søndag 19. april 2009

Sommer og skolefri = ja takk!






Aaah det er vår, vår, vår, vår, VÅR, V-Å-R i Bergen fortiden! Skikkelig herlig. Satt ute på terrassen i går med teppe, bok, smoothie og full go' sommer feelin' musikk fra tv'n!



Alexia - Uh la la la
Blue - You make me wanna
Blue Lagoon - Call from Babylon
Culture Club - Karma Chameleon
Sheryl Crow - If it makes you happy
Taylor Swift - Tim McGraw
Kate Ryan - Dèsenchantèe
Lonestar - Come cryin' to me
John Farnham - You're the voice
Go West - King of wishful thinking
Abba - Our last summer



Xoxo

40 kommentarer:

Ida Sanden sa...

What? Finnes det fester for nettby, penest.no osv? DET visste ikke jeg. Da er jo bloggfest helt normalt i forhold! Jeg sier ikke at andre ikke kan ha glede av det. Men jeg ville aldri dratt dit selv :)

Jorunn sa...

Åååå.... nam...Oppskrift!!!?

K(ristine) A(malie ) sa...

Awh, smoothie <3 Når jeg flytter for meg selv skal jeg SÅ kjøpe blender ass :D

Ellen Marie Albertsen sa...

Herlig smoothie og herlig musikk:)

Helene sa...

smoothie og vårmusikk er tingen! :) :) jeg er så glad for at våren har kommet og at bergen viser seg fra sin beste side!

annikken sa...

Høres nydelig ut! Og den smoothien så god ut! Den freshe fargen:D

KRISTINE TRAVELS sa...

Det så digg ut ;D

Hanne Sofie sa...

Det så godt ut! :)

Nancy sa...

den smoothieen såg kjempe god ut! *smatt smatt*

A n n e t t sa...

Shitt, det så sinnsykt godt ut!! :) Du vil ikke være en engel å si hvordan du lager den?

Linda sa...

Nam, smoothiee!:-D

Amalie sa...

fin vår playlist!:D og den smoothien så svært smooth ut!

Nadia sa...

NAAAM <3

Hanne sa...

Deilig med sol og varme, vi tok med oss masse tepper ned til sjøen i dag og satt på stranden og solte oss:) Smoothien så kjempegod ut!

Hippie, hippie - milkshake sa...

digg med smoothie.. har lyst på et glass jeg og:=)

Tonje Holm sa...

SV: Den var det :)

VEDIS KRISTINE sa...

Åh, smoothie er så digg det :D ingenting bedre enn å nyte en smoothie i sola, altså! :) Søte bilder! Åå, jeg er sååå fan av bloggen din:)

I sa...

Åh, smoothie <3

iQ_Brems sa...

Deen smoothien så digg ut!! =]

therese kristina sa...

Aah, herlig :D

victoria sa...

Yuum!!

Line. sa...

usj, jeg liker ikke smoothie

Maria Isabell sa...

Det er så deilig :D Vært ute i sola i dag! :D

karoline sa...

Så deilig det blir med vår nå! :)

ingunn sa...

nam. strawberry daiquiri

Ane sa...

Så veldig godt ut.
Ja, det er herlig med vår :)

Maria Helene Nilsen sa...

Smooooothies, yummi :D Her er det ikke vår helt enda, snyr jo :(

Malin sa...

Oh, nå fikk jeg lyst på smoothie, lurer på å gå å mekke meg en :D Nam nam :D

Noshabelle sa...

Smoothie er nam nam!

Jeanette sa...

Den så GOD ut!

Åshild sa...

Åh, den så god ut! :D

sv: Ja, jeg skal kose meg med lesingen! :)

Guruizzm sa...

Takk, jeg trengte noen nye sanger å høre på!
Savner Blue!

Anna Margrete sa...

Åhh, lucky you. Jeg føler ikke for å drikke smoothie, siden det er snøstorm her :(

ChristineDelgado sa...

aaaaa SMOOOTHIE! Shit.. eg og må skaffa meg en slik..

Irene sa...

nå fikk jeg enda mer lyst på sommer! skal teste ut sangene ^^

NATALIE sa...

Härligt med vårväder :)

svar: Tack!

Ingrid Marie sa...

Deeilig:D

Anonym sa...

Oooh, nam! Det ser så diggbart!=)

Maarth sa...

Sommer og skolefri hadde abslolutt vært noe nå!

Carina Isabell sa...

Ååå! Jeg savner å være i Bergen om våren. Jeg savner i grunn å være i Bergen hele tiden.

Kos deg med smoothies, vår og Bergen! :)