Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
10 kommentarer:
Ble av en eller annen merkelig grunn veldig glad av dette innlegget:)
Jeg elsker sitatene fra One Tree Hill, fantastiske:)
Nydelig bilde!
Fint bilde, flott tekst :)
herregud elsket det bildet!!! aah får lyst på kjæreste
Smiiiiler her jeg sitter nå :D
aww,
så fin post :)
blei glad eg.
jeg vil og ha en happily ever after
Flott bilde og tekst
sv: ja visst var dem :)
Legg inn en kommentar