søndag 7. juni 2009
Innerst i klesskapet..
Hadde helt glemt at jeg hadde denne jakken i skapet mitt. Den er minst 3 år gammel hvis ikke mer! Omg, husker jeg elsket den før når jeg fikk den, men så etter hvert som jeg ble eldre så ble den bare liggendes i skapet, helt til søss en dag fant den frem.. WOHO! Den er jo bare rå tøff! Så gla at jeg enda har den *happy happy*

Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


18 kommentarer:
Ey, den var kjempe stilig! Den bør du ikke la støve ned!!
Den der var råtøff! :D
Nei gu så kjekt! ingenting er som å finne glemte ting i skapet. Da er det akkurat som om en ny ting!:)
Stilig!
sv. haha, takk?:P
Den var jo kjempestilig, en sånn skulle jeg også gjerne hatt:)
Den var råkul! bra den ble funnet=D
Stilig! :D
Ah, nice :D Gøy å finne igjen ting man hadde glemt man hadde asså ;)
ikke helt min stil, men du kledde den veldig godt! :D
Av og til så finner man ting man har glemt etter mange år. Jakken var super kul :)
den var stilig da;-D elsker sånne jakker^^
Ikke verst å finne ting innerst i skapet... Jeg har noen slike godbiter jeg og... ;)
Stilig! :-D
Elsker å finne gamle klær i skapet, er mye artig man kan finne da.
Råstilig jakke! Det er utrolig hva man kan finne i klesskapet ;)
Åh, elsker den!! :D Og vet du hva, jeg fant NETTOPP en liknende en i mitt klesskap! GJETT om den skal på i morgen, a! hihi. De jakkene er jo råkule nå! Woho:)
Digger bloggen din - som alltid - og takk for søte støttemeldinger før matteprøven :D
<3
åå, husker at de var så populære en stund ^^
Fresh jakke. Minner litt om Balmain faktisk! :)
Den var skikkelig stilig!!!
Så dritkul jakke er det lenge sidan eg har sett.. Blir sjalu her eg sit.. !! :D
Legg inn en kommentar