- Jim Morrison -
Aww søndager er sånn typisk slaske dag. Ligge på sofan og glo på reprisen av 'Gossip Gir'l i pysjbuksen bare fordi man ikke har noe bedre og gjøre haha.
Og hvis du har en slapp dag eller en bad day så foreslår jeg at du setter på Kaptein Sabeltann sanger, for det hjelper alltid meg når jeg er nedfor ^^
Noen som ser på 'Det store korslaget' her eller? Isåfall aaaarg hvorfor måtte folk sende team Toshie ut!?! Det var jo bare teit. Han hadde jo de beste låtvalgene og koret hans gjorde de om til sine egne! Blææ skal folk sende noen hjem send nå heller hjem Venke damo..


67 kommentarer:
Er da Elg som skal vinne ;)
Søndager er jo fotball for alle penga ;) God mat og masse snacks, samt tippeligaen. Konge =)
sv: haha, takk :)
Søndagene er egentlig velig digg da! Ser du har funnet fram god boksen/pysjen? :) Nice!
I kveld er det fotball(brann-stabækk!!!)
Korslaget.. æsj:P kjedelig! hehe
sv. takk for det!!!:) Joda kjempe kos med stille kvelder i blandt;)
Så søt pysjbukse du har! :)
Sabeltann sanger ja, hehe, det var noe nytt:) Kanskje jeg skulle prøve det!
sv: den handler om en jente som er drit god til å danse som søker på en danseskole men så kommer hun ikke inn, så blir hun kjent med en gutt som hun blir sammen med etterhvert, så søker hun på nytt på skolen og blir en av de beste der osv. veldig kort forklart da men. Er veldig lik "step up 1" hvis du har sett den. Veldig bra film altså :D
sv: tusen takk :)
-Siri Marie
Sabeltann er konge på dårlige dager:)
Man blir iallefall i godt humør og tøff i trynet av sangene!!!:D
heier på vinnie jeg ;)
sv; Ja. Husker ikke å ha smakt det, men sikkert godt :)
sv: Ja, tenkte litt på med noen gyldne striper :)
så fin pysjbukse... love it! så korslaget, men er ikke blitt hekta. Ikke mitt favoritt-program
har ikke gjort annet enn å slaske i hele dag selv :D
Jeg synes også at det var synd at team toschie røk ut :( sikkert fordi alle bergensere var å vorset til brannkampen idag :P var ihvertfall mange ute i går rundt korslagtider.
kapteinsabeltan kurerer alle... sånn er det bare :) :) :)
Jeg så ikke korlaget, men heiet litt på de, fordi faren til tremenningene mine er med. Han sang forresten solo igår, eheh
Skikkelig søt pysjbukse!=D
Jeg ble skikkelig sur da de gikk ut!! De var jo RÅ ! :)
Syntes at Team Elg skulle gått ut igår, for de var kjedelige.
Jeg er så enig, de beste røyk ut:( Usjusj.. hehe. MEN, den gode nyheten er at bloggen din er redningen, som alltid :D <3
SV: Ja, det burde du :)
Sånn pysj har jeg også!
SV: Hehe, fikk ikke med meg hvem som gikk videre. o.O
Takk! Hadde en veldig koselig og hyggelig tur! :)
Er ingen fan av Venke jeg heller, så vil helst bli kvitt henne! Men showet er ingen favoritt når det kommer til programmer på tv. ;)
Så utrolig søt pysjbukse:)
det med kaptein sabeltann skal jeg prøve ut :D
Har ligget og gjort absolutt ingen ting i dag, deiiilig ;)
SV: Du har virkelig gådd glipp av no, paradise hotel e råbra :)
Synes Venke er en herlig dame jeg:) Korslaget er morsomt i hvert fall!
Søndager er helt klart slaskedager. Digger i allefall den buksa di :)
Venke eller elg skulle gått ut, bergenserne var jo flink!
Så søt bukse !
Thanks :-D Hahaha søt bukse da!
søppel at han gikk ut! skjønne ikke det der..
Kaptein Sabeltann <3
Det store korslaget følgr jeg med på ja! ;)
Det har jeg aldri sett :)
søndager er sofadag<3
Åh, Kaptein Sabeltann! :D
Søt pysjbuske.
Følger med ja, men fikk desverre ikke annledning til å sett det denne helgen :(
Kaptein Sabeltann? :P Jeg hører på Hannah Montana for å få humøret opp, jeg :)
Elsker Kaptein Sabeltann :D
Søt pysj bukse :)
Det er alltid trist når noen ryker ut.. Uansett hvilket program syns jeg..
:-D ja, blir deilig med permisjon nå altså! :p
Så utrolig søt pysjbukse du har!
sånn bukse hadde jeg en gang og!
Sånn pysj bukser er så søøte! :D
Så søt pysjbukse!
Søt pysj! Korslaget er gøy:)
Søndager er veldig chille dag! Jeg heier på Team Hanne! =)
Jeg hater søndager. Jeg grure meg alltid til mandag da :P
Kjempe søt bukse! Kjempe koselig viss du vil være med i konkurransen på bloggen! Du kan vinne mineralsminke:)
Koselig at du kommenterte likevel :)
Utrolig søt pysjbukse du har ;)
vinnie er jo med - må prøve å få det med seg da.
For en søt bukse<3
Kan jeg stjele den søte pysjen din?
søøøt bukse :)
den var søt den ^^
så søt pysjbukse :)
Så utrolig søt pysj :D
SV: Ja, det er ganske så niiice ;)
Stilig pysjbukse :D
Syns og at det var dumt at team Toshie gikk ut! :(
sv: ja absolutt!
søt pysj:)) kaptein sabeltann? jaja skal prøve en gang;)
De skulle ikke gått ut, ikke i det HELE tatt! :O
herlig pysjbukse :D
Mennesker generelt kan ta dyrenes plass i sirkus og filmer, synes jeg da.. (:
herlig pysjbukse du har da :D Og det er lov å slappe ordentlig av på søndager!
herlig pysj:D
elske love is... :D
Søt pysjbukse :D Digg å bare ligge å slaske på søndager.
Elg vinner klart:D Må jo nesten heie på de som kommer fra hjemplassen!
Heia Vinni! :P
Ha ei fin helg.
Legg inn en kommentar