tirsdag 21. april 2009

Signed, Sealed, delivered, I'm yours



Omg omg omg omg! Er overlykkelig over at jeg ploppet innom en tilfeldig blogg og fant denne linken her ---> http://www.vanityvintage.no/ <----

De har så mye fint der! Men fy f det er dyrt og da... Men alikevel kunne jeg ikke dy meg når jeg så denne søte genseren (bildet øverst) og slo til med og bestilte den! Så fikk mail i dag at pakken sendes i morgen *juble!*






-Signed, Sealed, delivered, I'm yours -


Make love, not war.


Love this one! Summer please come to me! *angel face*


Greit antrekk på en relex dag.. Joggis er alltid knas på en slaske dag<3



Hvem vil ikke ha glamorøse bølger i håret? Mykt og sexy hår er helt i tiden, mens hard styling er utrendy. Har du krøller, aksepter at de lever litt sitt eget liv og framhev det vakre håret ditt! - femina.no -


- Lite varme -

Legg både hårføneren og rettetangen på hylla. Varmebehandling kan gjøre håret tørt og brusete. Hvis du lar håret lufttørke, vil du få en finere og mer naturlig frisyre med mer tydelige krøller.


- Sjelden vask -


Mange tror at de må vaske håret hver dag, men det er ikke sikkert at det er det beste for håret ditt. Har du tørt hår holder det å vaske et par ganger i uken. Hvis du trenger å friske opp håret kan du fukte det lett i dusjen og bruke kun en liten mengde balsam eller hårkur.


- Balsam -


Husk at balsam aldri skal brukes i hele håret. Det beste er å fordele balsamen i halve håret, fra midten og utover til tuppene. Husk å skylle håret godt. Rester av balsam kan gjøre at håret ser tungt og matt ut.


Flere tips finner du ved og klikke her!

30 kommentarer:

Anonym sa...

Du lager så mangen fine innlegg=D
Jeg må bare være flinkere til å besøke bloggen din, Beklager:D
Ja, Mote er morsomt:D


Du må søke på youtube og såfall se en film av Lisa!:)
Jeg begynner å grine før det er startet:-P

.:*:. Miss Nerland .:*:. sa...

va en fin genser du ha funni deg:)
og ja krøller skal tilbedes:) Dem e god å ha utenom når luggen ser ut som en ja afro del av håret ditt:)

Liker bloggen din forresten:)

Ellen Marie Albertsen sa...

Bra du likte den butikken, den er helt syk, men desverre litt dyr...:/

annikken sa...

Den var råå den genseren!
Veldig bra innlegg, fine bilder:D

Maria Helene Nilsen sa...

Kjempefin genser du får deg:D Jeg liker så godt den sommertoppen på bildet der, jeg tror jeg må låne den av venninna mi :p

Anne Marthe sa...

Fin genser :D

Caroline sa...

Oi, du er flink å kle deg! Jeg har vel noe å lære der ja... Ehm.

Anyways, ha en vakker dag! :)

elin sa...

Jeg vil ha krøller :(

åja, joggebukser er digg, jeg går med det så å si hver dag, bare ikke hele dagen xD

Camilla sa...

Fin genser :-D Og joggis er alltid deilig på slakke dager! :-D

Malin sa...

Igjen, genseren er drit søt :D Mange andre fine plagg du viser fram der også:D

Du har kjempe fine krøller!!

Helene sa...

jeg skjønner godt at du bestilte den genseren for å si det slik! :) :)

jeg har tenkt på det med håret - å ha det naturlig.. men jeg merker selv at jeg blir så fort lei av at håret mitt står til alle kanter at jeg bruker så og si rettetangen hver dag for å legge ned det værste bruset.. (jeg glatter det sjeldent helt ut).. men men :)

Renate sa...

Genseren var kjempesøt :) SKal sjekke linken nå :)

victoria sa...

Litt søt.

VEDIS KRISTINE sa...

Åh, herlige bilder :D jeg elsker bloggen din, for du skriver om så utrolig mye bra! Også har du så mange og fine bilder!
-Du er utrolig søt, bare sånn at du vet det:)

Nå har Klaus og jeg konkurranse på gang, håper du blir med :)

1 sa...

åh, butikken hadde mye fint da!

Christina sa...

Jeg ventet på den butikken skulle åpne lenge, men ble faktisk skuffet jeg. Var veldig rotete. I tillegg så vises ikke klesplagene på sitt beste.

Anonym sa...

etter at du skreiv den butikken i mcfly gruppa har eg sitta å sikla på klærne.. :o

Karoline sa...

Elsker innleggene dine!<3

Marianne sa...

Den genseren var søøt:)

Ida Sanden sa...

Ja, noen er jo så heldig å faktisk ha litt liv i håret. IKKE KLAG OVER KRØLLER, NOEN, værsåsnill :(

Ane sa...

Genseren var veldig søt =)

AlexandraEi sa...

den genseren var kjempe stillig:)

Tone sa...

bra tips :D sånne innlegg like jeg!

Anonym sa...

oj saa masse gode tips..
fashion er kult,
jeg er dessverre veldig daarlig paa aa se hva som er bra og hva som er lite heldig selv, men like fullt digger jeg aa glane.

Victoria sa...

Dødsfin genser!

malina sa...

Den var kjempesøt! :)

Anonym sa...

skikkelig soet genser :)

A n n e t t sa...

Kjempe fin genser, skulle likt å hatt den selv. :)

KRISTINE TRAVELS sa...

Herlig den genseren øverst ! :D

Frida sa...

å, fine bilder :D