søndag 12. oktober 2008

Night train

I never learn
I'm on the nightrain
I love that stuff
I'm on the nightrain
I can never get enough
I'm on the nightrain
Never to return - no



I dag har jeg bare deiget meg på sofan og glodd på Friends. Fant noen Friends bloopers på youtube hindagen, alltid like tidi' og se de.


1 kommentar:

Anonym sa...

jeg eeeelsker friends..
naa lodde jeg masse..