torsdag 1. januar 2009

Nytt år, nye muligheter!

http://media1.origo.no/-/cache/image/95574_hc07d86fcbe6898559c48_539x.jpeg

GODT NYTT ÅR!

Håper alle hadde en fin feiring i går : ) Personlig så syns jeg ikke man trenger og gå ut og drikke seg dritings for og ha det gøy og feire starten på det nye året med hodepine og kvalme haha. Så i går var jeg hjemme hos ei venninne, vi var en liten gjeng som var samlet og hadde det gøy og drakk og koste oss med singstar og film!
Kjemper artig. Legger ut bilder i morgen når jeg har fått alle bildene, så får jeg plukke ut de som ser bra ut tæhæ ^^,
Hva gjorde du på nyttårsaften?

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00224/fyrverkeri660_224507c.jpg
Som alle andre så har vel jeg og noen nyttårsforsetter:

  • Ha det mer gøy
  • mer second-hand shopping
  • reise mer
  • dra på flere konserter
  • lære meg flere språk, bl.a mer polsk! [sånn at jeg kan snakke skikkelig med mine kusiner og fettre i Polen om sommeren]

Hva er dine forsetter?

10 kommentarer:

Hanne sa...

Godt nytt år! Håper du hadde en fin kveld i går:) Jeg feiret med samboeren, broren hans + kjæreste, og masse venner av de. Så jeg ble kjent med masse nye folk:)

Anonym sa...

det tror jeg du klarer! :)

Anonym sa...

godt nyttåååår=)

Anne Marthe sa...

Bra nyttårsforsetter :D Har ingen selv!

Anne Marthe sa...

Bra nyttårsforsetter :D Har ingen selv!

Janne Natalie sa...

Språk er gøy=)
Godt nytt år!

BEMAVI sa...

Lykke til med å holde de da;) Håper du koste deg i går!:)

_Trine_ sa...

Fine forsetter:)

Cecilie sa...

Jeg er helt enig i at man ikke trengr å gå å drikke oss drita full på nyttårsaften :)
For min del ble dagen dritkjedelig, men var med en god venninne så jeg overlevde :D

Sivy sa...

Godt nyttår! Jeg burde ha blitt hjemme med noen gode venninner også...har ennå ikke kommet meg etter nyttårsaften.