Men altså,, var innom cubus sin hjemmeside nettopp, og maaaaaaaaan! De har forbedret seg altså når det kommer til klesutvalg! Syns de var ganske kjedelig før, men sjekket vårens plagg, 80-talls Flashdance style mikset med hip hop! Syns det var ganske faaaancy! Litt sånn Fergie style : )
I like it! *tommel opp*

Ellers har jeg sett meg ut en topp fra Bik Bok, syns egentlig denne butikken har tapt seg litt. De var så mye bedre før. What happend!?
Samme med h&m! Syns de har bedre utvalg på nettet enn i selve butikken, kanskje de bare har dårlig utvalg her i Bergen? eller?

Handler du mye på nettet? Isåfall hva og hvor? Hvor mye handler du for? Hvor går grensen?


63 kommentarer:
Tusen takk :)
Så stilig header du har! :D
Jeg handler noen ganger fra hm, men ikke så mye fra andre nettbutikker siden det er greit å prøve klærne før man kjøper dem (:
Jeg har faktisk aldri handlet på nettet, men er ofte inne å kikker på forskjellige sider.
Likte den genseren:)
tusen takk =D
ooh, like headeren din :D
Jeg handler ikke på nettet, men har veldig lyst på et par nye sko som jeg har sett på internett. De så jeg på gojane.com :) Grensen går så langt lommeboka orker ;D haha
Enig med at Cubus har blitt mye bedre nå :) Også utvalget på H&M i Gjøvik er helt bånn, men de har slapt utvalg i forhold til på nett.
- jeg handlet mye på nettet før, men har ikke gjort det på en stund nå : ) Handlet for det meste for så me penger jeg hadde, ble blakk : (
~ likte headeren din.
Jeg handler mest fra utenlandske nettsider; Abercrombie & Fitch, American Eagle, Asos, Chicy.se... Av norske handler jeg hos nelly.com og H&M. Shopper så mye som lommeboken tillater;)
Handler en god del på nettet. Kosmetikk og klær. typiske butikker er asos.com, forever 21, strawberrynet og lookfantastic.
Grensen er ca 1500 kansje, prøver å handle for minst mulig.
Handler ikke så mye over nettet, men er mye å ser! Prøver å ikke bruke så mye, siden jeg burde egentlig spare.
Bor på landet, så må nesten shoppe på nettet! Savner å bo i Bergen shoppingmessig!
Jeg handler på nettet HELE tiden, selv nå når jeg ikke bor i norge kjøper jeg til jeg kommer hjem, haha:p Det går mye i dvd'er, klær, tilbehør og sko. Sidene varierer etter utvalg, men platekompaniet er alltid en vinner, samt h&m og forever21, ellers om jeg kommer over noen sider med noe fint:) Har egentlig ikke noe grense, er det noe jeg vil ha å økonomien på det tidspunktet aksepterer, kjøper jeg det, så greit er det:) Herlig header forresten!:)
handler ikke så ifte på nettet, jeg har aldri tolmodighet til å vente på tingene xb
Eg bur i Førde og her er det et H&M uten noke utvalg. Sommarkle og vinterkle handler eg oftest på nettet om eg skal ha en del frå H&M. Veldig dårlig utvalg i Førde hvertfall.
Cubus har blitt mye bedre enn før ja! Nå kan jeg faktisk finne ganske mye der... Blir spenende å sjekke ut hva som kommer til våren:D
Da syns jeg du burde besøke San Francisco om du har anledning. Jeg har reist over store deler av Europa etc, men ingenting kan sammenliknes med SF :) Jeg vurderer å bo her et år til.
Ja enig i at cubus har blitt så bedre, og bik bok dårligare. Handler ikkje så masse på nett men liker best å handle på ebay:) Masse fint! Og platekompaniet ofc, litt h&m og sånt. :)
SV: Tusen takk for det :)
Jeg liker faktisk Cubus bedre enn H&M.
Jeg likte headeren din! Og det er sant som du sier - Cubus har virkelig fått det til nå, imotsetning til før :-)
h&m'en her jeg bor er helt elendig, de tar kun inn de kjedelige varene og de som oftest i farger som grått, sort og hvitt. :p
svar:
haha, nei, scrapbook er uendelig kjedelig å lage, tar drittlang tid! xD men er alltid kjempe gøy når man er ferdig ;D
Handler nå stort sett alle klær på nettet....sum? Vel, alt for mye i det siste :))
Jeg handlet for mye ifjor, i år skal jeg ikke shoppe noe, jo, litt i NY men det er det :)
Ja, Bik Bok har tapt seg voldsomt det siste 3 årene. Når jeg var mindre hadde jeg nesten bare klær fra Bik Bok men finner ingenting der længre :/
handler aldri fra nett. eneste jeg har handlet fra er h&m og fargedelinser :o
Jeg handler av og til. Vært 18 i uke, så venter visakort i posten, naam
Å da må jeg sjekke siden til cubus! Syns de også har forbedret seg enormt :) Handler veldig lite fra nettet, men gjør jeg det så er det som regel fra h&m.. Handler nok for 3-4000 kr i måneden, uff.. Grensen går vel egentlig ved 2000! :)
enig!
Cubus har egentlig veldig mye kult nå. Handler mye mer der nå enn jeg gjorde for enn liten stund siden.
Helt enig! Cubus har endret seg drastisk! :) Husker for noen få år siden. Var nesten flaut å bli sett i butikken :P
Det blir mest til at jeg handler på H&M.com. Billig og bra, men det har lite nå syns jeg :/ Blir vel bedre nå utpå vårparten kanskje? Ellers er jeg blitt litt glad i Ellos jeg. Det har noen fine plagg nå og da :) Og ikke minst Asos.com. Men det er så dyrt med frakt og toll syns jeg :/
