I never learn
I'm on the nightrain
I love that stuff
I'm on the nightrain
I can never get enough
I'm on the nightrain
Never to return - no
I dag har jeg bare deiget meg på sofan og glodd på Friends. Fant noen Friends bloopers på youtube hindagen, alltid like tidi' og se de.
søndag 12. oktober 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


1 kommentar:
jeg eeeelsker friends..
naa lodde jeg masse..
Legg inn en kommentar