- Richard Marx -
Hmm hva er det med oss jenter og sko? Er du en av disse som aldri klarer og gå forbi en skobutikk uten og stikke innom? Eller er du sterk nok til og motstå fristelsen?

Dagens outfit/pose:
skjorte/topp - h&m
Peace smykke - Glitter i Polen
Shorts - selvlagde


105 kommentarer:
sv: Jaa!! Hvorfor er det ikke sommer nå liksom?!! :)
Ååå gi meg de øverst skoene!! hehe
elsker toppen din!
Å så pene sko! Jeg prøver å motstå fristelsen, men er ikke alltids jeg lykkes :p
Det var søte sko da :')
søte skoo :-)
utrolig kul topp!
Så lenge det ikkje tar overhånd og økonomien overleve det, så må det da være greit?! :D Altså.. det e jo tross alt SKO det e snakk om!! 0:D
Kjempefin outfit, elsker striper:) Man kan vel aldri få nok sko?:) Har alltid lyst på noe nytt;)
Stilig antrekk! :)
Kjempe fint antrekk :)
Eg prøva å motstå fristelsen, men er langt i fra alltid eg får det til ;p
tøft antrekk! :) jeg har alltid lyst på, men aldri penger til nye sko ;)
Jeg har ganske mange sko ja... Sykt egentlig! Men med meg er det noe med kjoler... Jeg elsker kjoler... HEhe.. Klarer ikke la være å kjøpe de..
Sv. Ja sminke er alltid moro å kjøpe! Kult antrekk! Jeg klarer godt å gå forbi en sko butikk uten å kjøpe noe!
SV: Jeg og! Endte opp med jumpsuit nr 1 da :)
Det nederste bilde var skikkelig kult!
de skoa var søt, de øverste ;>
mmm elsker sko!
er noe spesielt med jenter og sko ja :)
Kult antrekk! :D
åååå, leter etter sånt smykke ;o
Sko er en jente magnet :P
Motstår som regel fristelsen om jeg ikke trenger et par.
Kjempekul outfit!
Jeg klarer lett å gå forbi en skobutikk. Men når jeg først er der da tror jeg at jeg skal bli gal! Av og til kan jeg nesten tro at det går ann å erstatte sko med gutter. Jeg blir helt forelsket, med bare ett øyekast!:D
Sv: Ja, vet. Helt sykt :s
Jeg må alltid innom sko butikker, bare for å seee om de har fått noe fint :)
wow, stilig outfit! Du kan pose, hehe. ;D
Går aldri forbi en skobutikk, helt umulig.
Kult antrekk! :D
Jeg er ganske flink til å gå forbi skobutikker faktisk, værre med klesbutikker :)
Tøffe sko og kult antrekk:D
Jeg er egenlit ikke så veldig skodilla:P
Skobutikker er tøffe greier. Jeg bor midt i byen og alle fristelsene ligger rett utenfor døra:)
Gina Tricot og Dinsko er nærmeste nabo. Grøss. :(
Linker deg på bloggen min jeg!:)
Kjempekult outfit-bilde!!
Sko er nok himmel for mange jenter! :D
Jeg er nok av den svake sorten som ikke kan la være å kjøpe sko.. de er bare... så fine!!
STILIG :D Herlig outfit! Herlige skoooo<3
Ei venninne av meg har 98 par sko. Knis
Fint halsband!
svar: Tack!
Kult outfit ! :)
Sv; takk:)
Ja!det er funnyfunnyfunny:)
likte toppen :))
jenter og skooo altså:P hehe.. eller shopping gjenerelt:P
ja, ikke sant:) helt fantastisk morsomt!
Er rett å slett umulig å gå forbi en skobutikk! Elsker sko, hihi ^^
Fin blogg :)
Jeg klarte det ikke igår hvertfall. Satt i skobutikk med seks forskjellige skopar ved siden av meg, men kunne bare velge en av dem :(
Stilig antrekk :) sko er h e r l i g !
Aw thanks. Likte toppen :-D
Jeg klarer aldri å gå forbi en skobutikk, og jeg LUKTER salg! Gutter har dingser og andre ting, jenter har sko :D
det går ikke mange dagene uten at jeg er i en skobutikk
Så stilig topppen din var.
Hmm, jeg liker veldig godt å kjøpe sko, men det avhenger helt etter humøret og butikken om jeg blir frista. Det kan gå månedvis mellom hver gang jeg kjøper sko, men jeg kan også kjøpe tre par på ei uke.
Jeg er også veldig glad sko. Har så sinnsykt mange sko som er nesten like, men som jeg måtte ha fordi jeg "trengte" dem
Lenge leve skogalskap :P
Lekkert, enkelt og hot!
Og tusen takk for besøk og kommentar - det er en eldgammel H&M-jakke!
Kul outfit! :D
sv: tusentakk. :)
kult antrekk. :)
Jeg må alltid innom skobutikken.. Sukk.
Hadde jeg vært verdens rikeste hadde jeg kjøpt en egen skobutikk. Jeg elsker sko, rett og slett :)
Digga det første paret - de var deilige. Både i fargen, fasongen og "følelsen" (da gitt at man kan FØLE et par sko - kan man det?).
Har ikke hatt tid til å se ordentlig på bloggen din før nå, har bare sveipet innom et par ganger, men jeg er kjempeglad for at jeg tok meg tiden idag. Jeg kommer tilbake=)
Jeg klarer fint og motså, jeg har ikke noe valg, jeg er blakk hele tiden.
