Yes i dag var jeg og Camilla modeller for Beate som skulle øve seg og ta noen bilder ^^ Kjempe morro! Vi kjøpte frokost på veien og disket opp med frokost til Beate som nettopp hadde våknet for 10 min siden da vi kom stormendes inn døren haha. Så etterpå fant vi ut at vi heller skulle gå ut og ta noen bilder (mer noen som ble til rundt 255 haha). Ganske koslig men litt kaldt til tider. Så seinere på kvelden lagde vi oss middag (kylling og pommes frit) og så noen episoder av Friends.
SV: Ja, det er kjempekos! :) Viktig med noen jentekvelder innimellom der man kan kjase, skravle, fnise og le så mye man vil uten at gutta himler med øynene og ser rart på en! :)
Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
80 kommentarer:
Fine bilder! :D
Fine bilder! Pene dere er ^^
Pene damer !
Så kule bilder!
fine bilder ! :D
Utrolig morsomme & fine bilder :-D
Fine bilder ! :)
alltid deilig å spise pommes frit og kylling mens du ser på friends! friends er jo best ;D
sv: ja, men de er verdt det ;) fine bilder ! likte det nest siste :D
Mange fine bilder:)
og likte håret ditt!:) Kunne tenkt meg bølger:)
så braa at du likte det, hehe! :-D
Ha en fin dag søta :-)
Bildene ble kjempefine da:)
Kjempe fine bilder :D
Fien bilder;)
inspirerende bilder:)
så mange pene bilder :D
Utrolig fine bilder :D
Fine bilder :D
Fine bilder !! :)
Så kule bilder :D
sv: takk :) haha sjokoladen er jo litt digg da ;p
så gøy det så ut! bildene ble fine:)
gøy :)
søte jenter :D
kjempefine bilder, nydelige sko du hadde. : )
ohlala:) masse flotte bilder..!! ser ut som det er litt kaldt og ja.. hehe:)
sv. da er vi to:)
kjempe fine bilder :)
Fine bilder! He he. :)
Stilige bilder! Det så morsomt ut :)
Så koselige bilder :- )
>tegninga er fra OTH
Oioi, så mange kule bilder :D
Fine bilder :-D
herlige bilder :-D
masse fine bilder der ja! Fotogen du er:)
Fine bilder ;D Så søte modeller:)
Så kule bilder!
Likte svart hvitt bildene veldig godt..
Takk! Gøy med photoshoots, fine bilder :)
Herlige bilder:) Det er artig med photoshoots!
Så fine bilder :)
Mange kule bilder. Liker spesielt det første svart hvitt bilder, stilig!=)
SV: Ja, det er kjempekos! :) Viktig med noen jentekvelder innimellom der man kan kjase, skravle, fnise og le så mye man vil uten at gutta himler med øynene og ser rart på en! :)
For noen nydelige bildeR!<3
Fine de var!;)
SV: Får se om jeg får lagt de ut en dag da. Tror ikke jeg blir ferdig før om to uker eller noe sånt.. Vi får så god tid vi!:P
så stilige bilder!
Utrolig fin bloggen din er! Og fine bilder :)
Høres gøy ut!
Så koselig! Fine bilder :)
Når man først tar bilder blir det fort sånn at det blir flere hundre, det er jo så morro! Fine bilder da :)
> er litt sent ute med ferien ja. Sånn er det her i nord^^
SV: takk :-)
Så pene bilder! :-)
cOOl :) friends<3
kule bilder, det så gøy ut!:)
Fine bilder!! :)
uu, tøffe bilder! liker photoshoots!:D likte de med gjerdet, såg så urbane og røffe ut!
fine bilder :)
Det hørtes koselig ut. Fine bilder:)
Søte bilder! Elsker å ta bilder av venner, ha photoshoots med masse tilbehør, sminke, forskjellige kjoler og sånt!
Masse fine bilder! :D Photoshoots er gøy^^
Fotodag er gøy :D
hørtes koselig ut :D
gøy å ta bilder!
tusen takk :-D
så fine bilder av dere! er morro å bli tatt bilde av da :D
thanks for fin kommentar :)
koselige bilder!
Så mange fine bilder! :D Skikkelig morro med photoshoot! hihi.
Jeg digger bloggen din, og er såååå fast leser, bare så du veit!
Har forresten opprettet en blogshop, med masse gode tilbud nå! Bare å sjekke den ut: www.vedisogklaus-blogshop.blogspot.com
Hilsen Vedis og Klaus :-)
-www.vedisogklaus.blogspot.com
Så mangen fine bilder! :)
Så fine bilder! :-)
fine bilder :D
virka som dere hadde d moro
Fine bilder : ))
Ble maange fine da :D
koselig bilder! greit med litt frisk luft ;)
Så søte bilder! :)
Så artig da!
Kjempe flotte bilder :)!
Jeg elsker sånne dager hvor man bare kan glemme alt og bare ha en bekymringsløs dag og tenke på noe annet for en gangs skyld :p
Veldig fine bilder :D
Så fine bilder :)
Så gøy med så masse bilder!:)
Fine bilder:D:D
så tøffe bilder!
Så fine bilder, da :-D
utrolig bra bilder :)
Så søte bilder du hadde der=) Alltid gøy med photo session:D
Legg inn en kommentar