Uansett helgen var jeg i Ulvik, Hardanger og feiret 80årsdag til bestefar med hele familien. Kanon vær og kjempe nydelig sted!! Utrolig lite men ganske koslig, men uhm uhm hvor i helvete var alle folkene!!?? Var bare de som bodde på hotellet der jo! Haha minner meg litt om The Sims, kanskje aliens kom og bortførte de!? Oh noooo!
torsdag 4. juni 2009
Hardanger, Hardanger og.... Hardanger!
Sorry for utrolig lite blogging i det siste.. vært ganske slappis hehe. Please forgive me!?
Uansett helgen var jeg i Ulvik, Hardanger og feiret 80årsdag til bestefar med hele familien. Kanon vær og kjempe nydelig sted!! Utrolig lite men ganske koslig, men uhm uhm hvor i helvete var alle folkene!!?? Var bare de som bodde på hotellet der jo! Haha minner meg litt om The Sims, kanskje aliens kom og bortførte de!? Oh noooo!


Uansett helgen var jeg i Ulvik, Hardanger og feiret 80årsdag til bestefar med hele familien. Kanon vær og kjempe nydelig sted!! Utrolig lite men ganske koslig, men uhm uhm hvor i helvete var alle folkene!!?? Var bare de som bodde på hotellet der jo! Haha minner meg litt om The Sims, kanskje aliens kom og bortførte de!? Oh noooo!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


5 kommentarer:
Der så det idyllisk ut!
Liker meg ikke på små steder, føler meg liksom så ensom :p
Så fint ut der :)
Det er så fint der ass <3
Wow, fine bilder :D <3 80-årslag hørtes gøt ut :D
Legg inn en kommentar