Veeldig sjelden jeg handler klær på nettet. Går som regel i CD/DVDer fra cdon.no ^^,
Når det gjelder H&M liker jeg bedre å handle på nettet, er så stress i butikken. tusen stativer å bla igjennom.. så er de alltid stappa så man får ikke sett ordentlig før alt faller av osv..
jeg handler nesten bare på nett egentlig :) er så enkelt å greit. + at du kan få litt mer unike klært :) handler for en par tusenlapper når eg først skal betale frakt liksom :)
ohh..digger Fergies stil!
Handler en del på nett..ellos.no og hm.com
SV: Nei, det kan eg godt forstå. Ka du jobba med då? :) Men eg trur eg hadde klart å psyka meg meir opp til å reise på jobb med tanke på at eg hadde tent penga på det liksom ..
Eg har faktisk ikkje handla på nette eg heller. Pleie meir å besøke side og beundre klea som eg lika ;p
SV: Nei, det kan eg godt forstå. Ka du jobba med då? :) Men eg trur eg hadde klart å psyka meg meir opp til å reise på jobb med tanke på at eg hadde tent penga på det liksom ..
Eg har faktisk ikkje handla på nette eg heller. Pleie meir å besøke side og beundre klea som eg lika ;p
Las først no at du jobba på sfo, sorry (a)
Cubus har blitt ganske bra i forhold til hva de var før.. :) jeg handler en del på H&M når jeg handler på nett..
veldig kul header du har altsåå :) enig, cubus er i grunn ganske ok :)
jeg handler en del på nettet men det er begrenset hvor mye jeg får handlet ettersom jeg bare har ungdomskort enda. Jeg får jo ikke brukt kortet på nettet så da blir det jo en del mindre en det ellers ville blitt :-) Sikkert like greit egentlig
JEg bruker aldri å handle på nettet:P
Handler nesten aldri på nettet, men sitter mye og drømmer meg bort på forever21 o.l, hah. H&M har tapt seg ja, men jeg syns faktisk bik bok har blitt bedre i det siste.
Nice blogg forresten ;D
Egentlig så handler jeg veldig lite klær, men buksene til bik bok er favorittene. Ellers så digger jeg hm :)
Fergie har den råeste stilen <3
Holder meg til den greie måten og handle i butikker jeg :D altså ikke på nettet ;)
Thanks :D
Liker bloggen din!
Cubus har masse bra, og ja bikbok har tapt seg...
Jeg handler mye på forever21, og dessverre for meg har jeg ingen grense.. haha...
jeg rpøvde den genseren fra bikbok i mintgrønn, nydelig, men satt rart på meg. synd,for den er helt fantastisk ellers! jeg handler ikke mye på nett, men er forsåvidt keen på å handle mer på ebay for å få med meg mer unike ting. desverre har jeg så "dårlig tid" med pengene mine at jeg svir de opp så fort jeg besøker en sjappe med noe fint..
Jeg likte ikke Cubus særlig da jeg var yngre, men da jeg begynte å jobbe der i forfjor fant jeg utrolig mye fint. Nå finner jeg noe ofte :) Enig med Bikbok og H&M. Jeg har perioder hvor jeg handler mye og lite på nettet. Det går mest i asos, ellos, h&m, og alle de der. Du blir jo hekta :/ Handler desverre for altfor mye, og jeg må herved lære meg å sette grenser.
Sv. Ja, du har så rett. Jeg er bare så lei og klar for å bli ferdig at jeg er skummelt redd for resultatet til sommeren. :-o Ja, mye mer ferie, takk!
Takk takk :)
Må forresten si meg enig i at Cubus har forbedret seg masse!
det blir ebay hvis jeg handler på nett. men gjør det ikke så mye nå lenger, litt størrelsekluss :P
Likte headeren skikkelig godt !
har handlet litt :)
men du kan jo handle på victoriaseecret.com :D
www.paulinesh.blogg.no
Cubus har kommet seg de ja :)
Og det er veldig forskjellig utvalg fra bikbok til bikbok butikk. Det spørs på hvem så er butikksjef og tar ut varene.
Men skal sies at jeg ikke har vært helt fan av de siste kolleksjonene til bikbok. Selv om høst 2008 funket ganske greit :) Men den vår 2009 er veldig bra ;D
Likte de gule buksene til Fergie!=D
Cubus har masse fint syns jeg, og jeg gleder meg til den nye kolleksjonen kommer i butikkene!!
Ganske enig med at Bik Bok og H&M har tapt seg litt.
helt enig i at cubus har blitt mye bedre, mens bik bok har tapt seg litt. Går vel litt opp og ned. Handler noe på internett, men klarer å begrense meg ganske bra :) hehe
Jeg handler så og si aldri på nett, hahaha. Har ikke visakort, er bare 17 jeg.. HAHA
Handler en del på nettbutikken på HM jeg. Siden jeg bor 10-11 mil unna nærmeste HM butikk :(
sv: det bildet med colaflasken er tatt i en dyrepark i Sverige, haha :)
Jeg handler aldri på nettet! Jeg har en teori om at det er korrupt og at du bare blir lurt;D neida! men nei jeg er ikke noen internettshopper:P
jeg handler heller aldri på nettet, men jeg har jo ikke visa eller noe.. Men hr handlet på mote.no, men det teller ikke akkurat:P :)
Utrolig stilig header :)
Jeg handler aldri på nett, vet ikke hvorfor men har bare ikke gjort det. :)
Er så enig med at cubus er mye bedre nå!:D Jeg handler ikke så mye på nettet egentlig. Synes det er skummelt siden jeg ikke har kredittkort og sjansen derfor er større for å bli svindlet:P
Må inrømme at jeg er litt paranoid når det gjelder slik:)
Legg inn en kommentar