mandag 2. mars 2009

Lett blanding

Trenger du ny musikk på pc'n eller ipodn din? Så gjør jeg! Har du tips, fyr løs! Hører mest på hard rock, glam metal, country og pop :)


Disse sangene går igjen hos meg på ipodn:


Westlife - I lay my love on you
Dolly Parton
- Better keep livin'
Taylor Swift
- You should've said no
Sheryl Crow
- If it makes you happy
Kid Rock
- Old time rock n'roll
Sweet
- Love is like oxygen
Jennifer Page
- Stranded
Vixen
- Cryin'
Alexander Rybak
- Fairytale
Tesla - Love song
Bon Jovi
- Mrs. Robinson
Culture Club
- Karma Chameleon
Bret Michaels
- All I ever needed
Sarah Connor
- That girl
Atomic Kitten
-It's ok

65 kommentarer:

Lena. sa...

Mye bra sanger her ja! :)

Anonym sa...

Framing Hanley - Lollipop og Miley Cyrus - The Climb er to sanger jeg har sinnsykt på hjernen om dagen :) Anbefales!

Anonym sa...

brae sanga! Blink 182 not now! :D Volbeat! Har du hørt dem? Trur kanskje du blir å like dem! :D

Btw! eg har challenga deg på bloggen min! :D

K(ristine) A(malie ) sa...

Symphony X med Paradise Lost, eller Slipknot med Snuff ^^

Helene sa...

gode sanger de her ja :D

KjerstiF sa...

Kjekt med musikktips :D

Jorunn sa...

Artig med tips... Jeg bør fornye musikken på min iphone nå... Men må laste inn alt på nytt på itunes, så det er bare snakk om å gidde... Enn så lenge duger spotify...

Tina sa...

Har ikke så mange tips egentlig. Mange bra sanger på lista di da. ;)

Maria Helene Nilsen sa...

Alltid bra med musikktips, skal sjekke ut sangene jeg :D

Caroline sa...

Takk så mye for fine tips :)

Anonym sa...

Pearl Jam - Last Kiss
Det meste fra ELO (Electric Light Orchestra)

Ariella sa...

så gøy!

annikken sa...

Bra med sangtips:D

Tonje Holm sa...

SV: Nå har jeg redigert på linkene ;)

Hanne sa...

Nå skal jeg inn på YouTube og sjekke ut sangene:)

Saha Carter sa...

Hører ikke på gruppen selv, men de er jo freshe :-)

Anonym sa...

skal sjekke noen av sangene ;D
Jeg trenger nemlig nye sanger på ipoden.

Anonym sa...

Skal sjekke de ut;p
Så heldig du er som har ferie nå!:)

Overland sa...

masse gammel god musikk der :D

Kristina sa...

bra musikk ;-)
Lady Gaga med Poker Face er bra da :-D

Ellen Marie Albertsen sa...

Liker du chillout? Test ut DjRiver:)

Krii sa...

masse bra du hører på :)

Krii sa...

masse bra du hører på :)

Anonym sa...

Lady gaga er jo bra da:)

Malina sa...

Jeg liker sugababes :)

Karoline Refvik sa...

Mange kjente sanger der ja ;)
Mine to favoritta e no so what, med pink og heartless med kanye west :)

Linda sa...

Crossfade - Invincible :-)

Jeanette sa...

Artig med tips :)

silje sa...

er lei av all musikken jeg har, så trengte litt tips ja;)

Tone sa...

takk, skal laste ned nå :D

Anonym sa...

Kjekt med sånn musikk innlegg! :D

June sa...

Alltid gøy med musikktips, bortsett fra mgp-sangen da selvfølgelig. Haha, hate it!

Mia sa...

Black Kids - I'm not gonna teach you boyfriend how to dance with you
:)

Anonym sa...

eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.

sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.

Anonym sa...

eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.

sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.

Anonym sa...

eg har den fairytale-sangen heilt på hjernen!!love it.

sanger som går igjen på min ipod e alt av ac/dc, madrugada, ane brun, skambankt, juliette&the licks, blondie, miss li.

AlexandraEi sa...

Kjempe koselige sanger!:)

Tuppene sa...

The Killers!

Noshabelle sa...

He he, ikke helt min smak, men jeg har blitt veldig glad i sangen til Alexander Rybak.
Musikk jeg anbefaler på det sterkeste er: Muse, The Killers, Bloc Party, Franz Ferdinand (nye plata er konge!) og Paramore.. Kos deg!

I sa...

Gøy =)
Har ganske annerledes musikksmak enn deg, men kan skrive et par tips likevel:

- Lupe Fiasco - Intruder Alert
- Maximo Park - Books from Boxes
- Lil Eddie ft. Defy - Easier To Stay

:)

Renate Iselin sa...

Fairytale-sangen er skikkelig søt da :p hørt mye på den i det siste jeg å.

Sv: Huhu ja, jeg liker egentlig ikke Rihanna så godt, men Cry er nydelig :)

Ingrid Marie sa...

jeg elsker Alexander Rybak - Fairytale :D

KRISTINE TRAVELS sa...

Hm..
Tone Damli Aaberge's nye sang er jo fin da:) "Butterflies"

Tonje Holm sa...

Mye bra stemningsmusikk her ja :)

Anonym sa...

Takk for musikktips, trenger det virkelig! :)

Angela.I.D sa...

alltid bra med litt musikk tips. har gått tom jeg, blitt lei av de sangene jeg har. : P

Line. sa...

ååh :)

Frida sa...

hvis du ikke har sett Across the Universe/har sangene, last de ned!! :D

Malina sa...

jeg har forresten en konkurranse på bloggen min nå, håper du vil delta :)

1 sa...

åå, den westlife sangen hørte jeg så utrolig mye på når jeg var yngre XD

Anonym sa...

Stor variasjon der.
Skal sjekke ut den til Dolly Parton ^^

Frøken Funky Farm sa...

Jeg digger Goldfrapp, særlig låtene Train, Twist og Strict Machine. Alt av Audioslave lager også godlyd i øret ditt!
Også må jeg tipse om noen kompiser av meg; TYYL, norsk band som synger på sognemål, tøft! Du finner de på myspace.

Malin sa...

Alphabeat med sangen Fascination er umulig å ikke bli glad av. : )

Stine Elisabeth sa...

Takk for tips :D

Mystic Girl sa...

Huff, fairytale er grusom!

Malene sa...

Switchfoot, Casting Crowns, Rascal Flatts.. Dei to første bør du høre, vhis du ikkje allereie har gjort det ;)


Dream Theater. The Shins har mykje bra! :)

Og Rudi Myntevik hvis du like sånn musikk, og ikkje har hørt om han.. :)

Tonks sa...

Haha, jeg måtte le litt når det første jeg leser på den første posten din jeg noengang har lest er at du hører på Westlife. Ser ut som du har en bred musikksjangerinteresse, og det skal man ikke kimse av!

Ingrid sa...

Thanks! Trengte faktisk litt ny musikk på ipoden min :)

Elines verden sa...

søt musikksmak :D
takk for tips!

Camilla sa...

The Killers og The Kooks har mange bra sanger :-D

Anonym sa...

Så mye som jeg hater og indrømme det, så er egentlig fairyfale en fin sang... :)

Elin sa...

Nydelige sanger (:

faehe sa...

Oi Atomic Kitten. Nostalgi fra barnebursdager. Æi. Ja jo. For å nevne noe; Cat Power, Nouvelle Vague, Franz Ferdinand, Feist

Marta sa...

alltid bra med nye sanger, danke:)

nei sa...

kent har mange fine sanger :) det har nomy også.