søndag 22. mars 2009

I see myself as a huge fiery comet....

...a shooting star. Everyone stops, points up and gasps "Oh look at that!" Then- whoosh, and I'm gone...and they'll never see anything like it ever again... and they won't be able to forget me- ever.”

- Jim Morrison -




Aww søndager er sånn typisk slaske dag. Ligge på sofan og glo på reprisen av 'Gossip Gir'l i pysjbuksen bare fordi man ikke har noe bedre og gjøre haha.
Og hvis du har en slapp dag eller en bad day så foreslår jeg at du setter på Kaptein Sabeltann sanger, for det hjelper alltid meg når jeg er nedfor ^^


Noen som ser på 'Det store korslaget' her eller? Isåfall aaaarg hvorfor måtte folk sende team Toshie ut!?! Det var jo bare teit. Han hadde jo de beste låtvalgene og koret hans gjorde de om til sine egne! Blææ skal folk sende noen hjem send nå heller hjem Venke damo..

67 kommentarer:

Frida Kathrin sa...

Er da Elg som skal vinne ;)

Anonym sa...

Søndager er jo fotball for alle penga ;) God mat og masse snacks, samt tippeligaen. Konge =)

Sarah Palin sa...

sv: haha, takk :)

Benedicte sa...

Søndagene er egentlig velig digg da! Ser du har funnet fram god boksen/pysjen? :) Nice!
I kveld er det fotball(brann-stabækk!!!)
Korslaget.. æsj:P kjedelig! hehe

sv. takk for det!!!:) Joda kjempe kos med stille kvelder i blandt;)

Malina sa...

Så søt pysjbukse du har! :)

annikken sa...

Sabeltann sanger ja, hehe, det var noe nytt:) Kanskje jeg skulle prøve det!

Bjørg Kristin sa...

sv: den handler om en jente som er drit god til å danse som søker på en danseskole men så kommer hun ikke inn, så blir hun kjent med en gutt som hun blir sammen med etterhvert, så søker hun på nytt på skolen og blir en av de beste der osv. veldig kort forklart da men. Er veldig lik "step up 1" hvis du har sett den. Veldig bra film altså :D

Siri sa...

sv: tusen takk :)
-Siri Marie

Ellen Marie Albertsen sa...

Sabeltann er konge på dårlige dager:)
Man blir iallefall i godt humør og tøff i trynet av sangene!!!:D

Anonym sa...

heier på vinnie jeg ;)

sv; Ja. Husker ikke å ha smakt det, men sikkert godt :)

Anonym sa...

sv: Ja, tenkte litt på med noen gyldne striper :)

Hippie, hippie - milkshake sa...

så fin pysjbukse... love it! så korslaget, men er ikke blitt hekta. Ikke mitt favoritt-program

Anonym sa...

har ikke gjort annet enn å slaske i hele dag selv :D

Helene sa...

Jeg synes også at det var synd at team toschie røk ut :( sikkert fordi alle bergensere var å vorset til brannkampen idag :P var ihvertfall mange ute i går rundt korslagtider.

kapteinsabeltan kurerer alle... sånn er det bare :) :) :)

Marta sa...

Jeg så ikke korlaget, men heiet litt på de, fordi faren til tremenningene mine er med. Han sang forresten solo igår, eheh

Anonym sa...

Skikkelig søt pysjbukse!=D

Nadia sa...

Jeg ble skikkelig sur da de gikk ut!! De var jo RÅ ! :)
Syntes at Team Elg skulle gått ut igår, for de var kjedelige.

VEDIS KRISTINE sa...

Jeg er så enig, de beste røyk ut:( Usjusj.. hehe. MEN, den gode nyheten er at bloggen din er redningen, som alltid :D <3

Tonje Holm sa...

SV: Ja, det burde du :)

Ingvild sa...

Sånn pysj har jeg også!

SV: Hehe, fikk ikke med meg hvem som gikk videre. o.O

Noshabelle sa...

