søndag 5. oktober 2008

Do Ya

Do ya do ya do ya love me
Do ya need a little time?
Do ya do ya do ya want me
Oh to hold you when you cry

Do ya do ya do ya love me
Do ya feel it in your bones?
Do ya do ya dream about me
Oh when you're sleeping on your own



Noen gang hørt om McFly? Hvis ikke syns jeg du burde se denne videoen under. De er et av mine favoritt band : ) Vært det i snart over 5 år nå, helt siden da de startet i 2004. Hvis du er i England kan du nok spørre hvem som helst du treffer på gaten om de vet hvem McFly er, fan eller ikke, de vet garantert hvem du spør om.




6 kommentarer:

Karoline sa...

guttene i McFly er så søte ..<3

CHRISTINAFRAAS sa...

aww, takk for koselig kommentar :)

Meg sa...

Ja - det er sant. Men syns fordiom ikke andre burde skrive stygge ting om én person, for så å legge link til siden hennes! :)
Tusen takk! :D .. Liker ikke McFly. Får litt Busted/BackstreetBoys feeling. Hehe :p

It's Aggy bitch! sa...

that's alright, ikke alle har samme musikk smak :p

Meg sa...

Takk. Likte den godt selv, er så glad i rosa ;>

choppyshades sa...

ikke veldig fan, må jeg si.
men er utrolig glad i britisk indie rock!