneste jeg vet er at det blir Kaizers Orchestra på Storås, men jeg håper på flere koneserter og mye moro.

Anne-marte sa...

så heldig du er! jeg liker også glam metal:)

Anonym sa...

gratulerer med billetter! :D

Anonym sa...

åhh åhh åhh åhh åhh. Bergen er så langt. Uff. Men sinnsykt heldig :-D

Ragna sa...

Bare til Varangerfestivalen i sommer, verdens nordligste jazzfestival :-) Kombinerer det med reunion med gamle klassekamerater, det blir sikkert artig...

Henriette sa...

Sv: Jo, Alexander Rybak likte eg jo. Eg tenkte på han andre Alexander, han som sang find my girl. :-P han eg meinte.

Anonym sa...

oh cool!! :)

eg og har lyst på konsert,festivaler i sommer.. men får se. eg har store planer kvert år, men så blir det aldri pga.jobbing og ingen andre som har tid osv.. håper eg får det til i år! :)

Christina sa...

Høres bra ut ;D

har selv ingen planer om noen konserter, show eller festivaler. :P

Hippie, hippie - milkshake sa...

nå ble jeg misunnelig merker jeg.
gutta er råkule. Tommy Lee er favoritten.. he he

Marte.. sa...

ÅÅ, det hadde vært skikkelig moro!:D Har lyst å se The Killers på Hove festivalen.. Pils og uteliv!:D