
Photo: bildet er tatt til en konkurranse til Miss Nettby gruppa, Miss hippie heter konkurransen tæhæ!
60-70-80 tallet er noe som innspirerer meg og stilen min vil jeg si. Blir aldri lei av og se igjennom bilder fra boken '60 tallet's barndom', er så mye tøft der! Både moten og andre ting. Syns det er kjempe morsomt når pappa forteller når han og tante var liten og alt de gjorde og alle bilene de hadde og feriene de dro på. Pakket med seg telt og alt mulig i en liten bil og durte av sted rundt omkring i Norge. Nå skal jo alle til Syden og så lang mulig unna hjemme.. Tenk hvor enkelt ting var før og alikevel hadde de det morro som rakker'n!
TheSound
Janis Joplin - Peace of my heart
Janis Joplin - Mercedes Benz
Rick Springfield - Living in Oz
The Beatles - Help!
Elvis Presley - The wonder of you
Dolly Parton - Jolene
Jackson 5 - Blame it on the boogie
The Pointer Sisters - Jump (for my love)
Joan Jett - Litte Liar
Syns den klemmen var så søt at jeg måtte ha den haha.


68 kommentarer:
Sv: Hehe, I will :p
fine bilder!:D Og blame it on the boogie er seriøst en ufattelig kanonrå sang:)
likte toppen jeg ^^
awesome bilder : D
Jepp, men det startet ikke så bra :P hehe.. Mye bra musikk! =)
Kjempetøft bilde! :)
Jeg digger det antrekket der! :D Du kler looken kjempegodt ^^ For Miss Hippie you've got my vote ;)
Jolene er jo en klassiker da, og sangene til Janis Joplin :)
jeg hadde 70talls party for 2 år siden, og det var litt av en suksess:)
jeg arvet for mange år siden fult av 70-talls klær fra bestemor, gjett om jeg frydet meg! så utrolig mye kult og stilig:)
dessuten har Ellos en egen hippie-flirt kolleksjon, sikle sikle!
Søt du var på håret.
Og du hadde en kul stil.
Likte headeren din :D
Så utrolig søt du var på bildene:) Kjempefin tunika, og kjempefin på håret:)
hehe, du kledde å være hippie;D
Stilig bilde :D
SV: Ja, det er nervepirrende og ekkelt synes jeg. Like nervøs hver gang.
Kjempe tøft hippie bilde og elsker håret ditt på bilde nr 2!!!:D
sv. tusen takk for det:)
Hvor mye burde jeg ta da?:-P
Høres ut som noe helt annet jeg skla.. hehe
SV: Ja :)
SV: Åh, det hørtes gøy ut! Heldige du :)
Utrolig fine bilder av deg :)
likte det hippie bildet ;)
Stilig hippiebilde!:)
For en sykt fin outfit!<3
hippie er hot ass :)
Det var et utroli søtt hippi-antrekk =D
herlige bilder! hippie-stilen er faktisk kult :)
Lykke til med Miss Hippie-konkurransen :)
Så kult bilde! :)
Stilig bilde da ;)
For en søøt klemme :D
Ååå, jeg elsker smykket ditt! Alt som har med hippier eller peace, det er meg!
iLike bildet av deg
Digga kjolen/toppen du hadde på deg
herlig bilde!
skummelt rått bilde! å elsk på musikklista ^^
å, bilde minte meg om sommer :)
kult bilde, og herlig hår du har!:)
Så fine bilder:D Du har kjempe fint hår!
Herlige bilder :)
janis joplin hadde jeg skoleprosjekt om en gang. kul musikk (:
Bilde var kjempe stilig jo! :-)
så tøft :) jeg elsker hippie-stilen jeg også, men føler at jeg aldri klarer u "pull it off" med meg og mitt :P blir litt halveis på en måte :P
Så fin du var i hippie-stilen! Jeg vil ha det smykket ditt! :D
Hippie <3
Kunne sååå ønske jeg levde på den tiden. Tenk å kunne vært på woodstock a! Drit kule bilder :D
Kanskje det er sant som de sier, at alt var bedre før?:D Kjempesøt klemme!:)
Kjempekul hippiebilde =) Fet stil, kledde deg også :)
Sv: Tusen takk :D
Så utrolig bra bilde av deg! :) Skikkelig kult
åå, det bilde vat dødskult! :D
Hehe, kult bilde ;-)
Stillig antrekk!:) Liker håret ditt!
Nydelig bilde av deg :)
Syns Janis Joplin har så skummel stemme, klarer ikke høre på sangene hennes ;p
sinnsykt kult bilde :)
ah du hadde fint hår!
kult bilde!
jahahha, JÆVLI KULT!
Sykt stilig hippie bilde!=D Skikkelig inspirasjon!=D
Jeg elsker så mange forskjellige klesepoker :)
Tøft bilde! Og den blomsterspenna var kjempesøt:D
Dritstilig bilde :-D
Du har bare helt rå stil :-D
janis joplin er jo perfect :D
looking good:D du kler den stilen
Dritkule bilder:D
det er slettes ikke dårlig å bli inspirert av 70tallet, selve stiler er jo kjæmpe råå!
:D
Stilig bilde! Du har utrolig pent hår=)
Råtøft bilde!
jeg elsker hippie stil jeg, tehe :-)
Dæven du hadde fint hår (: Og en fin topp!
Sv fra mac ønskeliste innlegg:
jeg hadde ikke hørt om merket før jeg heller, men etterhvert har jeg lært mer om det og min interesse har vokst. Mange gode, men dyre produkter som fanger min oppmerksomhet nå.
Hi :)
Beautiful photos!
Love the outfit and the flower on your hair!
xoxo
Su
Utrolig fin outfit! :) Liker hippie stilen veldig godt.
sv; tusentakk!
kjempefint bilde. :)
Så utrolig morsomt:D Haha
Kule bilder ;)
Tøft bilde :) Skulle ikke vært lov å hatt så søt blogg :)
grattis... så fett
haha, nice!
Legg inn en kommentar