lørdag 4. oktober 2008

Womanizer

Womanizer, woman-womanizer 
You're a womanizer
Oh womanizer,
Oh you're a womanizer baby



I dag har jeg bare slappet av og sett litt på Sesong 3 av Beverly Hills 90210. Flere som husker tv-serien? Dyland og Brenda var mitt favoritt par, husker jeg ble helt ut av meg når Dyland begynte og date Kelly. Men jeg syns serien ikke ble så bra etter at Brenda gikk ut og det begynte og komme flere nye personer inn. Så jeg vet ikke hvor mangen sesong jeg gidder og kjøpe av serien enda, har iallefall sesong 1,2 og 3 så langt : ) Har og prøvd og fult litt med på den nye Beverly Hills på http://www.surfthechannel.com. Har iallefall sett første episoden, og der var Brenda og Kelly med som gjesterolle! *happy*




Ellers så kan jeg og skrive at jeg har fått skikkelig dilla på Britney Spears' nye sang; Womanizer! I know I know det er ikke den Brit vi en gang ble kjent med, og ikke helt den type musikk vi forbinder med henne, men jeg digger den. Gått rundt og nynnet på den i flere dager nå. Skikkelig irriterendes når man har en sang stuck on your brain i flere dager og får den ikke ut!

Hvilken sang can't you get out from your brain?

4 kommentarer:

Emelie sa...

Tusen takk;P
Jeg ser på nye beverly hills serien nå jeg=) Den er ganske bra!

Anonym sa...

elsker nye sangen til britney :P

*--Christine--* sa...

Har ennå ikke fått hørt Womanizerjeg! Mange som snakker om den så jeg må få lastet den ned snart:)

Anonym sa...

Womanizer er jo veldig lik type musikk som ho hadde på forige albumet sitt! Men akk, ikke sann vi ble kjent med ho nei, hehe :D

Britney er sjef :D