Og fint antekk!
Enkelt og tøft! :)
He he he, jeg er nok av typen jenter som har vanskelig for å ikke stikke innom ja. Tror de fleste jenter har det genet.
Jeg var foresten svoren Mötley Crüe fan da jeg var yngre, Tommy og Vince var KONGER. Selv om jeg ikke hører mye på gutta lengre, så kunne jeg godt ha tenkt meg en billett jeg også.
jeg ELSKER sko!!
Herlig! jenter og sko vi alltid være sammen, hihi<3<3
hei
jeg har utfordret deg. Besøk bloggen min å se hva du skal gjøre:)
jeg kommer som regel alltid hjem med at par sko etter et bybesøk:P kjipt nesten hele året består av vinter og snø:P kjempekult bilde:D
åh! SKOOOOOOO. eg klarer ikkje gå forbi ein skobutikk.. må bare nett innom ein liten tur og se litt.. ;)
fine sko! og elsker tskjorta og smykket ditt, fine bilder =)
He he, jeg er nok ei av de som unngår skobutikker ;D Men i utlandet har de så masse fantastiske sko at selv jeg smelter ;)
Tøffe pose bilder av deg ;)
Jeg greier aldri å gå forbi en sko butikk vis jeg ser noen pene sko!:P
Jeg har utrolig vanskelig for å gå forbi en skobutikk uten å stoppe å handle. Spesielt pensko, jeg har kanskje 3 par pensko i overskudd hele tiden som jeg aldri bruker, men som jeg måtte kjøpe fordi de var så fine, selv om de ikke kler noe jeg har. Elsker antrekket, spesielt smykket. Vet du om et sted i Norge de selger det? Sikkert glitter her og..?
Fine bilder :)
stilig outfit!:)
SV: Herlig :D
Nydelig topp:) og sko blir man avhengig av å kjøpe! Huff :p
Sv: Ja, skal prøve å få tatt både før og etter bilder av rommet, så dere kan få se hvor søtt det blir :p Hihi
kule sko :P
Jaaa! Det blir superdigg :-D Hehe!
Såå fin blogg du hadde elsker den altså :-) Stå på søte deg!
Takk for at du likte bikinien min også. Hihi! :-D
Sko. jeg er kresen som fy, men ELSKER å gå å titte.
elsket antrekket ditt!
SV: tusen takk!
jeg digger sko! og jeg digger peace-smykket ditt
kult outfit:)
aldri om jeg klarer å gå rett forbi en skobutikk, den som klarer det ville vært min store helt!
stilig topp. : )
Morsomt outfit - likte toppen veldig godt!
Det er vell det at vi jenter føler oss fine om vi har fine sko da :)
Håper du foresten vil ta en titt innom den nye bloggen!
-sandrah.ipublish.no
Sikkerlig stilig outfit ;D
Så kul outfit! likte også headeren din!:)
Sko-dilla ja..
Jeg har MANGE venninner som er bitt av den basillen, og jeg er vel det til en viss grad jeg også. Tror det er noe de fleste jenter er innom jeg.. hehe..
Minnet meg på at det er en hel pose med sko til meg hos tanten min:0)
Tusen takk for komentar i bloggen min.
Kjekt at du likte tattisen min..
Skobutikker må man alltid gå inn i! Særlig skobutikker man aldri har vært i før :-)
ja det er sant. liker nesten best å lese de ''ukjente'' selv.. men syntes blondinbella er veldig bra så leser den..
Sko er en nødvendighet ;D
How cute I love the first ones.
Jeg greier helt klart ikke å gåforbo en skobutikk om jeg ser noe pent i vinduet! haha:)
sv: Rundt 300 kr :)
Digget peace smykket :D
Kjempefin outfit ^^ liker toppen!
sv: alle smykkene jeg lager er av tråd:) Jeg bruker hamptråd sammen med treperler, også bruker jeg vanlig mandaringarntråd til de andre perlene jeg har:) Var hjemme hos mamme og fikk hentet resten av perlene mine, så nå kan jeg lage enda flere smykker^^ :D
I love shoes!! Kul outfit!
Takk for kommentar på bloggen! x
Jeg HATER å kjøpe sko! :S
Fint antrekk :) Er ikke nesten alle jenter sånn da? :p
Stilige sko!;)
Jeg klarer å gå forbi skobutikker, går jeg inn kommer jeg som oftes ut igjen med et nytt par:)
Jepp! Jeg klarer ikke motstå fristelsen, og etter mange år i DNA har jeg opparbeidet meg en fin samling av sko! Jeg bare elsker sko - jeg kunne spist sko.. nesten!
Som Monique Lund sier; Jeg bare elsker sko - jeg kunne spist sko.. nesten!
Mostå fristelsen? Nei hvorfor det da? Når det gjelder sko, så kjøper jeg det jeg kommer over :)) Så fint antrekk!
Den var en fiiin 3/4 genser!:D Love it!<3
Fiin blogg:D
De fargerike pumpsene var supersøte!
jeg klarer kun å motstå fristelsen dersom jeg faktisk er 100 % blakk :P
Kul outfit. Peace!=D
i love this!
fine sko!
jeg er kjempe sterk faktisk^^
Jeg er helt gaal etter sko :D
kult!
Kul outfit :-)
Man blir aldri for tykk/tynn til å gå med de skoene man kjøper. Hvs man har mange, har man de lenge, siden variasjonen blir større. Og så er det ufattelig pent!
Så tøff det nederste bildet var !! :- )
Legg inn en kommentar