Ha en fortryllende flott dag og spis masse IS!
Og fyttikatta for en fantastisk kveld det har vært! Grillings og mgp seinere hos venninne gjengen!! Var allerede i jublerus etter første 12 poenger vettu.. Og Synnøve Svabø, omg love her! Ler så jeg griner av kommentarene hennes haha. Hun gjorde virkelig en bra jobb som kommentator under årets mgp!
HURRA HURRA HURRA for Alexander Rybak!!!! <3
I'm in love with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if I lose my mind,
I'm already cursed
Hurra for seier i Eurovision 2009!!
Litt snaks måtte man ha..


6 kommentarer:
virker som en koslig kveld^^
snacks er livet sier de....jeg drikker bare te:p
chips!<3
så ut som en koselig kveld! :)
alexander <3 :-D
Liker ikke Rybakk jeg!=P
Legg inn en kommentar