Disse sangene går igjen hos meg på ipodn:
Westlife - I lay my love on you
Dolly Parton - Better keep livin'
Taylor Swift - You should've said no
Sheryl Crow - If it makes you happy
Kid Rock - Old time rock n'roll
Sweet - Love is like oxygen
Jennifer Page - Stranded
Vixen - Cryin'
Alexander Rybak - Fairytale
Tesla - Love song
Bon Jovi - Mrs. Robinson
Culture Club - Karma Chameleon
Bret Michaels - All I ever needed
Sarah Connor - That girl
Atomic Kitten -It's ok
Dolly Parton - Better keep livin'
Taylor Swift - You should've said no
Sheryl Crow - If it makes you happy
Kid Rock - Old time rock n'roll
Sweet - Love is like oxygen
Jennifer Page - Stranded
Vixen - Cryin'
Alexander Rybak - Fairytale
Tesla - Love song
Bon Jovi - Mrs. Robinson
Culture Club - Karma Chameleon
Bret Michaels - All I ever needed
Sarah Connor - That girl
Atomic Kitten -It's ok


65 kommentarer:
Mye bra sanger her ja! :)
Framing Hanley - Lollipop og Miley Cyrus - The Climb er to sanger jeg har sinnsykt på hjernen om dagen :) Anbefales!
brae sanga! Blink 182 not now! :D Volbeat! Har du hørt dem? Trur kanskje du blir å like dem! :D
Btw! eg har challenga deg på bloggen min! :D
Symphony X med Paradise Lost, eller Slipknot med Snuff ^^
gode sanger de her ja :D
Kjekt med musikktips :D
Artig med tips... Jeg bør fornye musikken på min iphone nå... Men må laste inn alt på nytt på itunes, så det er bare snakk om å gidde... Enn så lenge duger spotify...
Har ikke så mange tips egentlig. Mange bra sanger på lista di da. ;)
Alltid bra med musikktips, skal sjekke ut sangene jeg :D
Takk så mye for fine tips :)
Pearl Jam - Last Kiss
Det meste fra ELO (Electric Light Orchestra)
så gøy!
Bra med sangtips:D
SV: Nå har jeg redigert på linkene ;)
Nå skal jeg inn på YouTube og sjekke ut sangene:)
Hører ikke på gruppen selv, men de er jo freshe :-)
skal sjekke noen av sangene ;D
Jeg trenger nemlig nye sanger på ipoden.
Skal sjekke de ut;p
Så heldig du er som har ferie nå!:)
masse gammel god musikk der :D
bra musikk ;-)
Lady Gaga med Poker Face er bra da :-D
Liker du chillout? Test ut DjRiver:)
masse bra du hører på :)
masse bra du hører på :)
Lady gaga er jo bra da:)
Jeg liker sugababes :)
Mange kjente sanger der ja ;)
Mine to favoritta e no so what, med pink og heartless med kanye west :)
Crossfade - Invincible :-)
Artig med tips :)
er lei av all musikken jeg har, så trengte litt tips ja;)
takk, skal laste ned nå :D
Kjekt med sånn musikk innlegg! :D
Alltid gøy med musikktips, bortsett fra mgp-sangen da selvfølgelig. Haha, hate it!
Black Kids - I'm not gonna teach you boyfriend how to dance with you
:)
eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.
sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.
eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.
sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.
eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.
sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.
Kjempe koselige sanger!:)
The Killers!
He he, ikke helt min smak, men jeg har blitt veldig glad i sangen til Alexander Rybak.
Musikk jeg anbefaler på det sterkeste er: Muse, The Killers, Bloc Party, Franz Ferdinand (nye plata er konge!) og Paramore.. Kos deg!
Gøy =)
Har ganske annerledes musikksmak enn deg, men kan skrive et par tips likevel:
- Lupe Fiasco - Intruder Alert
- Maximo Park - Books from Boxes
- Lil Eddie ft. Defy - Easier To Stay
:)
Fairytale-sangen er skikkelig søt da :p hørt mye på den i det siste jeg å.
Sv: Huhu ja, jeg liker egentlig ikke Rihanna så godt, men Cry er nydelig :)
jeg elsker Alexander Rybak - Fairytale :D
Hm..
Tone Damli Aaberge's nye sang er jo fin da:) "Butterflies"
Mye bra stemningsmusikk her ja :)
Takk for musikktips, trenger det virkelig! :)
alltid bra med litt musikk tips. har gått tom jeg, blitt lei av de sangene jeg har. : P
ååh :)
hvis du ikke har sett Across the Universe/har sangene, last de ned!! :D
jeg har forresten en konkurranse på bloggen min nå, håper du vil delta :)
åå, den westlife sangen hørte jeg så utrolig mye på når jeg var yngre XD
Stor variasjon der.
Skal sjekke ut den til Dolly Parton ^^
Jeg digger Goldfrapp, særlig låtene Train, Twist og Strict Machine. Alt av Audioslave lager også godlyd i øret ditt!
Også må jeg tipse om noen kompiser av meg; TYYL, norsk band som synger på sognemål, tøft! Du finner de på myspace.
Alphabeat med sangen Fascination er umulig å ikke bli glad av. : )
Takk for tips :D
Huff, fairytale er grusom!
Switchfoot, Casting Crowns, Rascal Flatts.. Dei to første bør du høre, vhis du ikkje allereie har gjort det ;)
Dream Theater. The Shins har mykje bra! :)
Og Rudi Myntevik hvis du like sånn musikk, og ikkje har hørt om han.. :)
Haha, jeg måtte le litt når det første jeg leser på den første posten din jeg noengang har lest er at du hører på Westlife. Ser ut som du har en bred musikksjangerinteresse, og det skal man ikke kimse av!
Thanks! Trengte faktisk litt ny musikk på ipoden min :)
søt musikksmak :D
takk for tips!
The Killers og The Kooks har mange bra sanger :-D
Så mye som jeg hater og indrømme det, så er egentlig fairyfale en fin sang... :)
Nydelige sanger (:
Oi Atomic Kitten. Nostalgi fra barnebursdager. Æi. Ja jo. For å nevne noe; Cat Power, Nouvelle Vague, Franz Ferdinand, Feist
alltid bra med nye sanger, danke:)
kent har mange fine sanger :) det har nomy også.
Legg inn en kommentar