fredag 28. august 2009

Oh happy days!

Ah kjenner jeg blir skikkelig glad over og se 'Beverly Hills 90210' igjen! Takk Gud for surfthechannel! Tror jeg må kjøpe meg sesong 4 snart på dvd..
Ellers i går så var jeg ute på shoppingtur med Sandra og gjett hva jeg fant!? Taaaddaaaa, et armbånd som heter Agata bracelet! Just love it, det er så nydelig og fint.
Fant fram mine 'gamle' 'skinn' tights i går, maan har helt glemt hvor behagelig de faktisk er og gå med! Husker jeg gikk mye med de når jeg jobbet som barne og ungdomsarbeider lærling på ungdomsskolen.. Hmm tror jeg og snart må bli blondere igjen.. Uansett hvor lyst jeg farger det blir det aldri lyst nok (syns jeg iallefall)!

Men tilbake til 90210 gjengen!
Xoxo (can't wait til Gossip Girl begynner igjen!)


Genser - Gina Tricot
Tights - (omg! tenker så den knaker men kommer ikke på hvor jeg har kjøpt den! Har så klart klippet vekk lappen på den.. typisk meg haha)
Armbånd - Indiska
Smykke - Glitter, Polen
Hårbånd - Gina Tricot


6 kommentarer:

Renate sa...

Flott antrekk ^^

Sv; Nope, null kødd!

IdaPida sa...

kult antrekk, jeg har så lyst på sånne tights:P

og armbåndet var søtt og..
de har noen ålreite ting på indiska og

Mira sa...

Fint antrekk :)

Anonym sa...

Jeg synes hårfargen din er fin jeg :) Fine krøller også.

Skinntights ser deilig ut!

1 sa...

stilig antrekk!

ingeborg sa...

så stilig!:D