

Aaah det er vår, vår, vår, vår, VÅR, V-Å-R i Bergen fortiden! Skikkelig herlig. Satt ute på terrassen i går med teppe, bok, smoothie og full go' sommer feelin' musikk fra tv'n!
Alexia - Uh la la la
Blue - You make me wanna
Blue Lagoon - Call from Babylon
Culture Club - Karma Chameleon
Sheryl Crow - If it makes you happy
Taylor Swift - Tim McGraw
Kate Ryan - Dèsenchantèe
Lonestar - Come cryin' to me
John Farnham - You're the voice
Go West - King of wishful thinking
Abba - Our last summer
Blue - You make me wanna
Blue Lagoon - Call from Babylon
Culture Club - Karma Chameleon
Sheryl Crow - If it makes you happy
Taylor Swift - Tim McGraw
Kate Ryan - Dèsenchantèe
Lonestar - Come cryin' to me
John Farnham - You're the voice
Go West - King of wishful thinking
Abba - Our last summer



40 kommentarer:
What? Finnes det fester for nettby, penest.no osv? DET visste ikke jeg. Da er jo bloggfest helt normalt i forhold! Jeg sier ikke at andre ikke kan ha glede av det. Men jeg ville aldri dratt dit selv :)
Åååå.... nam...Oppskrift!!!?
Awh, smoothie <3 Når jeg flytter for meg selv skal jeg SÅ kjøpe blender ass :D
Herlig smoothie og herlig musikk:)
smoothie og vårmusikk er tingen! :) :) jeg er så glad for at våren har kommet og at bergen viser seg fra sin beste side!
Høres nydelig ut! Og den smoothien så god ut! Den freshe fargen:D
Det så digg ut ;D
Det så godt ut! :)
den smoothieen såg kjempe god ut! *smatt smatt*
Shitt, det så sinnsykt godt ut!! :) Du vil ikke være en engel å si hvordan du lager den?
Nam, smoothiee!:-D
fin vår playlist!:D og den smoothien så svært smooth ut!
NAAAM <3
Deilig med sol og varme, vi tok med oss masse tepper ned til sjøen i dag og satt på stranden og solte oss:) Smoothien så kjempegod ut!
digg med smoothie.. har lyst på et glass jeg og:=)
SV: Den var det :)
Åh, smoothie er så digg det :D ingenting bedre enn å nyte en smoothie i sola, altså! :) Søte bilder! Åå, jeg er sååå fan av bloggen din:)
Åh, smoothie <3
Deen smoothien så digg ut!! =]
Aah, herlig :D
Yuum!!
usj, jeg liker ikke smoothie
Det er så deilig :D Vært ute i sola i dag! :D
Så deilig det blir med vår nå! :)
nam. strawberry daiquiri
Så veldig godt ut.
Ja, det er herlig med vår :)
Smooooothies, yummi :D Her er det ikke vår helt enda, snyr jo :(
Oh, nå fikk jeg lyst på smoothie, lurer på å gå å mekke meg en :D Nam nam :D
Smoothie er nam nam!
Den så GOD ut!
Åh, den så god ut! :D
sv: Ja, jeg skal kose meg med lesingen! :)
Takk, jeg trengte noen nye sanger å høre på!
Savner Blue!
Åhh, lucky you. Jeg føler ikke for å drikke smoothie, siden det er snøstorm her :(
aaaaa SMOOOTHIE! Shit.. eg og må skaffa meg en slik..
nå fikk jeg enda mer lyst på sommer! skal teste ut sangene ^^
Härligt med vårväder :)
svar: Tack!
Deeilig:D
Oooh, nam! Det ser så diggbart!=)
Sommer og skolefri hadde abslolutt vært noe nå!
Ååå! Jeg savner å være i Bergen om våren. Jeg savner i grunn å være i Bergen hele tiden.
Kos deg med smoothies, vår og Bergen! :)
Legg inn en kommentar