torsdag 4. juni 2009

Hardanger, Hardanger og.... Hardanger!

Sorry for utrolig lite blogging i det siste.. vært ganske slappis hehe. Please forgive me!?
Uansett helgen var jeg i Ulvik, Hardanger og feiret 80årsdag til bestefar med hele familien. Kanon vær og kjempe nydelig sted!! Utrolig lite men ganske koslig, men uhm uhm hvor i helvete var alle folkene!!?? Var bare de som bodde på hotellet der jo! Haha minner meg litt om The Sims, kanskje aliens kom og bortførte de!? Oh noooo!





5 kommentarer:

Malin sa...

Der så det idyllisk ut!

Martine Elise sa...

Liker meg ikke på små steder, føler meg liksom så ensom :p

Anonym sa...

Så fint ut der :)

K(ristine) A(malie ) sa...

Det er så fint der ass <3

VEDIS KRISTINE sa...

Wow, fine bilder :D <3 80-årslag hørtes gøt ut :D