lørdag 25. april 2009

You're the voice

Dagen i dag besto av sukkerspinn, leiting i forskjellige lekebutikke + Nille etter bursdagspresang til Alex, sol og kaniner!

Nå må jeg snart gjøre meg klar til pappa kommer hjem og skal kjøre meg ut på Sotra for og feire Alex *tommel opp*!



De delte ut sukkerspinn ^^

Mmmm <3


Øhhhm... Ikke den fineste skapningen on earth akkurat..


Sommer!


Næææ se hvem vi fant!


God helg!

33 kommentarer:

benedicte sa...

sukkerspinn e lenge sia i he smakt:)!

Tonje Holm sa...

SV: Kunne du ikke tenkt deg en 18 karats gull telefon? :O

E sa...

Lovely pictures:) and nice blog;)

Nancy sa...

kjempe fine bilder:)

Saha Carter sa...

Tuuuuusen takk for det :-)
ELSKET genseren du bestillte fra vanity vintage! Sett på den selv :-) nydelig!!

Camilla Didriksen sa...

Åh, nå fikk jeg utrolig lyst på sukkerspinn! :)

K(ristine) A(malie ) sa...

Sukkerspinn er digg :D

.:*:. Miss Nerland .:*:. sa...

så ut som du har hatt en koslig dag:) liker bildene. spesiellt det siste... Får meg til å mimre om turen til USA. Traff Snurre sprett da.. Men haren du står atme e mye søtere:)

God Helg ja:)

Malin sa...

åh, det så godt ut! Sukkerspinn er knall godt :D

Jorunn sa...

Delte de ut sukkerspinn!!!? Det fikk ikke jeg med meg!!! :(

Helene sa...

så veldig kjekt ut det det ja! :)

ingunn sa...

så herlig :)

victoria sa...

Sukkerspinn :-)))

Anonym sa...

Virka som en skikkelig fin fin dag :)

Anonym sa...

Virka som en skikkelig fin fin dag :)

Anonym sa...

var d virkelig saa herlig vaer?
saa kjempedigg ut, og gensern ser kjempebra ut Agata :D

Anonym sa...

kos kos bilder!

Noshabelle sa...

Sukkerspinn er nam!

Maria Isabell sa...

Herlige bilder :D Det er så delig med sol og vår :)

Anonym sa...

Aah, herlig. Sukkerspinn :)
Fine bilder! :)

Maria Helene Nilsen sa...

Åååh, sukkerspinn! Det er godt :) Håper du koste deg igår :)

Rebekka-Jennie sa...

Sukkerspinn <3
Og fine du bilder du har tatt ;)

Line. sa...

koselige bilder ;)

Jeanette sa...

Mmm, sukkerspinn! Søt kanin:P

Karoline sa...

Så søt kanin :)

Ellen Marie Albertsen sa...

Likte bildene du har tatt:) Fine farger:) Spesielt det med blomstene!!:)

Anonym sa...

Sukkerspinn!!=D

Ingvild sa...

åh, sukkerspinn! nam!

CHRISTINAFRAAS sa...

åh. SOMMER!

Idaen sa...

Sommer, ahhh :)

Fin genser!

Camilla sa...

yummi, sukkerspinn <3

Anonym sa...

sukkerspinn er magisk ;)

Anonym sa...

Så varmt det ser ut!
Mye finere enn snøen utenfor vinduet mitt:p
Digg genser!