Tallulah, it's easier to live alone than fear the time it's over
Tallulah, find the words and talk to me, oh, Tallulah
This could be... Heaven
Japp, har ikke noe særlig og blogge om fortiden egentlig.. sååå, idèer folks?
Kanskje jeg kan stjele ideer fra andre blogger som at dere sender inn et spørsmål som dere vil jeg skal svare på? Hadde det vært en idè? Hva vil dere lese om. Oppskrifter til mat/desserer jeg liker? Reise tips? Musikk jeg syns er fengendes? Legge ut flere bilder jeg har tatt? Videoblogg (hvis jeg får det til haha)? Outfit bilder? Hjelp Hjelp Hjelp!


1 kommentar:
JA til videoblogg! DET hadde vært moro det ! <3
Legg inn en kommentar