søndag 3. mai 2009

Sjiraff




Hvilken lyder lager Sjiraffen? Det var en av tingene jeg satt og undret meg over i kveld, så wolla dermed måtte jeg begynne og undersøke saken, som kjent, jeg gir meg ikke før jeg får svar!

Så etter en del googling uten noe hell så var youtube neste sted og leite...og WOLLA!



70 kommentarer:

Bjørg Kristin sa...

haha, sjiraffer er søøte :D

Camilla sa...

haha, så søtt !^^

Elise sa...

hehe, sjiraffer er kuule :D

Maria Helene Nilsen sa...

Godt spm, tror jeg også må ta meg en leteaksjon på den der lyden. Hehe

Jeanette sa...

Huh, «simply choose not to use them». Imponerende! Jeg vil ha en babysjiraff:D

victoria sa...

yeey! you're back!!! :)
hm, ingen aning på hva slags lyder sjiraffer lager :o men lykke til på reisen :p

VEDIS KRISTINE sa...

Nå vil du nok sjekke ut bloggen min <33

VEDIS KRISTINE sa...

Nå vil du nok sjekke ut bloggen min <33

Nugget sa...

haha, sykt bra!

Anna Margrete sa...

Haha, interessangt :D

Trude K sa...

Åh, det er første gang jeg hører hvordan en sjiraff låter! Hihi :-P

Maria Isabell sa...

Genialt blogg innlegg! :p Det er jaggu mye rart man går å tenker på ;)

Annette sa...

haha, så morsomt innlegg :-D
sjiraffer er søte da!

Tonje sa...

Haha, genialt! ;D Jeg har lenge undret over det samme ;)

Sofsen sa...

Sjiraffer er geniale :)

Takk for fin kommentar :)

Lena. sa...

Haha, sjiraffer er så søte :p Ler like mye hver gang jeg hører de lydene dems :D

AlexandraEi sa...

haha så herligt!

Lise Marie sa...

sjiraffer er jo kjeeempe skjønne! Tenker på han gøye i Madagaskar eg! Han va tøff han :D

Carolina sa...

Ja det vet jeg det! hehe, lurte litt på det når du skrev det faktisk. hehe

Susanne sa...

Haha, det var også noe å lure på! :D

A n n e t t sa...

Haha, har aldri tenkt på hvordan lyd de lager :P

Kristina sa...

sv: haha, ja, jeg er linselus ser det ut som :p

men åh, sjiraffer er så søte haha :D

Jeanita Helen sa...

Haha, herlig;)

Ingvild sa...

har jeg aldri tenkt over, haha!

Hege Flåt sa...

Hahaha, for en morsom giraff-lyd:)
Sv: Takk:) Det er kos å ha en bamse i sengen som jeg har laget selv (eller det vil si fyllt og sydd igjen egentlig, hehe).

Hilde sa...

Haha, kjekt å vite! :p

Hanne sa...

Herlig, sjiraffer er så fine, et av mine favorittdyr:)

Lotte Marie sa...

Haha, lurt :p det visste jeg fsktisk ikke;p

Abelone sa...

åå giraffer er så fine :D
Likte bloggen din ^^

Guruizzm sa...

hahahaha aaaww :D

Unknown sa...

Har konkuranse på bloggen min nå, sjekk ut ;-)

Lykke til! :-) Puss ;*

Saha Carter sa...

Takk, koste meg enormt :-D
håper du hadde en fin helg :-)

Martine Larsen sa...

Når du sier det er det egentlig et ganske godt spørsmål! Men den pcen jeg er på nå er helt skrullete, så jeg får ikke hørt lyden =(

dina sa...

sjiraffer er kule :)

Regine sa...

heheh eg og gjorde ein research på sjiraffer og lyd for noken mndr siden.. eg las i bøker for min lille nevø, og han peikte på dyra og eg lagde lyden.. Møøø sier kua, Møøø... Bæææ sier sauen og lagde små pipelyder til mus og smattelyder til kanin og vrinsking til hest.. men sjiraff? eg bare..hmm.. hehe.. så då måtte eg sjekke det eg og. men vanskelig å lage den lyden då :D

Ha ein fin mandag!!

