mandag 14. september 2009

fairy tales



'someone once told there's nothing wrong with fairy tales, everyone ends up happily ever after in the end..'

- Peyton Sawyer

10 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Ble av en eller annen merkelig grunn veldig glad av dette innlegget:)

Hanne sa...

Jeg elsker sitatene fra One Tree Hill, fantastiske:)

Lillian & Torjus sa...

Nydelig bilde!

Maria Isabell sa...

Fint bilde, flott tekst :)

Benedicte sa...

herregud elsket det bildet!!! aah får lyst på kjæreste

Marit sa...

Smiiiiler her jeg sitter nå :D

Regine sa...

aww,
så fin post :)
blei glad eg.

IdaPida sa...

jeg vil og ha en happily ever after

Renate sa...

Flott bilde og tekst

ღ MissCM sa...

sv: ja visst var dem :)