tirsdag 15. september 2009

R.I.P Patrick Swayze

Tittelen sier vel sitt.' Dirty Dancing' og' Ghost' stjernen gikk i natt bort :(
Føler en sterk trang til og se Dirty Dancing nå.. ja vet, klokka er masse og etter en spennendes kveld/natt med Valget (er forresten ganske glad over resultatet!) så logger jeg meg på twitter og får vite den sjokkerendes nyheten.. Eller vi alle viste at denne dagen var ikke så langt unna men fortsatt.. Jeg som hadde håpet at iallefall en av mine drømmer skulle gå i oppfyllelse, han skulle jo lære meg å dance på den dirty'e måten og greier *sukk*



(haha jeg er ikke super mester i redigering bare så det er sagt!)

"Nobody puts Baby in a corner!"

20 kommentarer:

Maria Isabell sa...

Åå nå ble jeg litt trist! Men han har jo vært veldig syk. Men uansett, det er trist når sånne ting skjer.

Håper uansett du får en fin dag :)

Hanne sa...

Utrolig trist, han var en veldig dyktig skuespiller! Dirty Dancing er jo en klassiker!

Ida sa...

Det er jo så utrolig trist! Han var jo alt for ung :(
Blir nok Dirty Dancing på meg og idag

Cecilie sa...

Uff, jeg våknet av en sms om dette i natt- ikke gøy! Jeg kunne ikke unngå å bli ganske lei meg, selv om jeg aldri har møtt ham... Men han er jo heldigvis udødeliggjort gjennom filmene sine!

Sv: Ja er du ikke enig i at Helljesen var best? :P Synd at dette var siste gangen han var med.

AlexandraEi sa...

Så trist! Han som er så søt å alt!

Renate sa...

Huff triste greier.. Rip

Ella sa...

Huff, det er utrolig trist! Han var jo bare 57 år!

Kine sa...

SV: Takk :)

hehe, måtte nu flire litt av det bilde ditt :p

Mira sa...

Åh ;( Leste det i morges. Så utrolig trist. Han var bare 57 år gammel.

Saha Carter sa...

Sv: ååh, takk for det da :-) hihi

Noshabelle sa...

RIP Patrick Swayze :'(

Ingrid sa...

så trist at han er død! :-(

i s e l i n sa...

Det var trist ja.. Kult bilde da, tror vi alle har drømt å bli lært dirty dancing av han ja ;)

Jeanita Helen sa...

Tror nok det er mange som slår på dirty dancing film i kveld ja! Gøyalt bilde;)

ingunn sa...

han var en flink mann! selv om jeg.. misliker dirty dancing. fantastisk redigering. høhø

Jeanette sa...

fært .. :(

Anonym sa...

Huff, det var trist ja.. Leste det i avisen.. Dirty Dancing, herlige filmer ♥

Og knallbra redigering:D Hihi

Anonym sa...

Huff, det var trist ja.. Leste det i avisen.. Dirty Dancing, herlige filmer ♥

Og knallbra redigering:D Hihi

LoveManuela sa...

Ja, huff, ingen har nokon gong vore så sexy som Patrick, og så bra på alle måtar..
Fyrste gong eg såg dirty dancing, forestilte eg meg at eg skulle få mange ungar med Patrick ! Men det blir ikkje noko nå :(

LoveManuela sa...

Ja, huff, ingen har nokon gong vore så sexy som Patrick, og så bra på alle måtar..
Fyrste gong eg såg dirty dancing, forestilte eg meg at eg skulle få mange ungar med Patrick ! Men det blir ikkje noko nå :(