torsdag 26. februar 2009

Me, myself & I

Jeeeeg ble utfordret (igjen haha, har latt være og svare på så mangen nå, men denne virket ganske grei ^^) av Nancy og rable ned 5 ting om meg selv, så jeg hiver meg på denne og slår til med 10 ting istedenfor! Det har gått en runde på Fjæsboka der man blir tagget og skal rable ned 25 ting om deg selv (wow, ja jeg tok den og utrolig at jeg klarte og fullføre haha) så 10 burda da ikke være så vanskelig?


  • Jeg har 9 hull i ørene.
  • Digger og gå på konserter! Er så knas og dra sammen med venner og høre på musikken man liker sammen.
  • Jeg elsker og diskutere og kverrulere med folk, noen syns det er skikkelig irriterendes til tider men guess what, I don't care haha.
  • Jeg flink til og finne opp nye ord
  • Jeg liker ikke og lese bøker noe særlig, ender bare opp med at jeg blar til siste siden for og sjekke hvordan den ender..
  • Jeg liker ikke og snakke i tlf, foretrekker og sende sms (WOW! en jente som ikke liker og snakke i tlf!)
  • Hater når filmer er dubbet! (ikke tegnefilmer såklart)
  • Jeg liker ikke og vente på buss'n, tror det har noe med all regnet vi har her borte haha.
  • Yes, jeg er fra Norge men er helt klart ikke født med ski på beina.
  • Jeg liker ikke og tape i spill o.l (men må klare og ofre meg for barna på jobb *stolt*)


57 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jeg er heller ikke noe glad i å snakke i telefonen :)

Helene sa...

hihi, funny ;)

Anonym sa...

Haha! Så søt du er som må ofre deg for barna :D
Tar og linker bloggen din jeg ;)

Anonym sa...

Artig å lese!:)

Saha Carter sa...

Åh, ja den er fin :-D

Jeg liker også konserter.. nei, ikke liker.. ELSKER :-D

annikken sa...

Pent bilde:)
Gøy å lese punktene!

Benedicte sa...

ooh, masse herlige fakta og sweet bilde:)

får skikkelig frysninger av den sangen altså:)
Uff.. jeg er i sjokk enda:P hehe

Anonym sa...

:-)

Hatt en fin dag i dag da søta? :-D

Anonym sa...

Så bra! :-)
Joda, jeg har hatt en passe fin dag vetdu. Hehe! :-D

Frøken Funky Farm sa...

Kos deg på karneval i morra, ungene kommer sikkert til å få en herlig dag!

Dig outfit på forrige innlegg!

Siv-Andrea sa...

jeg snakker altfor mye i telefonen :s hehe

Anonym sa...

takk i like måde søte deg :-)Ha en kjempe fin helg du også :-)

BRUDEPARET sa...

SV: Takk takk - det var godt du likte innlegger mitt ! :)

Hihi, gøye fakta - du skriver veldig bra synes jeg! :)

H-Victoria sa...

haha, dødstidig!!

Jorunn sa...

Morro å lese.... 9 hull i ørene? sykt!

Sv. Jeg har 90 kjoler, om jeg kommer til å bruke de er aldri en tanke jeg har når jeg kjøper, for jeg vet at en eller annen gang kommer jeg til å bruke det. Men siden jeg samler så er ikke det det først spørsmålet jeg stiller meg selv.. Hehe... ;) Jeg vet jeg er syk...

Anonym sa...

9 hull,det er kult da!:)
Jeg har bare 3.

Ellen Marie Albertsen sa...

Synes slike lister er morsomme jeg:):):)

Krii sa...

oi! 9 hull i øra, kult:D

Lena. sa...

Det skal jeg gjøre. Den lukter utrolig godt hvertfall, så får håpe den er like bra som den lukter ;D

Utfordringer er morsomme :)

Bling - our elf on the shelf sa...

Wow, det finnes flere enn meg som ikke er så alt for glad i ski ;)

Marthe sa...

hehehe! artig å lese! søt du er !:)

Ariella sa...

