fredag 24. april 2009

mais, ris, fretex og ryddings!



Endelig er genseren min kommet! Den lå på bordet når jeg kom hjem fra jobb i dag *tommel opp*

Ellers har jeg vært sabla flink og ryddet i skapet mitt så nå er det 3-4 sekker som står klar ute i gangen til Fretex. Vedder på de blir kjempe gla nå ^^

Ikke stort som skjer her fortiden, jobb og være ute og slaske bare og fulge med på one tree hill, gossip girl og 90210 såklart om kveldene. Ellers er Michelle tilbake på øyene, man merker fort at hun er tilbake.. får høre foredrag om mais og ris og greier.. og nei hun er ikke tilbake fra Asia hvis du lurte på det men ifra Bodø haha.


Men natta søtiser, vi blogges!


25 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Koselig å ha pakker som venter på deg når man kommer hjem. Fin genser :) Fra Bodø faktisk :p

Victoria sa...

Så flink du er!

Anonym sa...

gensern var enda stiligere paa vettu:D
og jeg burde sikkert ha rydda klesskap mange ganger, men jeg er saa daarlig paa aa gi bort ting

victoria sa...

herlige serier !!!

Bjørg Kristin sa...

har spørsmålrunde denne helgen, kjempe koslig om du hadde tatt en tur innom :D god helg<3

.:*:. Miss Nerland .:*:. sa...

gensern ble stilig på deg:) artig å få slike ting når man kommer hjem etter jobben skolen o.l.

God helj forresten:)

Hanne sa...

Så søt genseren din var:)

Renate sa...

Den så skikkelig god ut :)

Helene sa...

den genseren så skikeklig bra ut :)

Renate Iselin sa...

Jaa, sant hun er søt :D Verdens nydeligste lille baby! Hihi

Anonym sa...

Kjempe fin genser! De har så mange fine klær, men ikke for min lommebok!=P Oh, 4 sekker...det kan bli en fin salgsblogg det!=D *hinthint*

Ane sa...

Pakker er gøy :)

Åshild sa...

Fin genser :)

Sv: Takk. :)

Anonym sa...

søt :D

cathrine sa...

så søt genser! :-)

therese kristina sa...

Så søt gensar :) Virka som noken koslige kvelda/daga :)

Maria Isabell sa...

Herlig genser :) Hahaha dårlig med pæng i Bodø? :P

Irene sa...

for en herlig genser! det er snilt gjort å gi klær til fretex ^^

Anonym sa...

Tnaa! Så sinnsykt nydeli!

Linda sa...

søt genser :-)

fridamarie sa...

fin genser:D
god helg!

Ingrid Marie sa...

fin genser:) den likte jeg

signe sa...

åh kul genser.

Anonym sa...

Cute :)

Tonje sa...

Å, så fin genser:)