2008 var et ganske greit år, ikke det beste men ikke det verst heller. Så sånn såg året 2008 ut for meg i bilder:
Jøss, jammen ble det litt snø på vestlandet og.
Ånei ikke tro den varte noe særlig lenge.. *roll eyes*
Backstreet Boys var i Oslo i April, og hvem var tilstede!? Jo Mari & Aggy!
Reise inn til Sogn i Måren for og se hvor bestemor kom fra. Fin tur : )
I Berlin var jeg og, og jeg som trodde Oslo S var stort!! Hadde søren meg gått meg vill inne på Berlin Hauptbahnhof. Litt oppskryt var Berlin syns jeg men en alright by, kanskje ikke beste tiden og dra om sommeren.. folk folk folk folk FOLK all over the place!
Og til Polen endte man opp dette året og! Tilbake til utsikten jeg elsker og vil alltid huske.
Blondie ble jeg og. Wooops!

Varte ikke lenge før jeg ville ha langt hår nei!
Og voksen og.. hele 20 år! Wæææ.

Ble lei av og være blond så gikk tilbake til å bli brunette.

Sonata Arctica var og i Oslo. 2 året på rad de har spilt i Oslo 1 november, satser vi på at de kommer i år og?
I Topp havnet jeg og pga et innlegg i bloggen om nettmøting.

Og så kom endelig julen og julebaking hos Beate var knas!


36 kommentarer:
Virka som du har hatt ett flott år :)
Serjo ut som at du har hatt ett kjempeflott år, håper dette blir like bra.
Ser ut som et flotters år :)
go brunette! :)
Godt nyt år til deg også :-)
Så ut som du hadde et fint år ;D
Godt nyttår :)
så ut som et herligt år da :-) jeg viil til berlin jeg :o
ser ut som om du har hatt et bra år:D
Ser ut som om du har hatt et kjempefint år! :) og at du havnet i topp da! (selv om jeg ikke leser bladet selv :P)
Ser ut som du har hatt et innholdsrikt 2008! ;)
Sv: Så bra! :) Takk, godt nyttår!
Masse fine bilder fra et spennende år :)
Godt Nytt År!
Så koselig år :)
Så pen du er med alle forskjellige hårfarger :) Heldiggris :)
virket som et fiiint år det der da :P
åå, morsomt:)
sv: ja veit, klokka er driittøff! :)
Et koselig år da med andre ord :D
Virker som du hadde et fint år da. Kanskje 09 bli enda bedre? Vi håper på det! :)
Så mange fine bilder, ser ut som du har hatt et veldig bra år :) Godt nytt år!
Der ut som du har hatt et bra år. Håper det nye blir like fint:)
Haha, snø på vestlandet er jo fantastisk. Varer vel en type 34 timer før den blir til is og jeg går på trynet. Virker som du har hatt et fint år, og mye reising? Til land og steder i Norge. Herlig.
Sv. Haha, ja. Får håpe på det beste :) Godt nyttår :D
Haha, snø på vestlandet er jo fantastisk. Varer vel en type 34 timer før den blir til is og jeg går på trynet. Virker som du har hatt et fint år, og mye reising? Til land og steder i Norge. Herlig.
Sv. Haha, ja. Får håpe på det beste :) Godt nyttår :D
virket som ett bra og innholdsrikt år :D
Mange fine bilder =)
gått nytår
Fine bilder. Hørtes ut som et koselig år! :)
Du har reist en del ifjor da. Spennende..
Får håpe du får ett like flott år dette året! ;)
Så morsomt å se! :)
Sv. Godt nytt år til deg også! Mange flotte bilder! Ser ut som du hadde et virkelig flott år! :D
Det så og hørtes jo ut som et deilig år! Håper det neste blir like bra for deg :)
virker som du har hatt et ganske fint år :)
Åh, bsbkonserten hadde vært konge. Snakk om 90 tallet
Ser ut som 2008 var et koselig år!<3
Så koselig det så ut :)
Virka som et fint år :)
Åhh så koselig da:D
Må bare si det, headeren din er utrolig stilig :D Og den genseren er fin, dessverre hadde de ikke den i min størrelse da jeg skulle kjøpe den. ^^
kule bilder! synes du kler brunt best :)
Legg inn en kommentar