Så morsomt å få vite litt mer om hvordan du er! Ha ei god helg!

Anonym sa...

morsomt ;D

Hanne sa...

Jeg hater også at filmer er dubbet, blir flau av å se på;)

Tonje Holm sa...

SV: Ja, jeg må nesten gjøre det :)

Ida Sanden sa...

Jeg kjente meg selv igjen i mange av punktene x)

Stine Elisabeth sa...

Jeg hater sms, og foretrekker å snakke i telefonen heller. Da blir alt avklart fortere. Søte sms er noe helt annet :D

Tina sa...

Helt enig i det med dubba filmer. Tegnefilmer er ok, men dem kan ikke dubbe ekte mennesker -.-

Anonym sa...

kul post:)
eg liker heller ikkje å stå på ski, eg missliker det vel heller.

takk,takk:)
håper du får ein fin fredag!!

Ingvild sa...

9 hull! det var mye!!

Nina sa...

Sv. Takk!
Mye morsom informasjon om deg! Liker når folk skrive random ting om seg selv :P Jeg er heller ikke født med ski på beina! :S

Amanda sa...

SV: Ja, får håpe alt er gjennomførbart da :)

Malina sa...

Bra innlegg ;) 9 hull i ørene? Stilig! Selv har jeg 7 og synes det er mye

Nugget sa...

vente på bussen er max kjipt i regnet. pluss at den sørens bybanen gjør at jeg må gå forsjellig vei til bussen annenhver dag. de blir aldri helt enig med seg selv om hvor de skal stenge greiene her på minde, stress!

Anonym sa...

Jeg også hater at filmer er dubbet :S Det er så teit. Hahah

1 sa...

"men må klare å ofre meg for barna på jobb" haha :D

Noshabelle sa...

Har du sett The OC på tysk? La meg bare si at det ikke er helt kult. He he.

Elin sa...

9 hull ;o

Shelly sa...

Så gøy og lese !

Jeg hadde åtte hull før, og jeg elsker også og diskutere med folk :)

Ha en god helg :)

Maarth sa...

Filmer/serier som er dubbet er det verste jeg vet. Toppen av kransekaka er at i de landene de er vandt til dubbing klager de på at det er RART å høre originalstemmene!! Herregud.

Ingrid Marie sa...

jeg hater å tape selv altså..:P

Irene sa...

Morsomt å lese ^^ Jeg er heller ikke født med ski på beina, og jeg liker ikke å snakke i tlf :p hihi

AlexandraEi sa...

haha slike er morsome!

Ella sa...

Så gøy å lese, hehe! Jeg har 4 hull i ørene, nå følte jeg meg kjedelig :P

Sv: Tuusen takk for det, hehe!:)

Christina sa...

9 hull ! :O
;D

victoria sa...

9 hull, det var mange, teller du med inn til trommehinnen og da eller? ^^
Jeg er ikke noe fæn av å snakke i tlf jeg heller, klarer fint å sende 370 meldinger på en uke, veldig lett.

Anonym sa...

Hehe, morsomt å lese!=D Liker humoren!=D

Jeanette sa...

Morsomt å lese :P;)

Malin sa...

oi, 9 hull. : P

faehe sa...

Jeg får heller ikke til bøker :D

Martine Elise sa...

Æsj, det stinker å prate i tlf, jeg tar aldri tlf når folk ringer jeg. Orker liksom ikke, haha.

Du er konge!

Caroline sa...

Oi, 9 hull, det får en si!:) Headeren din er superkul:)

Anonym sa...

hate også når filma e dubba. blir så irritert!

Agnethe sa...

Gøy å lese :) Jeg og hater dubbete filmer!

Frida sa...

hehe, artig. jeg og elsker å kverulere! kan holde på i evigheter. og btw; takk for komment :)

Anonym sa...

Mhm! det er noe dritt ;-s

Anonym sa...

Morsomt å lese :P :D
Men du burde bruke å istede for og ;P Bare for å si ifra lissom.. :P