I'm a replica, I'm a replica
Empty shell inside of me
I'm not myself, I'm a replica of me
I dag tror jeg det blir en relax dag, merker jeg ikke er helt i form. Sitter og snufser og er tett i nesen og halsen. Så sitter her og surfer litt på nettet og drikker te med honning og har pyntet med stearinlys på rommet < 3
Hører ganske mye på Sonata Arctica, Guns n' Roses & McFly i det siste.
Sanger som går om og om igjen er;

- Sonata Artica - Replica
- Sonata Arctica - Tallulah
- Sonata Arctica - 8th Commandment
- Guns n' Roses - Don't Cry
- Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine
- Guns n' Roses - Nighttrain
- Guns n' Roses - Back Off Bitch
- McFly - Down Goes Another One
- McFly - The End
- McFly - Do Ya
- McFly - Not Alone


3 kommentarer:
digger det bildet!!!!
takk for at du alltid gir tilbakemeldinger på bloggen min. Kom deg til Oslo til helgen når vi skal ha salg:)
åh, det så koslig ut
fett bilde...
kommer du til oslo denne helgen?i så fall må du jo stikke innom oss på løkka:)
Legg inn en kommentar