Photo: bildet tatt fra ene dvd'n
På mandag, 2 påskedag reiste jeg til Oslo for og se Jeff Dunham, det var kanooooon braaaaa!
OMG aldri ledd så mye i mitt liv før! <3 Jeff lo så hardt selv at han hadde problemer med og prate til tider hahaha. Det var det mest bizzare showet han har hatt og den største livepublikumet han har spilt for her i europa! Woooow eh!? Og så klart køddet han en del med svenskene *glise*
Dere kan klikke her og se litt klipp fra da Jeff var på waschera!
Ellers før showet var det et slags lite penest.no treff i by'n haha. Vi ble ganske mangen til slutt da, 12-13 stykker ^^ Var en flott dag!

Kos dere resten av uken!
Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinne


42 kommentarer:
Så heldig du er :D Det må ha vore superarti!
Så kult. Det hørtes gøy ut! :D
du er SÅÅ heldig! :o jeff er dritmorsom :´D
Haha, så gøy :)
du er heldig! har vledig lyst å se han selv :)
Hehe, så bra at det var morsomt!!:D
Morsomt da!:D
oh, så artig da! Han er FUNNY:D
sv. de har jeg aldri hørt om.. værtfall ikke navnet! kan hende jeg har hørt en sang uten og være klar over hvem det er.. det skjer stadig vekk;)
Så gøy :) liker det siste bildet!
Åhh ! Jeg ville see han!
så heldig du er da! han er jo bare helt rå! kjempe lyst å oppleve han live!:)
Ha en super dag du også :D
Jeg føler meg litt utenfor som aldri har hørt om fyren før;) Men bare klippet var veldig morsomt:) Heldig du:)
Så gøy, han er utrolig dyktig og festlig:)
Heldiggris!!! :D Var en kamerat av meg som var der også, ifølge han var det noe av det beste han hadde sett ^^
Jaa, jeg var på ferie vettu :) Besøkte familie og litt sånn! Kjempekos! :)
hahha.
ha en fin uke du å ;)
Omg, heldiggrisen! Misunner deg sånn :p Jeg ler meg skakk av Jeff Dunham
Det var sikkert kjempe gøy=)
svar: Tack så mycket :)
Heldig er er som har vært på det! Hadde kjempelyst jeg også, men så kunne jeg ikke:(
sv: takk :D
Så morro :D Gøy med sånne show :D
Eg får berre så berre alt for vondt i magen av sånt! :P
har faktisk ikke hørt om hann jeff fyren jeg! Men er vel bare meg som er etter:p Det hvar sikkert gøy:D
har faktisk ikke hørt om hann jeff fyren jeg! Men er vel bare meg som er etter:p Det hvar sikkert gøy:D
Ææ, nå ble jeg mildt sagt misunnelig. Han er jo helt fantastisk !!!
Hørtes morsomt ut! :D
Hen er genial=)
Du er kjempe heldig som fikkse han :) Han e kanon morsom!
Heldig du e da som kom deg på showet:) høres ut som om jeg gikk glipp av noe vanvittig bra:/
Men detta var sikkert en super avslutning av påsken kan jeg tenke meg:)
Åj, var han i Norge nå? Trodde det var evigheter siden jeg... Tenker det var morsomt, ja. Haha.
saa utrolig morsomt:D
jeg kjenner/vet om alt for mange som var aa saa han, og jeg merker jeg blir litt sjalu
Haha, søte fugler! :D
sv: Takk :)
Så heldig du er :o
Må ha hvert drit kult!!! :D
jeg ville også se det ! ;O
sol :D
Så heldig du er som fikk se showet hans. Jeg ville gjerne ha sett det :)
Kan tenke meg at det var ganske morsomt ja, han er jo genial!=D
Så morrsomt det høres ut! :)
Digger det retard bilde!
Legg inn en kommentar