Do ya do ya do ya love me
Do ya need a little time?
Do ya do ya do ya want me
Oh to hold you when you cry
Do ya do ya do ya love me
Do ya feel it in your bones?
Do ya do ya dream about me
Oh when you're sleeping on your own
Noen gang hørt om McFly? Hvis ikke syns jeg du burde se denne videoen under. De er et av mine favoritt band : ) Vært det i snart over 5 år nå, helt siden da de startet i 2004. Hvis du er i England kan du nok spørre hvem som helst du treffer på gaten om de vet hvem McFly er, fan eller ikke, de vet garantert hvem du spør om.
søndag 5. oktober 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


6 kommentarer:
guttene i McFly er så søte ..<3
aww, takk for koselig kommentar :)
Ja - det er sant. Men syns fordiom ikke andre burde skrive stygge ting om én person, for så å legge link til siden hennes! :)
Tusen takk! :D .. Liker ikke McFly. Får litt Busted/BackstreetBoys feeling. Hehe :p
that's alright, ikke alle har samme musikk smak :p
Takk. Likte den godt selv, er så glad i rosa ;>
ikke veldig fan, må jeg si.
men er utrolig glad i britisk indie rock!
Legg inn en kommentar