tirsdag 9. juni 2009

Save your kisses for me...

Save your kisses for me
........
cos I don't wanna be
A summer love thing




http://www.discoversd.com/images/OriginalImages/Admin/Article/beachromance-main-19Aug2008124744885874.jpg


Sommer'n er snart her! Og det betyr *tomme solo* summer love love love L-O-V-E!
Jeg reiser snart til Polen om 2 uker og blir borte 1 mnd (har nett der nede så blir noen innlegg innemellom!), kan ikke vente med og dra nedover! Dette er noe jeg har gledet meg til siden jul. På reisen nedover reiser (ja kjører nedover med mamma og resten av familien) jeg innom bl.a Kiel (Tyskland) & Krakow (Polen). Grunnen til at jeg enda reiser med familien på ferie er fordi halve familien min bor nede i Polen og jeg syns det er utrolig fint og koslig og dra nedover, bruke tid på familien og bare kose meg i hel! De fleste vil vel bort ifra familien sin i ferien og reise med venner nedover til Syden, men det frister ikke helt og dra dit.. Har reist til Polen i alle år utenom ene året da jeg var i Chicago, Usa, for og besøke tanter og sånt av mamma. Reiser du med familie eller med venner i år?


Bydgoszcz (hjem byen!)


Krakow.


Krakow, gamle byen..




Må bare slenge inn at i går så jeg Mötley Crüe i Bergen!! Omg Tommy Lee! <3

Har du ferie allerede eller må du som meg vente 1 og en halv uke til? Hva skal du gjøre i sommer? Planer om og dra på festivaler og rocke løs eller slappe av hjemme eller kanskje ut og reise og se verden?

50 kommentarer:

Ella sa...

Jeg var også på Mötley, og jeg fikk også sommerfugler i magen av Tommy Lee :D Hoho! I sommer skal jeg ingenting, men skal til Thailand i januar, så sparer til det!:D God tur til Polen, blir sikkert kjempekjekt!:D

Helene sa...

Jeg har ferie fra fredag, men det blir nok litt jobbing så drar jeg hjem til familie i Oslo om 23 dager!

Elise sa...

I sommar skal eg til portugal med familien min, på malakoff rockfestival og bare slappe av masse:) har ikkje ferie før litt over ei uke nei...

Marit sa...

Åh, så deilig med skikkelig ferie! Misunner deg ;) Kos deg masse ;) Blir kanskje no festival på meg i år med no venner, men ellers en del jobbing, og kanskje hyttetur med mor og far :p

Martine Larsen sa...

I sommer skal jeg på ferie med kjæresten min! ^^ blir antagelig en tur med familien også, men det er enda ikke bestemt =P

Nugget sa...

God tur, blir sikkert storveis :) Jeg reiser med kusine på roskilde i år, så både familie og venn ;)

Qtie sa...

Wow!
Må være spennende å være i Polen om sommeren.
Vet at de har en nydelig kystlinje med strand.

Krakow er en nydelig by.

LoveManuela sa...

Eg skal jobbe og bli rik og ulykkelig, men alle små fridagane mine skal eg vera med min framtidige kjærast!

LoveManuela sa...

Eg skal jobbe og bli rik og ulykkelig, men alle små fridagane mine skal eg vera med min framtidige kjærast!

Hanne sa...

Så koselig med reise, deilig å være så lenge borte:) Jeg drar med kjæresten på ferie:)

Karoline sa...

Dette innlegget ble jeg skikkelig glad av!

Lena. sa...

Poler er ett herlig land. Lengter etter å dra ditt igjen selv, du er heldig :)

Nadia sa...

Kos deg i Polen :) Jeg skal slappe av og reise litt rundt omkring tenker jeg :)

cathrine sa...

jeg må vente halv annen uke til jeg får ferie :(

Camilla sa...

Åh, jeg liker det bilder av paret på stranda :-D Prøver å la være å tenke på at de sikkert får sand i trusa. Mihihi!

Åh, jeg vil også til Polen en gang! Ser så fint ut der!!

Mia sa...

Jeg skal på Hove! Og til Brussel! Gleder meg :D

Hippie, hippie - milkshake sa...

God tur til Polen...
misunnelig på motley crûe-konserten- og tommy lee er ikke akkurat lite fresh
.....he he

Anonym sa...

I år blir det begge deler, tror jeg, men hovedsakelig venner, i hvert fall av de tingene som allerede er planlagt.

Saha Carter sa...

Takk <3

Oh, jeg skulle også på Mötley Crüe i Bergen, men eksamen ødelagte seff alt. HATE IT!! Misunner deg så syyyykt. Tommy Lee :( :(

annikken sa...

