lørdag 11. oktober 2008

Replica

Nothing's what it seems to be,
I'm a replica, I'm a replica
Empty shell inside of me
I'm not myself, I'm a replica of me



I dag tror jeg det blir en relax dag, merker jeg ikke er helt i form. Sitter og snufser og er tett i nesen og halsen. Så sitter her og surfer litt på nettet og drikker te med honning og har pyntet med stearinlys på rommet < 3



Hører ganske mye på Sonata Arctica, Guns n' Roses & McFly i det siste.
Sanger som går om og om igjen er;


  • Sonata Artica - Replica
  • Sonata Arctica - Tallulah
  • Sonata Arctica - 8th Commandment
  • Guns n' Roses - Don't Cry
  • Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine
  • Guns n' Roses - Nighttrain
  • Guns n' Roses - Back Off Bitch
  • McFly - Down Goes Another One
  • McFly - The End
  • McFly - Do Ya
  • McFly - Not Alone

3 kommentarer:

Hippie, hippie - milkshake sa...

digger det bildet!!!!

takk for at du alltid gir tilbakemeldinger på bloggen min. Kom deg til Oslo til helgen når vi skal ha salg:)

Anonym sa...

åh, det så koslig ut

Hippie, hippie - milkshake sa...

fett bilde...
kommer du til oslo denne helgen?i så fall må du jo stikke innom oss på løkka:)