lørdag 11. oktober 2008

Photograph

Photograph - I don't want your Photograph -
I don't need your
Photograph -
All I've got is a photograph
But it's not enough

I dag var det planleggingsdag for alle barnehagene på Askøy. Kurs.. Hurray! Som du sikkert skjønner er jeg ikke særlig glad i og være på kurs. Er jo så kjedelig! Sitte der i flere timer i strekk før man får pause. Hvor gøy er det liksom? Så joda jeg dro nå dit med de andre ansatte i barnehagen jeg er lærling i [fagprøve om 2 uker *iiikes!*] og var egentlig innstilt på at dette kom til og gå ræva og at jeg kommer til og sitte og halvsove.. Men til stor overaskelse var foreleseren som var fra Spania, ganske flink og livlig! Så dette ble et bra kurs tiltross for dritt været ute og lang tid mellom hver pause.


Seinere etter jeg hadde sovet og satt i stuen foran tvn som er normalt en fredagskveld hjemme hos meg, og spist kjeks og ost med familien, fikk jeg melding av ei venninne om jeg ville være med på nattåpnet i Kleppestø, såklart sa jeg ja! Så rundt 8 tiden i kveld dro vi av sted og kom hjem nå for en halvtime siden. Kjempe koslig! Fant masse fine klær og billige støveletter til 80kr [og ja de var faktisk stilig!].


Jentene på shopping.


Dagens outfit-bilde.

Som dere sikkert ser har jeg fikset litt på bloggen, prøver og gjøre den litt lysere, ny layout og stash kommer vel sikkert om ikke så lenge haha, for hver gang jeg kjeder meg begynner jeg og fikse på bloggen. Fy skam meg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

FInt antrekk :)

It's Aggy bitch! sa...

tusen takk : )

Hippie, hippie - milkshake sa...

ser ut som det ble noen kupp.... shopping er gøy