tirsdag 17. mars 2009

The sound of...


Photo: bildet er tatt til en konkurranse til Miss Nettby gruppa, Miss hippie heter konkurransen tæhæ!


60-70-80 tallet er noe som innspirerer meg og stilen min vil jeg si. Blir aldri lei av og se igjennom bilder fra boken '60 tallet's barndom', er så mye tøft der! Både moten og andre ting. Syns det er kjempe morsomt når pappa forteller når han og tante var liten og alt de gjorde og alle bilene de hadde og feriene de dro på. Pakket med seg telt og alt mulig i en liten bil og durte av sted rundt omkring i Norge. Nå skal jo alle til Syden og så lang mulig unna hjemme.. Tenk hvor enkelt ting var før og alikevel hadde de det morro som rakker'n!


TheSound

Janis Joplin - Peace of my heart
Janis Joplin - Mercedes Benz
Rick Springfield - Living in Oz
The Beatles - Help!
Elvis Presley - The wonder of you
Dolly Parton - Jolene
Jackson 5 - Blame it on the boogie
The Pointer Sisters - Jump (for my love)
Joan Jett - Litte Liar





Syns den klemmen var så søt at jeg måtte ha den haha.

68 kommentarer:

Kine sa...

Sv: Hehe, I will :p

Amalie sa...

fine bilder!:D Og blame it on the boogie er seriøst en ufattelig kanonrå sang:)

Anonym sa...

likte toppen jeg ^^

victoria sa...

awesome bilder : D

Anonym sa...

Jepp, men det startet ikke så bra :P hehe.. Mye bra musikk! =)

Anonym sa...

Kjempetøft bilde! :)

K(ristine) A(malie ) sa...

Jeg digger det antrekket der! :D Du kler looken kjempegodt ^^ For Miss Hippie you've got my vote ;)

Jolene er jo en klassiker da, og sangene til Janis Joplin :)

Benedicte sa...

jeg hadde 70talls party for 2 år siden, og det var litt av en suksess:)

jeg arvet for mange år siden fult av 70-talls klær fra bestemor, gjett om jeg frydet meg! så utrolig mye kult og stilig:)

dessuten har Ellos en egen hippie-flirt kolleksjon, sikle sikle!

Ane sa...

Søt du var på håret.
Og du hadde en kul stil.
Likte headeren din :D

Hanne sa...

Så utrolig søt du var på bildene:) Kjempefin tunika, og kjempefin på håret:)

Krii sa...

hehe, du kledde å være hippie;D

Ingvild sa...

Stilig bilde :D

SV: Ja, det er nervepirrende og ekkelt synes jeg. Like nervøs hver gang.

Benedicte sa...

Kjempe tøft hippie bilde og elsker håret ditt på bilde nr 2!!!:D

sv. tusen takk for det:)

Anonym sa...

Hvor mye burde jeg ta da?:-P
Høres ut som noe helt annet jeg skla.. hehe

Tonje Holm sa...

SV: Ja :)

Lene sa...

SV: Åh, det hørtes gøy ut! Heldige du :)
Utrolig fine bilder av deg :)

SKN sa...

likte det hippie bildet ;)

Elise sa...

Stilig hippiebilde!:)

Karoline sa...

For en sykt fin outfit!<3

Anonym sa...

hippie er hot ass :)

Anonym sa...

Det var et utroli søtt hippi-antrekk =D

Tone sa...

herlige bilder! hippie-stilen er faktisk kult :)

Ine sa...

Lykke til med Miss Hippie-konkurransen :)

kinehelene sa...

Så kult bilde! :)

Anonym sa...

Stilig bilde da ;)

Susanne sa...

For en søøt klemme :D

Noshabelle sa...

Ååå, jeg elsker smykket ditt! Alt som har med hippier eller peace, det er meg!

Anonym sa...

iLike bildet av deg

Anonym sa...

Digga kjolen/toppen du hadde på deg

Anonym sa...

herlig bilde!

Anonym sa...

skummelt rått bilde! å elsk på musikklista ^^

Ida Sanden sa...

å, bilde minte meg om sommer :)

Ingrid Marie sa...

kult bilde, og herlig hår du har!:)

annikken sa...

Så fine bilder:D Du har kjempe fint hår!

Irene sa...

Herlige bilder :)
janis joplin hadde jeg skoleprosjekt om en gang. kul musikk (:

Anonym sa...

Bilde var kjempe stilig jo! :-)

Helene sa...

så tøft :) jeg elsker hippie-stilen jeg også, men føler at jeg aldri klarer u "pull it off" med meg og mitt :P blir litt halveis på en måte :P

Idaen sa...

Så fin du var i hippie-stilen! Jeg vil ha det smykket ditt! :D

Nadia sa...

Hippie <3
Kunne sååå ønske jeg levde på den tiden. Tenk å kunne vært på woodstock a! Drit kule bilder :D

Ella sa...

Kanskje det er sant som de sier, at alt var bedre før?:D Kjempesøt klemme!:)

I sa...

Kjempekul hippiebilde =) Fet stil, kledde deg også :)

Renate Iselin sa...

Sv: Tusen takk :D

Så utrolig bra bilde av deg! :) Skikkelig kult

Anonym sa...

åå, det bilde vat dødskult! :D

Unknown sa...

Hehe, kult bilde ;-)

AlexandraEi sa...

Stillig antrekk!:) Liker håret ditt!

Meg sa...

Nydelig bilde av deg :)
Syns Janis Joplin har så skummel stemme, klarer ikke høre på sangene hennes ;p

Anonym sa...

sinnsykt kult bilde :)

ingeborg albert sa...

ah du hadde fint hår!

kult bilde!

Overland sa...

jahahha, JÆVLI KULT!

Anonym sa...

Sykt stilig hippie bilde!=D Skikkelig inspirasjon!=D

Christina sa...

Jeg elsker så mange forskjellige klesepoker :)

Tina sa...

Tøft bilde! Og den blomsterspenna var kjempesøt:D

Anonym sa...

Dritstilig bilde :-D
Du har bare helt rå stil :-D

Anonym sa...

janis joplin er jo perfect :D
looking good:D du kler den stilen

Merethe M sa...

Dritkule bilder:D

Anonym sa...

det er slettes ikke dårlig å bli inspirert av 70tallet, selve stiler er jo kjæmpe råå!

:D

Marianne sa...

Stilig bilde! Du har utrolig pent hår=)

Shelly sa...

Råtøft bilde!
jeg elsker hippie stil jeg, tehe :-)

faehe sa...

Dæven du hadde fint hår (: Og en fin topp!

Nina sa...

Sv fra mac ønskeliste innlegg:
jeg hadde ikke hørt om merket før jeg heller, men etterhvert har jeg lært mer om det og min interesse har vokst. Mange gode, men dyre produkter som fanger min oppmerksomhet nå.

Susana Rodrigues sa...

Hi :)
Beautiful photos!
Love the outfit and the flower on your hair!
xoxo
Su

Mella sa...

Utrolig fin outfit! :) Liker hippie stilen veldig godt.

Anonym sa...

sv; tusentakk!
kjempefint bilde. :)

Anonym sa...

Så utrolig morsomt:D Haha

Anonym sa...

Kule bilder ;)

Frida Kathrin sa...

Tøft bilde :) Skulle ikke vært lov å hatt så søt blogg :)

Hippie, hippie - milkshake sa...

grattis... så fett

Frida sa...

haha, nice!