Ellers i det siste har det vært litt travelt, mye jobbing og sånt kan man si. Uka som kommer vil og bli travel, bestefar fyller 80år på onsdag og til helgen skal hele familien bort til Hardanger og feire. Så da blir det liv rai rai!! Haha vi hadde familie møte i trappen i går, der vi diskuterte hvilken melodi vi skal ha (må jo skrive sang te bestn vettu!)
Ellers har jeg fryktelig lyst på Taylor Swift eller Shakira sine krøller! Ååååh jeg vil ha sånn hår! Husker før så pleide jeg og rette håret mitt hver eneste mårning for og få det stritt sånn som alle de andre jentene hadde det på skolen, men så etterhvert fikk jeg øynen åpne for at krøller faktisk er like fint!



Du kan fulge meg på Twitter ved og klikke HER!


23 kommentarer:
Så fine krøller du har.. Jeg har alltid ønsket meg krøller!!!
Du er så awesome :)) Hihi, gratulerer med bestefarsbursdag!
SV: Ja, jeg kunne trengt en del nå i hvert fall :)
Herlige krølla :D
skulle ønske jeg hadde hatt krøller^^
Krøller er kjempefint, jeg vil også ha:)
Krøller er fantastisk pent!:) Jeg har bare fall i håret jeg. Kunne heller tenkt meg krøller ja!
Jeg skulle også ønske jeg hadde krøller i blant.. :/
haha, før hadde jeg sikkerlig lyst på krøller :p
Det var ikke så langt unna deres krøller da! Fantastisk fint hår!:)
jeg vil også ha krøller! mittt hår bare...henger her lism. jeg og vil se alan jackson! men har på feelingen at ingen av mine venner er down :S
Du er saa heldig som skal aa se Mötley Crüe, det missunner jeg deg altsaa ^^
Kroeller ja, jeg hadde faktisk antydning til kroeller naar jeg var yngre, hata det. Men naa som haaret mitt er saa stritt som man kan faa det, oensker jeg meg saa klart kroeller hehe
Jeg har krøller selv, men ikke fult så krøllete og fine som dine! Men er litt dårlig til å bruke de for det de er verdt! Håret havner fort bak i en hestehale eller satt opp i klemmer. Noen ganger stritter jeg det også. Jeg føler krøller er litt undervurdert?
stilig hår med krøller :D
Krøller er kjempefint :D
Jeg liker krøller men ikke at det er så voldsomt. Selv så hadde jeg masse krøller når jeg var liten. Men nå har langt hår og håret er mer krusete. Det er ikke fint!
Krøller er nydelig :)
Skulle gjerne hatt Taylor Swift sine.
Krøller er kjempesøtt, og litt røft :P
Du passer virkelig med krøller synes jeg!=) Hehe, blir diggbart med så mange konserter da!=D
jeg elsker krøller!
Du skal være stolt av krøllene dine, mange jenter misunner deg, de er jo så fine!!
så fine krøller du har! :)
Jeg har anbefalt deg på bloggen min, fordi du er så utrolig bra :D digger krøllene dine, bloggen din og hele deg.
http://vedisogklaus.blogspot.com/2009/05/jeg-er-glad.html
Legg inn en kommentar