onsdag 15. april 2009

Jeff Dunham


Photo: bildet tatt fra ene dvd'n

På mandag, 2 påskedag reiste jeg til Oslo for og se Jeff Dunham, det var kanooooon braaaaa!
OMG aldri ledd så mye i mitt liv før!
<3 Jeff lo så hardt selv at han hadde problemer med og prate til tider hahaha. Det var det mest bizzare showet han har hatt og den største livepublikumet han har spilt for her i europa! Woooow eh!? Og så klart køddet han en del med svenskene *glise*

Dere kan klikke her og se litt klipp fra da Jeff var på waschera!

Ellers før showet var det et slags lite penest.no treff i by'n haha. Vi ble ganske mangen til slutt da, 12-13 stykker ^^ Var en flott dag!




Kos dere resten av uken!


Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinne

42 kommentarer:

therese kristina sa...

Så heldig du er :D Det må ha vore superarti!

Louise sa...

Så kult. Det hørtes gøy ut! :D

Irene sa...

du er SÅÅ heldig! :o jeff er dritmorsom :´D

Ida Sanden sa...

Haha, så gøy :)

Helene sa...

du er heldig! har vledig lyst å se han selv :)

annikken sa...

Hehe, så bra at det var morsomt!!:D

Malin Cecilia sa...

Morsomt da!:D

Benedicte sa...

oh, så artig da! Han er FUNNY:D

sv. de har jeg aldri hørt om.. værtfall ikke navnet! kan hende jeg har hørt en sang uten og være klar over hvem det er.. det skjer stadig vekk;)

Malina sa...

Så gøy :) liker det siste bildet!

victoria sa...

Åhh ! Jeg ville see han!

Nancy sa...

så heldig du er da! han er jo bare helt rå! kjempe lyst å oppleve han live!:)

Ane sa...

Ha en super dag du også :D

Ellen Marie Albertsen sa...

Jeg føler meg litt utenfor som aldri har hørt om fyren før;) Men bare klippet var veldig morsomt:) Heldig du:)

Hanne sa...

Så gøy, han er utrolig dyktig og festlig:)

K(ristine) A(malie ) sa...

Heldiggris!!! :D Var en kamerat av meg som var der også, ifølge han var det noe av det beste han hadde sett ^^

Saha Carter sa...

Jaa, jeg var på ferie vettu :) Besøkte familie og litt sånn! Kjempekos! :)

Anonym sa...

hahha.

ha en fin uke du å ;)

Maria Helene Nilsen sa...

Omg, heldiggrisen! Misunner deg sånn :p Jeg ler meg skakk av Jeff Dunham

Marianne sa...

Det var sikkert kjempe gøy=)

NATALIE sa...

svar: Tack så mycket :)

Tuppene sa...

Heldig er er som har vært på det! Hadde kjempelyst jeg også, men så kunne jeg ikke:(

KRISTINE TRAVELS sa...

sv: takk :D

Maria Isabell sa...

Så morro :D Gøy med sånne show :D

Yvonne sa...

Eg får berre så berre alt for vondt i magen av sånt! :P

Krii sa...

har faktisk ikke hørt om hann jeff fyren jeg! Men er vel bare meg som er etter:p Det hvar sikkert gøy:D

Krii sa...

har faktisk ikke hørt om hann jeff fyren jeg! Men er vel bare meg som er etter:p Det hvar sikkert gøy:D

Martine Elise sa...

Ææ, nå ble jeg mildt sagt misunnelig. Han er jo helt fantastisk !!!

Ingrid sa...

Hørtes morsomt ut! :D

Janne Natalie sa...

Hen er genial=)

AlexandraEi sa...

Du er kjempe heldig som fikkse han :) Han e kanon morsom!

.:*:. Miss Nerland .:*:. sa...

Heldig du e da som kom deg på showet:) høres ut som om jeg gikk glipp av noe vanvittig bra:/

Men detta var sikkert en super avslutning av påsken kan jeg tenke meg:)

Tonks sa...

Åj, var han i Norge nå? Trodde det var evigheter siden jeg... Tenker det var morsomt, ja. Haha.

Anonym sa...

saa utrolig morsomt:D
jeg kjenner/vet om alt for mange som var aa saa han, og jeg merker jeg blir litt sjalu

Åshild sa...

Haha, søte fugler! :D

sv: Takk :)

Linda sa...

Så heldig du er :o

Malin sa...

Må ha hvert drit kult!!! :D

Line. sa...

jeg ville også se det ! ;O

Anne Marthe sa...

sol :D

Christina sa...

Så heldig du er som fikk se showet hans. Jeg ville gjerne ha sett det :)

Anonym sa...

Kan tenke meg at det var ganske morsomt ja, han er jo genial!=D

Karoline sa...

Så morrsomt det høres ut! :)

Victoria sa...

Digger det retard bilde!