lørdag 28. februar 2009

Ladies Night

I går var jeg på jentekveld, kjempe knas! Har det like morro hver gang vi samles hos en av oss :)
Vi lagde mat (biff og fløtegratinerte poteter) og preiket og så på Mamma Mia og noen episoder av Friends.




Mangen som reagerte på at jeg hadde 9 hull i ørene haha. Så legger ut bilde for de som vil se at jeg faktisk ikke lyver haha.

6 + 3 = 9
*vise sine matte kunnskaper*



Endeliiiig vinterferie! Lønner seg og ha ferie sist noen gang ja *kniiz*
God helg og ferie til de andre som er like treig som meg!

65 kommentarer:

Saha Carter sa...

TAKK, SØØØTE DEG :-)

Anonym sa...

fløtegratinerte poteter er bare sååå godt!:)

Anonym sa...

oi, mange hull gitt ^^

Maria Helene Nilsen sa...

For en koselig kveld da:) Føtegratinerte poteter er så godt! Mmm.

Noshabelle sa...

Det var mange hull! He he

Frøken Funky Farm sa...

sv: Takk, buksa er Lee, modell Norma og har fått litt hjelp av brødkniven.

Fint med mange hull, jeg fikk aldri lov og nå er jeg så gammel at jeg tror ikke det blir noe av.

Frøken Funky Farm sa...

sv: Takk, buksa er Lee, modell Norma og har fått litt hjelp av brødkniven.

Fint med mange hull, jeg fikk aldri lov og nå er jeg så gammel at jeg tror ikke det blir noe av.

Tonje Holm sa...

SV: ja, ikke sant :P

Anonym sa...

Å så kos med jentekveld, film og god mat då!! =))

oh. mange hull i ørene ja. men det var faktisk veldig fint!! elsker perler i ørene=) eg har bare et hull i kvert eg då.

Åshild sa...

Jentekvelder er alltid koselige :)
.. og du her heldig som har vinterferie! Jeg vil gjerne ha en uke til.

ELINE LUND FJÆREN sa...

SV: thankyou :)

aw, det så koselig ut!

Anonym sa...

Er så innmari fint med så mange hull i ørene! :o Har 9 hull selv :)

Hanne sa...

Det så koselig ut, alltid gøy med jentekveld:) Kos deg masse med ferie, det høres deilig ut!

Renate Iselin sa...

:D Liker å lese bloggen din også. Men jeg er desverre ikke så flink til å kommentere. Huff :p

Anonym sa...

oi faen, såppas. jeg hater å ta hull i ørene, det er jo råvondt. husker jeg tok hull oppi brusken der engang. fy satan så vondt det var!

Anonym sa...

Namnam, stilige hull i øra!=D

AlexandraEi sa...

ahh min ferie er slutt nå!:( Kjempe stilige hull i ørene!

Anonym sa...

Så utrolig kult med så mange piercinger og perler!

Helene sa...

det så jammen meg koselig ut :)
og stilig med så mange øredobber synes jeg!

Vilde sa...

så korselig : )

Anonym sa...

Jentekvelder er koselige! :)

N A D ii A sa...

Alltid koselig å samle venniner og ha jentekveld, skal faktisk møte to venniner ikveld ^^

Ellen Marie Albertsen sa...

Det så kooooselig ut<3 Var på ost og vinkveld hos ei venninne igår:)
Det var også veldig trivelig:-)

Jorunn sa...

Helsikken så mange hull... Så nesten vondt ut...

Koselig med jente kveld...

Anonym sa...

det erkjempe koselig med jentekvelder:) spesielt vist der er lenge siden sist

Marthe sa...

Tusen takk:D så søt du er! uff, jeg har 4 hull, to jeg husker å ha tatt, det var ooondt! håper du har hatt ei fiin helg:D

Anonym sa...

Det var faktisk veldig kult!:D
Jentekvelder er koselig:)

Anonym sa...

Kul header :)

Anonym sa...

Oj, mange hull! Jeg har ikke et en gang, fordi jeg tør ikke :p

Ingvild sa...

mange hull jo! hehe, jeg har også ferie nå:D

Nina sa...

Sv. Ja de er kjempe fine! :D
Ser ut som du hadde en kjempe fin kveld sammen med vennene dine!
Så kult det var med mange hull i ørene! :D Har kun et på hver høre jeg!

Anonym sa...

jentekveld e alltid kos! heldig som har ferie sist, god ferie da ;-)

Marta sa...

oi, jeg så synes jeg har mange hull (bare 5):)

Mystic Girl sa...

Så koselig med jentekveld da ;)
Jeg har ferie nå, deeeilig :D

Ingrid Marie sa...

det var stilig:D!

Siri sa...

så koselig

Malene sa...

Eg følte det va havfrueører! Det va veldig søtt :)

digg med jentekveld! Eg og satse på å nyta ferien 2 the max! ;D herlig å tenke på at alle e ferdig når vi begynne! :P

K(ristine) A(malie ) sa...

Så stilig! :D Selv har jeg bare fire hull i ørene :P

Tina sa...

Tøft! Har 5 tilsammen i ørene jeg da. Er så pingle så tror ikke jeg tørr flere! :P

Jeanette sa...

Alltid kos med jentekveld :):)

Ariella sa...

Koselig da!

Nugget sa...

perfekt jentekveld :)

victoria sa...

hah, jeg tenkte 9 hull på et øre, men det var det ikke :)

Stine Elisabeth sa...

Så mange hull du har! :o Jeg har seks, men bruker bare to :)

Anonym sa...

Jentekveld er alltid koselig! :)
Mange hull ja ;o

Benedicte sa...

herlig header! ja jentekvelder er kosli:)

Anonym sa...

Kan tenke meg at du koste deg ja;D Så mange øredobber :O tøft.

Krii sa...

jentekvelder er så koslig <3

Ingrid sa...

Jentekvelder er undervurdert! Synst sjølv at det er super kosleg å samle heile gjengen :)

Line. sa...

Så kos : D

Cecilie sa...

naaaam! ååh nå blei eg sulten!:P

Malina sa...

Så koselig :) fine øredobber!

Anonym sa...

Jentekvelder er kjempe koselig! :) Morsomt med så mange hull i ørene ^^

sandrah.ipublish.no

Anonym sa...

heldiggris som har ferie nå. Jeg hadde sist uke, men vil ha mere :)

Sv; tusen takk:)

Anonym sa...

Jentekveld, så kos!

Maarth sa...

Hadde ferie først, jeg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg skulle hatt i midten. Midten er alltid best.

Anonym sa...

Jentekvelder er alltid koselig:)

Anne-marte sa...

så koselig:)

Nadia sa...

Ooooh Stailish :D

therese kristina sa...

såg kjempe godt ut! jentekvelda e allti kos :)

Christina sa...

Jentekvelder er alltid morsomt!
9 hull er sykt! ;D

Anonym sa...

Søte deg :)

9 hull ? Shit, det var ikke lite ;o

Maria Isabell sa...

Sv. Så koselig :) Tusen takk!

Så kjempekos ut med jentekveld! Vi jentene her har det altfor sjelden :(

Maria Isabell sa...

Sv. Så koselig :) Tusen takk!

Så kjempekos ut med jentekveld! Vi jentene her har det altfor sjelden :(

Renate sa...

Koselig med jentekvelder :) Jeg hadde også 9 hull i ørene før: 4+5. Nå har jeg "bare" 6, men bruker bare 2 :)