AlexandraEi sa...

nydelige dyr!

Linn Emilie sa...

kult innlegg :D
Polsk altså, jeg trives godt her selv om vi ikke får mye tid å farte rundt går for det meste i lesing :S Polen er såååå fint om våren og sommeren :D

ingunn sa...

haha, faktisk lurt på selv :P

Hanne Sofie sa...

sweet.

takk for det!

Anonym sa...

Søte dyr!=D

karoline sa...

nå lærte jeg hvilken lyd de lager også :P

Ragna sa...

Dakar babygiraffen da. Det var ikke en koselyd :-(

Sandra sa...

Haha, godt spørsmål!

Maria Stenersen sa...

haha :) Sjiraffer er vakre!

Anonym sa...

Haha, jeg liker sjiraffer :-D

Line. sa...

woow

Daknes22 sa...

Haha,for et lyd ,har aldri tenkt på det slikt jeg xD

Karoline sa...

Sjiraffer er søte!

Ida Sanden sa...

Haha, sjiraffer er søte, men skumle!

Nadia sa...

Hahaha ;D
Jeg vil ha en giraff!

annikken sa...

Hehe, du gir deg vist ikke så lett du:D
Sjiraffer er søøte!

Ane sa...

Hahaha. Morrosamt.

Jeg må forresten si at hun som intervjuet var jammen meg "flink". ;)
Nesten som å høre Triana Inglesias

Jorunn sa...

Haha... Jeg dør av latter... Søtt!

Catherine Sund sa...

sjiraff er favoritt dyret mitt fra Afrika. Jeg er så fasinert over de skapningene !

Martine Elise sa...

Haha, konge lyd!! Sjiraffer er uten tvil et av de kuleste dyrene jeg vet om. Hadde vært litt fett å ridd på en sjiraff når jeg tenker meg om ;)

LoveManuela sa...

Hallo
Så utrulig fin slik, layout du har, elskar den stilen.
Blei litt sjalu, eg skulle ønske eg voks opp på 60 - 70 tallet.

Stå på !
Med venlleg helsing Ingrid

Anonym sa...

Haha, det har jeg faktisk aldri tenkt på før :p

Anonym sa...

det var en underlig og fin ting aa komme paa!

Mystic Girl sa...

Haha, sånne ting kan jeg også begynne å undre meg over :P

Emma Adeline sa...

Hahah x'd
Har faktisk hatt armen min (dvs. fra fingertuppene til albuen) i en sjiraff sin hals.. rart. :p

Anonym sa...

søtt dyr :D

Rebekka-Jennie sa...

Morsom ting å lure på;)

faehe sa...

A en fusjon finnner sted, da jeg og funderte omkring eksakt det samme spørsmål. Dette i anledning en spørrelek i en bursdagsfest jeg var i og man istedenfor å rekke opp hånda når man kunne svare skulle lage en dyrelyd man fikk utdelt. Et lag på festen fikk giraff. De tapte hefitig. Ah, jeg liker filmen. Og musikken på starten. Dette innlegget var skikkelig koselig! (:

Linda sa...

ååh, så søtt :-D

Noshabelle sa...

Jeg elsker sjiraffer! De er nydelige...

trolia sa...

har en venninner som har en greie for giraffer,.
hele huset hennes og alle tingene hennes er giraffer.. over alt
..sært

KRISTINE TRAVELS sa...

haha =P

Renate sa...

Haha :p Slike ting kan jeg plutselig få for meg til å finne ut av også :p

Karoline sa...

Så søt!

Heidi sa...

Haha , herlig! Pene dyr også.