Takk! Hadde en veldig koselig og hyggelig tur! :)

Er ingen fan av Venke jeg heller, så vil helst bli kvitt henne! Men showet er ingen favoritt når det kommer til programmer på tv. ;)

Hanne sa...

Så utrolig søt pysjbukse:)

Irene sa...

det med kaptein sabeltann skal jeg prøve ut :D

Martine Elise sa...

Har ligget og gjort absolutt ingen ting i dag, deiiilig ;)

Kine sa...

SV: Du har virkelig gådd glipp av no, paradise hotel e råbra :)

Marit sa...

Synes Venke er en herlig dame jeg:) Korslaget er morsomt i hvert fall!

Anonym sa...

Søndager er helt klart slaskedager. Digger i allefall den buksa di :)

Overland sa...

Venke eller elg skulle gått ut, bergenserne var jo flink!

victoria sa...

Så søt bukse !

Saha Carter sa...

Thanks :-D Hahaha søt bukse da!

Anonym sa...

søppel at han gikk ut! skjønne ikke det der..

Ida Sanden sa...

Kaptein Sabeltann <3

KRISTINE TRAVELS sa...

Det store korslaget følgr jeg med på ja! ;)

Line. sa...

Det har jeg aldri sett :)

Krii sa...

søndager er sofadag<3

Anonym sa...

Åh, Kaptein Sabeltann! :D

Ane sa...

Søt pysjbuske.
Følger med ja, men fikk desverre ikke annledning til å sett det denne helgen :(

Ine sa...

Kaptein Sabeltann? :P Jeg hører på Hannah Montana for å få humøret opp, jeg :)

Maria Isabell sa...

Elsker Kaptein Sabeltann :D

Jeanette sa...

Søt pysj bukse :)

Anna Margrete sa...

Det er alltid trist når noen ryker ut.. Uansett hvilket program syns jeg..

Renate Iselin sa...

:-D ja, blir deilig med permisjon nå altså! :p

Så utrolig søt pysjbukse du har!

Ingrid Marie sa...

sånn bukse hadde jeg en gang og!

Bjørg Kristin sa...

Sånn pysj bukser er så søøte! :D

Anonym sa...

Så søt pysjbukse!

Agnethe sa...

Søt pysj! Korslaget er gøy:)

Marianne sa...

Søndager er veldig chille dag! Jeg heier på Team Hanne! =)

Christina sa...

Jeg hater søndager. Jeg grure meg alltid til mandag da :P

AlexandraEi sa...

Kjempe søt bukse! Kjempe koselig viss du vil være med i konkurransen på bloggen! Du kan vinne mineralsminke:)

Michelle sa...

Koselig at du kommenterte likevel :)

Utrolig søt pysjbukse du har ;)

Anonym sa...

vinnie er jo med - må prøve å få det med seg da.

Karoline sa...

For en søt bukse<3

Anonym sa...

Kan jeg stjele den søte pysjen din?

Anonym sa...

søøøt bukse :)

Anonym sa...

den var søt den ^^

Anonym sa...

så søt pysjbukse :)

Anonym sa...

Så utrolig søt pysj :D

Mystic Girl sa...

SV: Ja, det er ganske så niiice ;)

Stilig pysjbukse :D

Anonym sa...

Syns og at det var dumt at team Toshie gikk ut! :(

ingeborg albert sa...

sv: ja absolutt!

søt pysj:)) kaptein sabeltann? jaja skal prøve en gang;)

Camilla Didriksen sa...

De skulle ikke gått ut, ikke i det HELE tatt! :O

1 sa...

herlig pysjbukse :D

I sa...

Mennesker generelt kan ta dyrenes plass i sirkus og filmer, synes jeg da.. (:

herlig pysjbukse du har da :D Og det er lov å slappe ordentlig av på søndager!

Anonym sa...

herlig pysj:D
elske love is... :D

Tina sa...

Søt pysjbukse :D Digg å bare ligge å slaske på søndager.

Tuppene sa...

Elg vinner klart:D Må jo nesten heie på de som kommer fra hjemplassen!

Åshild sa...

Heia Vinni! :P
Ha ei fin helg.