Endelig er genseren min kommet! Den lå på bordet når jeg kom hjem fra jobb i dag *tommel opp*
Ellers har jeg vært sabla flink og ryddet i skapet mitt så nå er det 3-4 sekker som står klar ute i gangen til Fretex. Vedder på de blir kjempe gla nå ^^
Ikke stort som skjer her fortiden, jobb og være ute og slaske bare og fulge med på one tree hill, gossip girl og 90210 såklart om kveldene. Ellers er Michelle tilbake på øyene, man merker fort at hun er tilbake.. får høre foredrag om mais og ris og greier.. og nei hun er ikke tilbake fra Asia hvis du lurte på det men ifra Bodø haha.



25 kommentarer:
Koselig å ha pakker som venter på deg når man kommer hjem. Fin genser :) Fra Bodø faktisk :p
Så flink du er!
gensern var enda stiligere paa vettu:D
og jeg burde sikkert ha rydda klesskap mange ganger, men jeg er saa daarlig paa aa gi bort ting
herlige serier !!!
har spørsmålrunde denne helgen, kjempe koslig om du hadde tatt en tur innom :D god helg<3
gensern ble stilig på deg:) artig å få slike ting når man kommer hjem etter jobben skolen o.l.
God helj forresten:)
Så søt genseren din var:)
Den så skikkelig god ut :)
den genseren så skikeklig bra ut :)
Jaa, sant hun er søt :D Verdens nydeligste lille baby! Hihi
Kjempe fin genser! De har så mange fine klær, men ikke for min lommebok!=P Oh, 4 sekker...det kan bli en fin salgsblogg det!=D *hinthint*
Pakker er gøy :)
Fin genser :)
Sv: Takk. :)
søt :D
så søt genser! :-)
Så søt gensar :) Virka som noken koslige kvelda/daga :)
Herlig genser :) Hahaha dårlig med pæng i Bodø? :P
for en herlig genser! det er snilt gjort å gi klær til fretex ^^
Tnaa! Så sinnsykt nydeli!
søt genser :-)
fin genser:D
god helg!
fin genser:) den likte jeg
åh kul genser.
Cute :)
Å, så fin genser:)
Legg inn en kommentar