
Hvilken lyder lager Sjiraffen? Det var en av tingene jeg satt og undret meg over i kveld, så wolla dermed måtte jeg begynne og undersøke saken, som kjent, jeg gir meg ikke før jeg får svar!
Så etter en del googling uten noe hell så var youtube neste sted og leite...og WOLLA!


70 kommentarer:
haha, sjiraffer er søøte :D
haha, så søtt !^^
hehe, sjiraffer er kuule :D
Godt spm, tror jeg også må ta meg en leteaksjon på den der lyden. Hehe
Huh, «simply choose not to use them». Imponerende! Jeg vil ha en babysjiraff:D
yeey! you're back!!! :)
hm, ingen aning på hva slags lyder sjiraffer lager :o men lykke til på reisen :p
Nå vil du nok sjekke ut bloggen min <33
Nå vil du nok sjekke ut bloggen min <33
haha, sykt bra!
Haha, interessangt :D
Åh, det er første gang jeg hører hvordan en sjiraff låter! Hihi :-P
Genialt blogg innlegg! :p Det er jaggu mye rart man går å tenker på ;)
haha, så morsomt innlegg :-D
sjiraffer er søte da!
Haha, genialt! ;D Jeg har lenge undret over det samme ;)
Sjiraffer er geniale :)
Takk for fin kommentar :)
Haha, sjiraffer er så søte :p Ler like mye hver gang jeg hører de lydene dems :D
haha så herligt!
sjiraffer er jo kjeeempe skjønne! Tenker på han gøye i Madagaskar eg! Han va tøff han :D
Ja det vet jeg det! hehe, lurte litt på det når du skrev det faktisk. hehe
Haha, det var også noe å lure på! :D
Haha, har aldri tenkt på hvordan lyd de lager :P
sv: haha, ja, jeg er linselus ser det ut som :p
men åh, sjiraffer er så søte haha :D
Haha, herlig;)
har jeg aldri tenkt over, haha!
Hahaha, for en morsom giraff-lyd:)
Sv: Takk:) Det er kos å ha en bamse i sengen som jeg har laget selv (eller det vil si fyllt og sydd igjen egentlig, hehe).
Haha, kjekt å vite! :p
Herlig, sjiraffer er så fine, et av mine favorittdyr:)
Haha, lurt :p det visste jeg fsktisk ikke;p
åå giraffer er så fine :D
Likte bloggen din ^^
hahahaha aaaww :D
Har konkuranse på bloggen min nå, sjekk ut ;-)
Lykke til! :-) Puss ;*
Takk, koste meg enormt :-D
håper du hadde en fin helg :-)
Når du sier det er det egentlig et ganske godt spørsmål! Men den pcen jeg er på nå er helt skrullete, så jeg får ikke hørt lyden =(
sjiraffer er kule :)
heheh eg og gjorde ein research på sjiraffer og lyd for noken mndr siden.. eg las i bøker for min lille nevø, og han peikte på dyra og eg lagde lyden.. Møøø sier kua, Møøø... Bæææ sier sauen og lagde små pipelyder til mus og smattelyder til kanin og vrinsking til hest.. men sjiraff? eg bare..hmm.. hehe.. så då måtte eg sjekke det eg og. men vanskelig å lage den lyden då :D
Ha ein fin mandag!!
nydelige dyr!
kult innlegg :D
Polsk altså, jeg trives godt her selv om vi ikke får mye tid å farte rundt går for det meste i lesing :S Polen er såååå fint om våren og sommeren :D
haha, faktisk lurt på selv :P
sweet.
takk for det!
Søte dyr!=D
nå lærte jeg hvilken lyd de lager også :P
Dakar babygiraffen da. Det var ikke en koselyd :-(
Haha, godt spørsmål!
haha :) Sjiraffer er vakre!
Haha, jeg liker sjiraffer :-D
woow
Haha,for et lyd ,har aldri tenkt på det slikt jeg xD
Sjiraffer er søte!
Haha, sjiraffer er søte, men skumle!
Hahaha ;D
Jeg vil ha en giraff!
Hehe, du gir deg vist ikke så lett du:D
Sjiraffer er søøte!
Hahaha. Morrosamt.
Jeg må forresten si at hun som intervjuet var jammen meg "flink". ;)
Nesten som å høre Triana Inglesias
Haha... Jeg dør av latter... Søtt!
sjiraff er favoritt dyret mitt fra Afrika. Jeg er så fasinert over de skapningene !
Haha, konge lyd!! Sjiraffer er uten tvil et av de kuleste dyrene jeg vet om. Hadde vært litt fett å ridd på en sjiraff når jeg tenker meg om ;)
Hallo
Så utrulig fin slik, layout du har, elskar den stilen.
Blei litt sjalu, eg skulle ønske eg voks opp på 60 - 70 tallet.
Stå på !
Med venlleg helsing Ingrid
Haha, det har jeg faktisk aldri tenkt på før :p
det var en underlig og fin ting aa komme paa!
Haha, sånne ting kan jeg også begynne å undre meg over :P
Hahah x'd
Har faktisk hatt armen min (dvs. fra fingertuppene til albuen) i en sjiraff sin hals.. rart. :p
søtt dyr :D
Morsom ting å lure på;)
A en fusjon finnner sted, da jeg og funderte omkring eksakt det samme spørsmål. Dette i anledning en spørrelek i en bursdagsfest jeg var i og man istedenfor å rekke opp hånda når man kunne svare skulle lage en dyrelyd man fikk utdelt. Et lag på festen fikk giraff. De tapte hefitig. Ah, jeg liker filmen. Og musikken på starten. Dette innlegget var skikkelig koselig! (:
ååh, så søtt :-D
Jeg elsker sjiraffer! De er nydelige...
har en venninner som har en greie for giraffer,.
hele huset hennes og alle tingene hennes er giraffer.. over alt
..sært
haha =P
Haha :p Slike ting kan jeg plutselig få for meg til å finne ut av også :p
Så søt!
Haha , herlig! Pene dyr også.
Legg inn en kommentar