Høres veldig koselig ut dit du skal til sommeren:D
Jeg må vente til neste fredag til jeg har ferie.. Og til sommeren skal jeg til Secilia:)

Sandra sa...

Høres ut som det blir en bra sommer :-) Får bare håpe det blir finvær!

Line. sa...

så koselig da:) jeg har faktisk ikke planlagt noenting i sommer, skulle på venntur, men meldte meg av. DEt blir så styr med flyttingen å sånn. men har lyst til å reise med kjæresten min en tur :)

Irene sa...

krakow er en nydelig plass, heldig :D

Carolina sa...

Jeg skal på ferie med familie. ;) Men ikke mamma osv. Hehe, har ikke fri før 15 eller 17 juni. ;)

Catherine Sund sa...

Må nok vente litt til ja.. Men jeg skal hvertfall til Oslo på Øya festivalen !

Catherine Sund sa...

Fotokokuranse på bloggen min, Valgfritt tema ! og du kan vinne en seatube :)

Krii sa...

jeg har hatt sommerferie siden i går! Jippi<3

AlexandraEi sa...

Bilde nr 2 er noe av det fineste jeg har sett!

Bjørg Kristin sa...

så koslig da! jeg har sånn halveis ferie nå :D digg

Martine Elise sa...

Polen så heeerlig ut. Har en kompis som studerer medisin der nede faktisk :)

Jeg reiser med venner, synes det er avslappende. Blir alltid stressa på reise med familien :p

Anna Margrete sa...

Har akkurat vært på klassetur i Polen og Tyskland, var i Krakow. Utrolig fint der ^^

Anonym sa...

Det blir sikkert utorlig koselig!=) Sommerferien er rett rundt gjørne nå!=)

Jorunn sa...

Så gøy at du skal til Polen, var der for mange år siden, det var nydelig...
Kanskje jeg skal en tur neste år, min bestevenninne studerer i Polen nemlig!!!

Anonym sa...

These photos are gorgeous.

(I LOVE your header. So pretty.)

Lotte Marie sa...

Fine bilder! Du kommer sikkert til å få det knall der nede ;D
Håper du koser deg masse! Ikke glem å blogge da :)

Mystic Girl sa...

SV: Tusen takk!:)

Jeg fikk ferie i dag:) Om 2 uker til så reiser jeg og kjæresten til Tyrkia, gleder meg vilt!:) Noen dager etter vi kommer hjem skal vi på Norway Rock Festival :D

Kos deg i Polen når du drar ;) Fine byer!

Linda sa...

i sommer skal jeg rundt om i norge og sverige :-)

Noshabelle sa...

Jeg skal reise rundt i Europa med familien, være sammen med venner og feste. Hva er ikke bedre enn det? He he.

Kos deg i Polen. Høres spennende!

Ida Sanden sa...

Jeg skal til Thailand med mami :)

Lina sa...

Tommy Lee er fiin!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal i sommer. Jeg har lyst på etpar festivaler, og mamma har spurt om jeg vil være med henne og pappa til utlandet en tur, men det kommer litt an på når jeg jobber i sommer. Og OM jeg jobber.

Familiebesøk i Polen høres kjempekoselig ut!

Anonym sa...

reiser til Spania med mamma og pappa, men ei venninne skal være med :D

Anonym sa...

Thank you for your comment.
You have an interesting blog as well. :)
Swap links? :)

Anonym sa...

har akkurat kommet hjem fra tur til egypt med Renate, så d var min ferie, har jobbet mye på sommerne de siste årene så d har ikke blitt non familieferie på non år
polen er kos, krakow er en kjempefin by

Anette sa...

Jeg liker best å dra på ferie med familien min jeg, er så glad i dem, så til høsten skal vi på ferie. I sommer skal jeg slappe av, jobbe og være sammen med mange venner. Gleder meg =)

Guruizzm sa...

Polen, åh dit vil jeg! Har aldri vært der, men er kvart polsk så burde ta meg en tur.


Tommy Lee.. Yum!

Anonym sa...

Høres ut som at du har en flott sommer i vente :D Jeg skal nok få rota meg til Polen en eller annen gang jeg også, det har jeg veldig lyst til ^^

Sv: Ligger masse bilder på facebook :) Var en flott tur, virkelig sol-garanti i Egypt for å si det slik! Tuusen takk, jeg blir så glad når folk sier sånt, var skikkelig nærvøs når jeg skulle klippe det!

Stine-Andrea sa...

swweet! Mötley Crüe!
Eg har aldri vært i Polen men der ser fint ut der!

EG har en eksamen igjen så e eg ferdig! Da e det "ferie", men starte å jobbe me en gang så...

Karoline sa...

ELSKER sommeren!<3

Marianne sa...

Polen så herlig ut!

Malina sa...

jeg har ferie :) så fine bilder fra polen!