
Omg omg omg omg! Er overlykkelig over at jeg ploppet innom en tilfeldig blogg og fant denne linken her ---> http://www.vanityvintage.no/ <----
De har så mye fint der! Men fy f det er dyrt og da... Men alikevel kunne jeg ikke dy meg når jeg så denne søte genseren (bildet øverst) og slo til med og bestilte den! Så fikk mail i dag at pakken sendes i morgen *juble!*

-Signed, Sealed, delivered, I'm yours -

Make love, not war.
Love this one! Summer please come to me! *angel face*

Greit antrekk på en relex dag.. Joggis er alltid knas på en slaske dag<3
Hvem vil ikke ha glamorøse bølger i håret? Mykt og sexy hår er helt i tiden, mens hard styling er utrendy. Har du krøller, aksepter at de lever litt sitt eget liv og framhev det vakre håret ditt! - femina.no -
- Lite varme -
Legg både hårføneren og rettetangen på hylla. Varmebehandling kan gjøre håret tørt og brusete. Hvis du lar håret lufttørke, vil du få en finere og mer naturlig frisyre med mer tydelige krøller.
- Sjelden vask -
Mange tror at de må vaske håret hver dag, men det er ikke sikkert at det er det beste for håret ditt. Har du tørt hår holder det å vaske et par ganger i uken. Hvis du trenger å friske opp håret kan du fukte det lett i dusjen og bruke kun en liten mengde balsam eller hårkur.
- Balsam -
Husk at balsam aldri skal brukes i hele håret. Det beste er å fordele balsamen i halve håret, fra midten og utover til tuppene. Husk å skylle håret godt. Rester av balsam kan gjøre at håret ser tungt og matt ut.
Legg både hårføneren og rettetangen på hylla. Varmebehandling kan gjøre håret tørt og brusete. Hvis du lar håret lufttørke, vil du få en finere og mer naturlig frisyre med mer tydelige krøller.
- Sjelden vask -
Mange tror at de må vaske håret hver dag, men det er ikke sikkert at det er det beste for håret ditt. Har du tørt hår holder det å vaske et par ganger i uken. Hvis du trenger å friske opp håret kan du fukte det lett i dusjen og bruke kun en liten mengde balsam eller hårkur.
- Balsam -
Husk at balsam aldri skal brukes i hele håret. Det beste er å fordele balsamen i halve håret, fra midten og utover til tuppene. Husk å skylle håret godt. Rester av balsam kan gjøre at håret ser tungt og matt ut.
Flere tips finner du ved og klikke her!


30 kommentarer:
Du lager så mangen fine innlegg=D
Jeg må bare være flinkere til å besøke bloggen din, Beklager:D
Ja, Mote er morsomt:D
Du må søke på youtube og såfall se en film av Lisa!:)
Jeg begynner å grine før det er startet:-P
va en fin genser du ha funni deg:)
og ja krøller skal tilbedes:) Dem e god å ha utenom når luggen ser ut som en ja afro del av håret ditt:)
Liker bloggen din forresten:)
Bra du likte den butikken, den er helt syk, men desverre litt dyr...:/
Den var råå den genseren!
Veldig bra innlegg, fine bilder:D
Kjempefin genser du får deg:D Jeg liker så godt den sommertoppen på bildet der, jeg tror jeg må låne den av venninna mi :p
Fin genser :D
Oi, du er flink å kle deg! Jeg har vel noe å lære der ja... Ehm.
Anyways, ha en vakker dag! :)
Jeg vil ha krøller :(
åja, joggebukser er digg, jeg går med det så å si hver dag, bare ikke hele dagen xD
Fin genser :-D Og joggis er alltid deilig på slakke dager! :-D
Igjen, genseren er drit søt :D Mange andre fine plagg du viser fram der også:D
Du har kjempe fine krøller!!
jeg skjønner godt at du bestilte den genseren for å si det slik! :) :)
jeg har tenkt på det med håret - å ha det naturlig.. men jeg merker selv at jeg blir så fort lei av at håret mitt står til alle kanter at jeg bruker så og si rettetangen hver dag for å legge ned det værste bruset.. (jeg glatter det sjeldent helt ut).. men men :)
Genseren var kjempesøt :) SKal sjekke linken nå :)
Litt søt.
Åh, herlige bilder :D jeg elsker bloggen din, for du skriver om så utrolig mye bra! Også har du så mange og fine bilder!
-Du er utrolig søt, bare sånn at du vet det:)
Nå har Klaus og jeg konkurranse på gang, håper du blir med :)
åh, butikken hadde mye fint da!
Jeg ventet på den butikken skulle åpne lenge, men ble faktisk skuffet jeg. Var veldig rotete. I tillegg så vises ikke klesplagene på sitt beste.
etter at du skreiv den butikken i mcfly gruppa har eg sitta å sikla på klærne.. :o
Elsker innleggene dine!<3
Den genseren var søøt:)
Ja, noen er jo så heldig å faktisk ha litt liv i håret. IKKE KLAG OVER KRØLLER, NOEN, værsåsnill :(
Genseren var veldig søt =)
den genseren var kjempe stillig:)
bra tips :D sånne innlegg like jeg!
oj saa masse gode tips..
fashion er kult,
jeg er dessverre veldig daarlig paa aa se hva som er bra og hva som er lite heldig selv, men like fullt digger jeg aa glane.
Dødsfin genser!
Den var kjempesøt! :)
skikkelig soet genser :)
Kjempe fin genser, skulle likt å hatt den selv. :)
Herlig den genseren øverst ! :D
å, fine bilder :D
Legg inn en kommentar