fredag 6. mars 2009

Photosession

Yes i dag var jeg og Camilla modeller for Beate som skulle øve seg og ta noen bilder ^^ Kjempe morro! Vi kjøpte frokost på veien og disket opp med frokost til Beate som nettopp hadde våknet for 10 min siden da vi kom stormendes inn døren haha. Så etterpå fant vi ut at vi heller skulle gå ut og ta noen bilder (mer noen som ble til rundt 255 haha). Ganske koslig men litt kaldt til tider. Så seinere på kvelden lagde vi oss middag (kylling og pommes frit) og så noen episoder av Friends.

















80 kommentarer:

Lena. sa...

Fine bilder! :D

Anonym sa...

Fine bilder! Pene dere er ^^

victoria sa...

Pene damer !

Astrid sa...

Så kule bilder!

Anonym sa...

fine bilder ! :D

Kristina sa...

Utrolig morsomme & fine bilder :-D

Kristina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
sndraa sa...

Fine bilder ! :)

Maja sa...

alltid deilig å spise pommes frit og kylling mens du ser på friends! friends er jo best ;D

Marthe sa...

sv: ja, men de er verdt det ;) fine bilder ! likte det nest siste :D

Karoline Refvik sa...

Mange fine bilder:)
og likte håret ditt!:) Kunne tenkt meg bølger:)

Anonym sa...

så braa at du likte det, hehe! :-D

Ha en fin dag søta :-)

Hanne sa...

Bildene ble kjempefine da:)

miriam.jakobsen sa...

Kjempe fine bilder :D

AlexandraEi sa...

Fien bilder;)

Benedicte sa...

inspirerende bilder:)

Anonym sa...

så mange pene bilder :D

K(ristine) A(malie ) sa...

Utrolig fine bilder :D

Overland sa...

Fine bilder :D

Agnethe sa...

Fine bilder !! :)

Nadia sa...

Så kule bilder :D

sv: takk :) haha sjokoladen er jo litt digg da ;p

silje sa...

så gøy det så ut! bildene ble fine:)

KjerstiF sa...

gøy :)

Anonym sa...

søte jenter :D

Malin sa...

kjempefine bilder, nydelige sko du hadde. : )

Benedicte sa...

ohlala:) masse flotte bilder..!! ser ut som det er litt kaldt og ja.. hehe:)

sv. da er vi to:)

Madeleine sa...

kjempe fine bilder :)

Noshabelle sa...

Fine bilder! He he. :)

Anonym sa...

Stilige bilder! Det så morsomt ut :)

Anonym sa...

Så koselige bilder :- )
>tegninga er fra OTH

Maria Helene Nilsen sa...

Oioi, så mange kule bilder :D

Linda sa...

Fine bilder :-D

Lene sa...

herlige bilder :-D

Krii sa...

masse fine bilder der ja! Fotogen du er:)

Anonym sa...

Fine bilder ;D Så søte modeller:)

Anonym sa...

Så kule bilder!

Jorunn sa...

Likte svart hvitt bildene veldig godt..

Anonym sa...

Takk! Gøy med photoshoots, fine bilder :)

annikken sa...

Herlige bilder:) Det er artig med photoshoots!

Camilla Didriksen sa...

Så fine bilder :)

Anonym sa...

Mange kule bilder. Liker spesielt det første svart hvitt bilder, stilig!=)

BRUDEPARET sa...

SV: Ja, det er kjempekos! :) Viktig med noen jentekvelder innimellom der man kan kjase, skravle, fnise og le så mye man vil uten at gutta himler med øynene og ser rart på en! :)

Karoline sa...

For noen nydelige bildeR!<3

Anonym sa...

Fine de var!;)
SV: Får se om jeg får lagt de ut en dag da. Tror ikke jeg blir ferdig før om to uker eller noe sånt.. Vi får så god tid vi!:P

Marthe Sofie sa...

så stilige bilder!

Bjørg Kristin sa...

Utrolig fin bloggen din er! Og fine bilder :)

Ariella sa...

Høres gøy ut!

Malina sa...

Så koselig! Fine bilder :)

Ida Sanden sa...

Når man først tar bilder blir det fort sånn at det blir flere hundre, det er jo så morro! Fine bilder da :)

Maria Helene Nilsen sa...

> er litt sent ute med ferien ja. Sånn er det her i nord^^

Anonym sa...

SV: takk :-)
Så pene bilder! :-)

Anonym sa...

cOOl :) friends<3

Marta sa...

kule bilder, det så gøy ut!:)

Jeanette sa...

Fine bilder!! :)

Cecilie sa...

uu, tøffe bilder! liker photoshoots!:D likte de med gjerdet, såg så urbane og røffe ut!

trolia sa...

fine bilder :)

Anonym sa...

Det hørtes koselig ut. Fine bilder:)

June sa...

Søte bilder! Elsker å ta bilder av venner, ha photoshoots med masse tilbehør, sminke, forskjellige kjoler og sånt!

Tina sa...

Masse fine bilder! :D Photoshoots er gøy^^

Anonym sa...

Fotodag er gøy :D

1 sa...

hørtes koselig ut :D
gøy å ta bilder!

Renate Iselin sa...

tusen takk :-D

så fine bilder av dere! er morro å bli tatt bilde av da :D

Anonym sa...

thanks for fin kommentar :)

koselige bilder!

VEDIS KRISTINE sa...

Så mange fine bilder! :D Skikkelig morro med photoshoot! hihi.
Jeg digger bloggen din, og er såååå fast leser, bare så du veit!

Har forresten opprettet en blogshop, med masse gode tilbud nå! Bare å sjekke den ut: www.vedisogklaus-blogshop.blogspot.com

Hilsen Vedis og Klaus :-)
-www.vedisogklaus.blogspot.com

Anonym sa...

Så mangen fine bilder! :)

Anonym sa...

Så fine bilder! :-)

Anonym sa...

fine bilder :D
virka som dere hadde d moro

Line. sa...

Fine bilder : ))

I sa...

Ble maange fine da :D

Nugget sa...

koselig bilder! greit med litt frisk luft ;)

Anonym sa...

Så søte bilder! :)

Shelly sa...

Så artig da!

Kjempe flotte bilder :)!

Siren sa...

Jeg elsker sånne dager hvor man bare kan glemme alt og bare ha en bekymringsløs dag og tenke på noe annet for en gangs skyld :p

Veldig fine bilder :D

Idaen sa...

Så fine bilder :)

Caroline sa...

Så gøy med så masse bilder!:)

Amalie sa...

Fine bilder:D:D

Tuppene sa...

så tøffe bilder!

Anonym sa...

Så fine bilder, da :-D

Tone Eline sa...

utrolig bra bilder :)

Caroline Næss sa...

Så søte bilder du hadde der=) Alltid gøy med photo session:D