søndag 7. juni 2009

Innerst i klesskapet..

Hadde helt glemt at jeg hadde denne jakken i skapet mitt. Den er minst 3 år gammel hvis ikke mer! Omg, husker jeg elsket den før når jeg fikk den, men så etter hvert som jeg ble eldre så ble den bare liggendes i skapet, helt til søss en dag fant den frem.. WOHO! Den er jo bare tøff! Så gla at jeg enda har den *happy happy*



18 kommentarer:

Malin sa...

Ey, den var kjempe stilig! Den bør du ikke la støve ned!!

K(ristine) A(malie ) sa...

Den der var råtøff! :D

Benedicte sa...

Nei gu så kjekt! ingenting er som å finne glemte ting i skapet. Da er det akkurat som om en ny ting!:)
Stilig!

sv. haha, takk?:P

Hanne sa...

Den var jo kjempestilig, en sånn skulle jeg også gjerne hatt:)

annikken sa...

Den var råkul! bra den ble funnet=D

Åshild sa...

Stilig! :D

Maria Isabell sa...

Ah, nice :D Gøy å finne igjen ting man hadde glemt man hadde asså ;)

Bjørg Kristin sa...

ikke helt min stil, men du kledde den veldig godt! :D

Christina sa...

Av og til så finner man ting man har glemt etter mange år. Jakken var super kul :)

Camilla sa...

den var stilig da;-D elsker sånne jakker^^

Jorunn sa...

Ikke verst å finne ting innerst i skapet... Jeg har noen slike godbiter jeg og... ;)

Shelly sa...

Stilig! :-D

Elsker å finne gamle klær i skapet, er mye artig man kan finne da.

Anna Margrete sa...

Råstilig jakke! Det er utrolig hva man kan finne i klesskapet ;)

VEDIS KRISTINE sa...

Åh, elsker den!! :D Og vet du hva, jeg fant NETTOPP en liknende en i mitt klesskap! GJETT om den skal på i morgen, a! hihi. De jakkene er jo råkule nå! Woho:)
Digger bloggen din - som alltid - og takk for søte støttemeldinger før matteprøven :D


<3

Anonym sa...

åå, husker at de var så populære en stund ^^

Anonym sa...

Fresh jakke. Minner litt om Balmain faktisk! :)

Camilla sa...

Den var skikkelig stilig!!!

LoveManuela sa...

Så dritkul jakke er det lenge sidan eg har sett.. Blir sjalu her eg sit.. !! :D