torsdag 1. januar 2009

Året 2008

Året 2008 i bilder:

2008 var et ganske greit år, ikke det beste men ikke det verst heller. Så sånn såg året 2008 ut for meg i bilder:


Jøss, jammen ble det litt snø på vestlandet og.
Ånei ikke tro den varte noe særlig lenge.. *roll eyes*



Backstreet Boys var i Oslo i April, og hvem var tilstede!? Jo Mari & Aggy!


Reise inn til Sogn i Måren for og se hvor bestemor kom fra. Fin tur : )


I Berlin var jeg og, og jeg som trodde Oslo S var stort!! Hadde søren meg gått meg vill inne på Berlin Hauptbahnhof. Litt oppskryt var Berlin syns jeg men en alright by, kanskje ikke beste tiden og dra om sommeren.. folk folk folk folk FOLK all over the place!


Og til Polen endte man opp dette året og! Tilbake til utsikten jeg elsker og vil alltid huske.



Blondie ble jeg og. Wooops!


Varte ikke lenge før jeg ville ha langt hår nei!



Og voksen og.. hele 20 år! Wæææ.


Ble lei av og være blond så gikk tilbake til å bli brunette.



Sonata Arctica var og i Oslo. 2 året på rad de har spilt i Oslo 1 november, satser vi på at de kommer i år og?

I Topp havnet jeg og pga et innlegg i bloggen om nettmøting.


Og så kom endelig julen og julebaking hos Beate var knas!

36 kommentarer:

therese kristina sa...

Virka som du har hatt ett flott år :)

Maria Helene Nilsen sa...

Serjo ut som at du har hatt ett kjempeflott år, håper dette blir like bra.

Helene sa...

Ser ut som et flotters år :)

victoria sa...

go brunette! :)

Ann Helen sa...

Godt nyt år til deg også :-)

Christina sa...

Så ut som du hadde et fint år ;D
Godt nyttår :)

Kristine sa...

så ut som et herligt år da :-) jeg viil til berlin jeg :o

Krii sa...

ser ut som om du har hatt et bra år:D

Karoline sa...

Ser ut som om du har hatt et kjempefint år! :) og at du havnet i topp da! (selv om jeg ikke leser bladet selv :P)

Anonym sa...

Ser ut som du har hatt et innholdsrikt 2008! ;)

Sv: Så bra! :) Takk, godt nyttår!

Unknown sa...

Masse fine bilder fra et spennende år :)

Godt Nytt År!

Yvonne sa...

Så koselig år :)
Så pen du er med alle forskjellige hårfarger :) Heldiggris :)

Anonym sa...

virket som et fiiint år det der da :P

Karoline sa...

åå, morsomt:)

sv: ja veit, klokka er driittøff! :)

- sa...

Et koselig år da med andre ord :D

Anonym sa...

Virker som du hadde et fint år da. Kanskje 09 bli enda bedre? Vi håper på det! :)

Malina sa...

Så mange fine bilder, ser ut som du har hatt et veldig bra år :) Godt nytt år!

AK sa...

Der ut som du har hatt et bra år. Håper det nye blir like fint:)

BELBITA sa...

Haha, snø på vestlandet er jo fantastisk. Varer vel en type 34 timer før den blir til is og jeg går på trynet. Virker som du har hatt et fint år, og mye reising? Til land og steder i Norge. Herlig.

Sv. Haha, ja. Får håpe på det beste :) Godt nyttår :D

BELBITA sa...

Haha, snø på vestlandet er jo fantastisk. Varer vel en type 34 timer før den blir til is og jeg går på trynet. Virker som du har hatt et fint år, og mye reising? Til land og steder i Norge. Herlig.

Sv. Haha, ja. Får håpe på det beste :) Godt nyttår :D

Emilie sa...

virket som ett bra og innholdsrikt år :D

Anne Marthe sa...

Mange fine bilder =)

Kvakkesen sa...

gått nytår

Anonym sa...

Fine bilder. Hørtes ut som et koselig år! :)

Jorunn sa...

Du har reist en del ifjor da. Spennende..

Får håpe du får ett like flott år dette året! ;)

Anonym sa...

Så morsomt å se! :)

Nina sa...

Sv. Godt nytt år til deg også! Mange flotte bilder! Ser ut som du hadde et virkelig flott år! :D

Livetsdrømmer sa...

Det så og hørtes jo ut som et deilig år! Håper det neste blir like bra for deg :)

1 sa...

virker som du har hatt et ganske fint år :)

Anonym sa...

Åh, bsbkonserten hadde vært konge. Snakk om 90 tallet

Karoline sa...

Ser ut som 2008 var et koselig år!<3

Anonym sa...

Så koselig det så ut :)

Marthe Sofie sa...

Virka som et fint år :)

Mammabenti sa...

Åhh så koselig da:D

Anonym sa...

Må bare si det, headeren din er utrolig stilig :D Og den genseren er fin, dessverre hadde de ikke den i min størrelse da jeg skulle kjøpe den. ^^

trolia sa...

kule bilder! synes du kler brunt best :)