
Jah... var bloggingen da, hadde helt glemt ut at jeg hadde en blogg. Oooops!
Men yes I'm back baby! Har i det siste bare tatt det med ro og ikke gjort en driiiit. Sett en del tv og Gossip Girl *angel face* og tatt en del bilder.. Har funnet et hemmelig sted inne i skogen hvor det er kjempe vakkert og herlig fin tur inn dit, høre på litt ekte go' køøøntri musikk (sånn går det når man er oppvokst på landet og nermeste nabo er en bondegård haha) <3
Tenkte jeg skulle dele mitt 'hemmelige' sted med dere, taaattaaaa!:

God påske mine fisker! *blubb blubb*
Miss the summer!!


47 kommentarer:
For en herlig plass! jeg vil også ha en hemmelig plass å dra til <3
God påske til deg også, jeg savner også sommeren =(
Det var skikkelig vakkert=D
Der va nydelig! :)
De bildene fra skogen, er de tatt nå xD? for det var skikkelig sommeraktig^^ jeg har også ett sånt sted :D
Det stedet så helt herlig ut, selvom jeg egentlig ikke liker skogen :p
elin - tok bildene på fredag forige uke :P
Så mange herlige bilder :) God påske, forresten! :)
fine bilder!!:D
Den plassen så herlig ut.
Savner sommeren jeg også, men den er rett rundt hjørnet nå :)
yeeey :D Plassen så kjempe fin ut! ^^
Savner sommeren eg og, og eg savner deg! :D :P God påske ;)
fint sted :D
God påske til deg og!
For en kjempefin plass du har funnet deg, fine bilder! Håper alt er bra med deg :)
Råeste bilen! Shit.. sånn vil eg og ha! ;P
fint sted! :) bilen der var tøff da! skikkelig kul!
Herlig plass.... Så idyllisk ut!
God Påske! :D
Så koselig plass! Eg og vil dit!
Så nydelig det var der! :)
Så nydelig det var der! :)
Av og til glemer man bare bloggen. Litt deilig, litt ikke deilig :)
aww, det så koselig ut der da^^ og for en utrolig søt bil:D
God påske vakre du!
god påske:D Er ikke så lett å oppdatere bra i påske spør'u meg!
Kjempeherlige bilder!!:D
nydelig sted, og nydelige bilder agata:D
savner og sommern
For noen fantastisk flotte bilder, på et eventyrlig koselig sted!:)
sv. takk for det:) håper du har hatt en like fin om ikke bedre påske en meg:)?!
Snart sommer da, frk aggy ;) bare å gjøre seg klar!
Nydelig sted. Ligner på her jeg bor. Du vet, landet ;)
Det så ut som et nydelig sted :)
:D
Du er ikke alene om å savne sommeren, søta :-)
Fantastisk fin plass da! En slik plass ønsker jeg meg jammen meg også. Tror jeg må komme meg litt mer ut av Oslogryta:P
Der så det helt nydelig ut:)
Ikke glem oss da!=P Fine bilder!=)
Det er ofte jeg glemmer at jeg har en blogg, ihvertfall i påsken:p God påske, søta!!
Fancy bil!:D
så fint det er der. har et slik sted der hvor vi er på sommeren (hvaler). utrolig deilig å bare sitte nede ved vannet å nyte liver : D
JEG OGSÅ! skrev faktisk et innlegg om hvor mye jeg savner sommeren i dag. you should check it out. fine bilder forresten ;)
er det din bil? :0
AKKURATT SÅNN JEG VIL HA NÅR JEG BLIR STOR!
Du tar så bra bilder!!!
Sånn mini skal jeg ha når/hvis jeg får lappen! :)
Søtsøtsøt!
Så fine bilder, så ut som en herlig plass! :)
Fin plass det der! :) Liker skogen.
Sv: Takk, jag hadde en fin påske :)
sv: takk :D
Det stedet var fint :D
Savner sommeren jeg også.
Hei! Jeg har veldig lyst å intervjue deg til mitt bloggerprosjekt. Hvis du vil kan du gi meg mailadressen din så kan jeg sende deg intervjuet? Hvis du vil :)
Så fint det øverste bildet av deg er :-)
Nydelig! Elsker å gå i skogen:)
Legg inn en kommentar