
...this is a small town...
- Taylor Swift -
>> Oi sorry for at jeg ikke har blogget noe særlig i det siste.. Har vært skikelig dårlig blogger siden etter jul! Men som sagt jeg orker ikke blogge når ingenting spesielt skjer her eller når jeg ikke har noe og skrive om. Og sånne innlegg der man spør om hva en skal blogge om... *roll eyes*
Ja du kan vet gjette hva jeg syns om de! Og forresten ja jeg vant Miss Hippie konken! *juble* Jeg som nesten aldri vinner noe haha.
>> Har blant annet hatt en diskusjon med noen folk fra en chat for en stund siden, der temaet blogging ploppet opp. Hmm interessant tenker du nok ja, hva ble sagt? Jo nå skal du høre... Denne personen, la oss kalle han F, begynte og legge ut om hvorfor folk blogget og hvem ville nå liksom lese om hva folk gjør om dagene.. men kjære lille søte du, det finnes da mangen forskjellige typer blogger i denne verden!
>> Så i går var jeg og noen venninner og bowlet og spise pizza og preiket shit. Ganske koslig og samle oss en gang i blandt ^^ Ellers har jeg kjøpt meg sesong 1 av Xoxo, ja nettopp Gossip Girl. Digger den serien! Hvem liker vel ikke sladder!? Er det ikke det man gjør når man treffer venner, forteller hverandre siste nytt og ting man har sett osv..? Sladring og baksnakking er underholdene så lenge det ikke går på bekostning av venner og kjent folk.
Og gleder meg til og se en ny episode av 90210 på tirsdag!
Slenger ut noen bilder jeg tok i Februar da det enda var snø her!






25 kommentarer:
gossip girls er tøøøft! er sånt vi gjør hele tia vi agata:p<3. flinke jente som blokker;). klarer ikke sånt jeg:-O. love yah honey<3. *hugs stine*
Så mange pene bilder du har tatt!:) Gratulerer med at du vant konkurransen :p
Fine bilder :)
Herlige bilder!!
Så fine bilder :) Du er flink!
Grattis med vinning av konkurransen!=D
saa koselige bilder:D
nja, d er ikke alltid like lett aa vite hva man skal blogge om..
av og til blogger jeg sjoel bare for aa blogge..
Kjempefine bilder!
Gratulerer så mye, godt at du vant :D
Og så var det flotte bilder, du er flink! :)
Elsket spesielt det nederste.
Veldig fine bilder! Likte sesong 1 av Gossip Girl men syns egentlig det har tapt seg litt. Ser på fordet da :P
oh! =D Flink til å ta bilder =D
hei du! :-)
Njaaa, veit ikkje heilt om eg e enig i det derre baksnakking-greiene.. Sladdring behøve ikkje vera noko negativt, men baksnakking blir noko heilt anna. Da dømme ein jo ganske enkelt folk uten å kjenne dei i det heile tatt, og hvis ein fortsette sånn kan ein gå glipp av helt utrolig kule folk, som kanskje virke litt sær pga ein eller anna ting dei har gjort/gjør. Eg seie ikkje at eg ikkje gjør det sjøl, for det skjer. Men eg e ikkje stolt av det, og eg synest ikkje det e okei. Ofte når eg henge med venner messe rundt og finne på kjekke ting og snakke med nye folk osv, og mimre om andre kjekke ting me har gjort før. Synest det e eit godt alternativ til sladdring/baksnakking :)
ahh, herlige bilder altså :D
Kjempe fine bilder:) du er flink!
Utrolig fine bilder :D
så fine bilder, du er en flink fotograf ja :D
så fine bilete du har tatt! :)
Du tar så flotte bilder!
wow amazing photos!
xoxo
Su
Bildet med fuglene var herlig! (:
kjempe fine bilder :D
Bare digger bildene du tar!!
gossip er alltid underholdende
savner å lese bloggen din! Så no må du oppdatere snart ;P hihi!
Awh, så herlige bilder dette var da :D
Legg inn en kommentar