søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen og med Eurovision seier!!

Gratulerer med dagen kjære nordmenn!
Ha en fortryllende flott dag og spis masse IS!
Og fyttikatta for en fantastisk kveld det har vært! Grillings og mgp seinere hos venninne gjengen!! Var allerede i jublerus etter første 12 poenger vettu.. Og Synnøve Svabø, omg love her! Ler så jeg griner av kommentarene hennes haha. Hun gjorde virkelig en bra jobb som kommentator under årets mgp!
HURRA HURRA HURRA for Alexander Rybak!!!! <3

I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed




Hurra for seier i Eurovision 2009!!


Litt snaks måtte man ha..









6 kommentarer:

Anonym sa...

virker som en koslig kveld^^

Ellen Marie Albertsen sa...

snacks er livet sier de....jeg drikker bare te:p

Maria Stenersen sa...

chips!<3

Ingrid sa...

så ut som en koselig kveld! :)

Siri sa...

alexander <3 :-D

Anonym sa...

Liker ikke Rybakk jeg!=P