fredag 10. april 2009

God påååske!



Jah... var bloggingen da, hadde helt glemt ut at jeg hadde en blogg. Oooops!
Men yes I'm back baby! Har i det siste bare tatt det med ro og ikke gjort en driiiit. Sett en del tv og Gossip Girl *angel face* og tatt en del bilder.. Har funnet et hemmelig sted inne i skogen hvor det er kjempe vakkert og herlig fin tur inn dit, høre på litt ekte go' køøøntri musikk (sånn går det når man er oppvokst på landet og nermeste nabo er en bondegård haha) <3

Tenkte jeg skulle dele mitt 'hemmelige' sted med dere, taaattaaaa!:






God påske mine fisker! *blubb blubb*


Miss the summer!!

47 kommentarer:

Irene sa...

For en herlig plass! jeg vil også ha en hemmelig plass å dra til <3

Anonym sa...

God påske til deg også, jeg savner også sommeren =(

annikken sa...

Det var skikkelig vakkert=D

therese kristina sa...

Der va nydelig! :)

elin sa...

De bildene fra skogen, er de tatt nå xD? for det var skikkelig sommeraktig^^ jeg har også ett sånt sted :D

Maria Isabell sa...

Det stedet så helt herlig ut, selvom jeg egentlig ikke liker skogen :p

It's Aggy bitch! sa...

elin - tok bildene på fredag forige uke :P

Camilla Didriksen sa...

Så mange herlige bilder :) God påske, forresten! :)

Ingrid Marie sa...

fine bilder!!:D

Lena. sa...

Den plassen så herlig ut.
Savner sommeren jeg også, men den er rett rundt hjørnet nå :)

Lise Marie sa...

yeeey :D Plassen så kjempe fin ut! ^^
Savner sommeren eg og, og eg savner deg! :D :P God påske ;)

Anonym sa...

fint sted :D

Noshabelle sa...

God påske til deg og!

Maria Helene Nilsen sa...

For en kjempefin plass du har funnet deg, fine bilder! Håper alt er bra med deg :)

ChristineDelgado sa...

Råeste bilen! Shit.. sånn vil eg og ha! ;P

Helene sa...

fint sted! :) bilen der var tøff da! skikkelig kul!

Jorunn sa...

Herlig plass.... Så idyllisk ut!

Yvonne sa...

God Påske! :D
Så koselig plass! Eg og vil dit!

Anonym sa...

Så nydelig det var der! :)

karoline sa...

Så nydelig det var der! :)

Christina sa...

Av og til glemer man bare bloggen. Litt deilig, litt ikke deilig :)

Camilla sa...

aww, det så koselig ut der da^^ og for en utrolig søt bil:D

Karoline sa...

God påske vakre du!

Krii sa...

god påske:D Er ikke så lett å oppdatere bra i påske spør'u meg!

Ella sa...

Kjempeherlige bilder!!:D

Anonym sa...

nydelig sted, og nydelige bilder agata:D

savner og sommern

Benedicte sa...

For noen fantastisk flotte bilder, på et eventyrlig koselig sted!:)

sv. takk for det:) håper du har hatt en like fin om ikke bedre påske en meg:)?!

Martine Elise sa...

Snart sommer da, frk aggy ;) bare å gjøre seg klar!

Nydelig sted. Ligner på her jeg bor. Du vet, landet ;)

Malina sa...

Det så ut som et nydelig sted :)

Renate Iselin sa...

:D
Du er ikke alene om å savne sommeren, søta :-)

Tuppene sa...

Fantastisk fin plass da! En slik plass ønsker jeg meg jammen meg også. Tror jeg må komme meg litt mer ut av Oslogryta:P

Hanne sa...

Der så det helt nydelig ut:)

Anonym sa...

Ikke glem oss da!=P Fine bilder!=)

N A D ii A sa...

Det er ofte jeg glemmer at jeg har en blogg, ihvertfall i påsken:p God påske, søta!!

Malin Cecilia sa...

Fancy bil!:D

veronika hansen sa...

så fint det er der. har et slik sted der hvor vi er på sommeren (hvaler). utrolig deilig å bare sitte nede ved vannet å nyte liver : D

hedda sa...

JEG OGSÅ! skrev faktisk et innlegg om hvor mye jeg savner sommeren i dag. you should check it out. fine bilder forresten ;)

1 sa...

er det din bil? :0
AKKURATT SÅNN JEG VIL HA NÅR JEG BLIR STOR!

Malin sa...

Du tar så bra bilder!!!

victoria sa...

Sånn mini skal jeg ha når/hvis jeg får lappen! :)
Søtsøtsøt!

Ingrid sa...

Så fine bilder, så ut som en herlig plass! :)

Åshild sa...

Fin plass det der! :) Liker skogen.
Sv: Takk, jag hadde en fin påske :)

Anne Marthe sa...

sv: takk :D

Ane sa...

Det stedet var fint :D
Savner sommeren jeg også.

Caroline sa...

Hei! Jeg har veldig lyst å intervjue deg til mitt bloggerprosjekt. Hvis du vil kan du gi meg mailadressen din så kan jeg sende deg intervjuet? Hvis du vil :)

Camilla sa...

Så fint det øverste bildet av deg er :-)

Marianne sa...

Nydelig! Elsker å gå i skogen:)