Jeeeeg ble utfordret (
igjen haha, har latt være og svare på så mangen nå, men denne virket ganske grei ^^) av
Nancy og rable ned 5 ting om meg selv, så jeg hiver meg på denne og slår til med 10 ting istedenfor! Det har gått en runde på Fjæsboka der man blir tagget og skal rable ned 25 ting om deg selv (
wow, ja jeg tok den og utrolig at jeg klarte og fullføre haha) så 10 burda da ikke være så vanskelig?
- Digger og gå på konserter! Er så knas og dra sammen med venner og høre på musikken man liker sammen.
- Jeg elsker og diskutere og kverrulere med folk, noen syns det er skikkelig irriterendes til tider men guess what, I don't care haha.
- Jeg flink til og finne opp nye ord
- Jeg liker ikke og lese bøker noe særlig, ender bare opp med at jeg blar til siste siden for og sjekke hvordan den ender..
- Jeg liker ikke og snakke i tlf, foretrekker og sende sms (WOW! en jente som ikke liker og snakke i tlf!)
- Hater når filmer er dubbet! (ikke tegnefilmer såklart)
- Jeg liker ikke og vente på buss'n, tror det har noe med all regnet vi har her borte haha.
- Yes, jeg er fra Norge men er helt klart ikke født med ski på beina.
- Jeg liker ikke og tape i spill o.l (men må klare og ofre meg for barna på jobb *stolt*)
57 kommentarer:
Haha, jeg er heller ikke noe glad i å snakke i telefonen :)
hihi, funny ;)
Haha! Så søt du er som må ofre deg for barna :D
Tar og linker bloggen din jeg ;)
Artig å lese!:)
Åh, ja den er fin :-D
Jeg liker også konserter.. nei, ikke liker.. ELSKER :-D
Pent bilde:)
Gøy å lese punktene!
ooh, masse herlige fakta og sweet bilde:)
får skikkelig frysninger av den sangen altså:)
Uff.. jeg er i sjokk enda:P hehe
:-)
Hatt en fin dag i dag da søta? :-D
Så bra! :-)
Joda, jeg har hatt en passe fin dag vetdu. Hehe! :-D
Kos deg på karneval i morra, ungene kommer sikkert til å få en herlig dag!
Dig outfit på forrige innlegg!
jeg snakker altfor mye i telefonen :s hehe
takk i like måde søte deg :-)Ha en kjempe fin helg du også :-)
SV: Takk takk - det var godt du likte innlegger mitt ! :)
Hihi, gøye fakta - du skriver veldig bra synes jeg! :)
haha, dødstidig!!
Morro å lese.... 9 hull i ørene? sykt!
Sv. Jeg har 90 kjoler, om jeg kommer til å bruke de er aldri en tanke jeg har når jeg kjøper, for jeg vet at en eller annen gang kommer jeg til å bruke det. Men siden jeg samler så er ikke det det først spørsmålet jeg stiller meg selv.. Hehe... ;) Jeg vet jeg er syk...
9 hull,det er kult da!:)
Jeg har bare 3.
Synes slike lister er morsomme jeg:):):)
oi! 9 hull i øra, kult:D
Det skal jeg gjøre. Den lukter utrolig godt hvertfall, så får håpe den er like bra som den lukter ;D
Utfordringer er morsomme :)
Wow, det finnes flere enn meg som ikke er så alt for glad i ski ;)
hehehe! artig å lese! søt du er !:)
Så morsomt å få vite litt mer om hvordan du er! Ha ei god helg!
morsomt ;D
Jeg hater også at filmer er dubbet, blir flau av å se på;)
SV: Ja, jeg må nesten gjøre det :)
Jeg kjente meg selv igjen i mange av punktene x)
Jeg hater sms, og foretrekker å snakke i telefonen heller. Da blir alt avklart fortere. Søte sms er noe helt annet :D
Helt enig i det med dubba filmer. Tegnefilmer er ok, men dem kan ikke dubbe ekte mennesker -.-
kul post:)
eg liker heller ikkje å stå på ski, eg missliker det vel heller.
takk,takk:)
håper du får ein fin fredag!!
9 hull! det var mye!!
Sv. Takk!
Mye morsom informasjon om deg! Liker når folk skrive random ting om seg selv :P Jeg er heller ikke født med ski på beina! :S
SV: Ja, får håpe alt er gjennomførbart da :)
Bra innlegg ;) 9 hull i ørene? Stilig! Selv har jeg 7 og synes det er mye
vente på bussen er max kjipt i regnet. pluss at den sørens bybanen gjør at jeg må gå forsjellig vei til bussen annenhver dag. de blir aldri helt enig med seg selv om hvor de skal stenge greiene her på minde, stress!
Jeg også hater at filmer er dubbet :S Det er så teit. Hahah
"men må klare å ofre meg for barna på jobb" haha :D
Har du sett The OC på tysk? La meg bare si at det ikke er helt kult. He he.
9 hull ;o
Så gøy og lese !
Jeg hadde åtte hull før, og jeg elsker også og diskutere med folk :)
Ha en god helg :)
Filmer/serier som er dubbet er det verste jeg vet. Toppen av kransekaka er at i de landene de er vandt til dubbing klager de på at det er RART å høre originalstemmene!! Herregud.
jeg hater å tape selv altså..:P
Morsomt å lese ^^ Jeg er heller ikke født med ski på beina, og jeg liker ikke å snakke i tlf :p hihi
haha slike er morsome!
Så gøy å lese, hehe! Jeg har 4 hull i ørene, nå følte jeg meg kjedelig :P
Sv: Tuusen takk for det, hehe!:)
9 hull ! :O
;D
9 hull, det var mange, teller du med inn til trommehinnen og da eller? ^^
Jeg er ikke noe fæn av å snakke i tlf jeg heller, klarer fint å sende 370 meldinger på en uke, veldig lett.
Hehe, morsomt å lese!=D Liker humoren!=D
Morsomt å lese :P;)
oi, 9 hull. : P
Jeg får heller ikke til bøker :D
Æsj, det stinker å prate i tlf, jeg tar aldri tlf når folk ringer jeg. Orker liksom ikke, haha.
Du er konge!
Oi, 9 hull, det får en si!:) Headeren din er superkul:)
hate også når filma e dubba. blir så irritert!
Gøy å lese :) Jeg og hater dubbete filmer!
hehe, artig. jeg og elsker å kverulere! kan holde på i evigheter. og btw; takk for komment :)
Mhm! det er noe dritt ;-s
Morsomt å lese :P :D
Men du burde bruke å istede for og ;P Bare for å si ifra lissom.. :P
Legg inn en kommentar