lørdag 22. august 2009

Oh grow up!




Hmm noen gang vært borti folk som er helt forskjellig på nettet enn når du møter de? Vel du er ikke den eneste! Skjønner det bare ikke, de tyter som pokker på forskjellige chatte sider og når du møter de er de stille og kjedelig.. Eeeeh!? Hva er poenget? Redd for å vise hvordan du egentlig er? Det er fort lett å legge litt ekstra på og skryte litt mer av seg selv når man sitter på nettet, men og få folk til og tro at du er den personen du gir deg ut for å være? Og man gleder seg til og treffe deg og så kommer den dagen man har lenge ventet på i år og dag og så står man bare der.. uten og si et ord.. Koslig!

Og nei jeg er ikke ferdig, har flere ting som plager meg. Michael Jackson.. Flere jeg kjenner skal plutselig høre på musikken hans og se så opp til han nå som han er borte, men før når han levde da hadde de ikke hørt på musikken hans liiiitt engang! Whyyyy!? Fordi alle andre gjør det? Blir så skuffet og sint når jeg oppdager sånt. Her sitter en hardbanka Jackson fan som fikk 'Dangerous' på kasset av sin kusine da hun var 6-7 år gammel og siden den dag vært en trofast fan oppigjennom årene. Det har jaggu ikke vært lett men.. Og så kommer en sånn slask og sitter der og tror har så god peiling på fyren, som først 'oppdaget' han etter alt kaoset etter The king's death! 'Ooooh My Gooood!'

12 kommentarer:

Jorunn sa...

Ja, det er veldig mange av dem som plutselig skal høre på han nå...

Renate sa...

Tror det ofte er enklere å være seg selv online, si det du mener og slikt, fordi du er ikke like exposed da som når du står face to face med nye folk. De fleste er vel bare å gi litt tid, så kommer de sakte men sikkert ut av skallet sitt, og blir mer den personen man har snakket med på nettet.

As for MJ, når slike drastiske ting skjer, folk ser hvordan andre folk, fans, reagerer på det som har skjedd, og får derfor opp litt øynene for at kanskje det er verdt å høre på. For så å finne ut at det er det faktisk. Folk oppdager ny musikk, nye hobbier etc på mange slags måter, av og til i forstand av noe så drastisk som død. Så jeg syns ikke det skal holdes imot folk som kanskje ikke har hørt på han før, men som gjør det nå. It's a matter of realizing epicness, some people are slow.

Anonym sa...

michael jackson var jo stor i musikkverdenen, men han er jo ikke mer verdt som menneske enn noen andre, mener naa jeg.. naar mennesker doer rundt oss som fluer, blir jeg litt flau av alt oppstyret..

Karoline sa...

Huff, personer børe være sånn som de er i virkeligheten som på nettet! Kjenner ei som er helt falsk på bloggen sin og ellers på nettet! :S

Cecilie sa...

Har ikke særlig erfaring fra folk som gir seg ut for å være kulere på nettet, men det er jo fortsatt tragisk...

Og ja, det re plutselig så veeeldig mange som går og nynner på jackson for tida. Jeg ble ledd av før fordi jeg eide CDer med han, men nå har pipa fått en annen lyd! :P

Linda sa...

Ja, slike er det mange av!

IdaPida sa...

Sånn var d jo egentlig med Heath Ledger og, når han gikk bort var jo folk plutselig his biggest fans..
de blir liksom dratt med i dragsuget..

og blink 182 også, når de plutselig ble gjenforent, og Travis hadde vært skada og sånt, ja da var d in å være fan vettu..

jeg er egentlig bare glad for at d verste MJ hysteriet har lagt seg, for d tok litt av rett etter at han dessverre gikk bort.

Eirin sa...

Jeg liker IKKE folk som følger strømmen slik du beskriver. Kan ikke bare folk være seg selv??

Hippie, hippie - milkshake sa...

veldig bra og ikke minst ærlig, personlig post, og tusen takk for skryt.. 80-talls mimring er gøy-koselig topp falt i smak.

Stine-Andrea sa...

ooh yes! Vet deffo hvordan det er!

Bah... rart å tenke på at han er borte.. :/

AlexandraEi sa...

ahhh kjenner meg sånn igjen! Folk er så å si aldri slik man tror de er over nettet :P

motionocean sa...

æ e mæ sjøl heile tia, sjøl om ikkje alle trur på d!
æ snakke like mykkje (faktisk meir) enn æ skriv ;o

skjønne ikkje vits med å være nån andre på nett. (eller, kanskje før de som ikkje har et ordentlig liv irl "/)