så ut som du har hatt en koslig dag:) liker bildene. spesiellt det siste... Får meg til å mimre om turen til USA. Traff Snurre sprett da.. Men haren du står atme e mye søtere:)
Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
33 kommentarer:
sukkerspinn e lenge sia i he smakt:)!
SV: Kunne du ikke tenkt deg en 18 karats gull telefon? :O
Lovely pictures:) and nice blog;)
kjempe fine bilder:)
Tuuuuusen takk for det :-)
ELSKET genseren du bestillte fra vanity vintage! Sett på den selv :-) nydelig!!
Åh, nå fikk jeg utrolig lyst på sukkerspinn! :)
Sukkerspinn er digg :D
så ut som du har hatt en koslig dag:) liker bildene. spesiellt det siste... Får meg til å mimre om turen til USA. Traff Snurre sprett da.. Men haren du står atme e mye søtere:)
God Helg ja:)
åh, det så godt ut! Sukkerspinn er knall godt :D
Delte de ut sukkerspinn!!!? Det fikk ikke jeg med meg!!! :(
så veldig kjekt ut det det ja! :)
så herlig :)
Sukkerspinn :-)))
Virka som en skikkelig fin fin dag :)
Virka som en skikkelig fin fin dag :)
var d virkelig saa herlig vaer?
saa kjempedigg ut, og gensern ser kjempebra ut Agata :D
kos kos bilder!
Sukkerspinn er nam!
Herlige bilder :D Det er så delig med sol og vår :)
Aah, herlig. Sukkerspinn :)
Fine bilder! :)
Åååh, sukkerspinn! Det er godt :) Håper du koste deg igår :)
Sukkerspinn <3
Og fine du bilder du har tatt ;)
koselige bilder ;)
Mmm, sukkerspinn! Søt kanin:P
Så søt kanin :)
Likte bildene du har tatt:) Fine farger:) Spesielt det med blomstene!!:)
Sukkerspinn!!=D
åh, sukkerspinn! nam!
åh. SOMMER!
Sommer, ahhh :)
Fin genser!
yummi, sukkerspinn <3
sukkerspinn er magisk ;)
Så varmt det ser ut!
Mye finere enn snøen utenfor vinduet mitt:p
Digg genser!
Legg inn en kommentar