Vi lagde mat (biff og fløtegratinerte poteter) og preiket og så på Mamma Mia og noen episoder av Friends.
Mangen som reagerte på at jeg hadde 9 hull i ørene haha. Så legger ut bilde for de som vil se at jeg faktisk ikke lyver haha.
6 + 3 = 9
*vise sine matte kunnskaper*
Endeliiiig vinterferie! Lønner seg og ha ferie sist noen gang ja *kniiz*
God helg og ferie til de andre som er like treig som meg!


65 kommentarer:
TAKK, SØØØTE DEG :-)
fløtegratinerte poteter er bare sååå godt!:)
oi, mange hull gitt ^^
For en koselig kveld da:) Føtegratinerte poteter er så godt! Mmm.
Det var mange hull! He he
sv: Takk, buksa er Lee, modell Norma og har fått litt hjelp av brødkniven.
Fint med mange hull, jeg fikk aldri lov og nå er jeg så gammel at jeg tror ikke det blir noe av.
sv: Takk, buksa er Lee, modell Norma og har fått litt hjelp av brødkniven.
Fint med mange hull, jeg fikk aldri lov og nå er jeg så gammel at jeg tror ikke det blir noe av.
SV: ja, ikke sant :P
Å så kos med jentekveld, film og god mat då!! =))
oh. mange hull i ørene ja. men det var faktisk veldig fint!! elsker perler i ørene=) eg har bare et hull i kvert eg då.
Jentekvelder er alltid koselige :)
.. og du her heldig som har vinterferie! Jeg vil gjerne ha en uke til.
SV: thankyou :)
aw, det så koselig ut!
Er så innmari fint med så mange hull i ørene! :o Har 9 hull selv :)
Det så koselig ut, alltid gøy med jentekveld:) Kos deg masse med ferie, det høres deilig ut!
:D Liker å lese bloggen din også. Men jeg er desverre ikke så flink til å kommentere. Huff :p
oi faen, såppas. jeg hater å ta hull i ørene, det er jo råvondt. husker jeg tok hull oppi brusken der engang. fy satan så vondt det var!
Namnam, stilige hull i øra!=D
ahh min ferie er slutt nå!:( Kjempe stilige hull i ørene!
Så utrolig kult med så mange piercinger og perler!
det så jammen meg koselig ut :)
og stilig med så mange øredobber synes jeg!
så korselig : )
Jentekvelder er koselige! :)
Alltid koselig å samle venniner og ha jentekveld, skal faktisk møte to venniner ikveld ^^
Det så kooooselig ut<3 Var på ost og vinkveld hos ei venninne igår:)
Det var også veldig trivelig:-)
Helsikken så mange hull... Så nesten vondt ut...
Koselig med jente kveld...
det erkjempe koselig med jentekvelder:) spesielt vist der er lenge siden sist
Tusen takk:D så søt du er! uff, jeg har 4 hull, to jeg husker å ha tatt, det var ooondt! håper du har hatt ei fiin helg:D
Det var faktisk veldig kult!:D
Jentekvelder er koselig:)
Kul header :)
Oj, mange hull! Jeg har ikke et en gang, fordi jeg tør ikke :p
mange hull jo! hehe, jeg har også ferie nå:D
Sv. Ja de er kjempe fine! :D
Ser ut som du hadde en kjempe fin kveld sammen med vennene dine!
Så kult det var med mange hull i ørene! :D Har kun et på hver høre jeg!
jentekveld e alltid kos! heldig som har ferie sist, god ferie da ;-)
oi, jeg så synes jeg har mange hull (bare 5):)
Så koselig med jentekveld da ;)
Jeg har ferie nå, deeeilig :D
det var stilig:D!
så koselig
Eg følte det va havfrueører! Det va veldig søtt :)
digg med jentekveld! Eg og satse på å nyta ferien 2 the max! ;D herlig å tenke på at alle e ferdig når vi begynne! :P
Så stilig! :D Selv har jeg bare fire hull i ørene :P
Tøft! Har 5 tilsammen i ørene jeg da. Er så pingle så tror ikke jeg tørr flere! :P
Alltid kos med jentekveld :):)
Koselig da!
perfekt jentekveld :)
hah, jeg tenkte 9 hull på et øre, men det var det ikke :)
Så mange hull du har! :o Jeg har seks, men bruker bare to :)
Jentekveld er alltid koselig! :)
Mange hull ja ;o
herlig header! ja jentekvelder er kosli:)
Kan tenke meg at du koste deg ja;D Så mange øredobber :O tøft.
jentekvelder er så koslig <3
Jentekvelder er undervurdert! Synst sjølv at det er super kosleg å samle heile gjengen :)
Så kos : D
naaaam! ååh nå blei eg sulten!:P
Så koselig :) fine øredobber!
Jentekvelder er kjempe koselig! :) Morsomt med så mange hull i ørene ^^
sandrah.ipublish.no
heldiggris som har ferie nå. Jeg hadde sist uke, men vil ha mere :)
Sv; tusen takk:)
Jentekveld, så kos!
Hadde ferie først, jeg. Hadde det vært opp til meg hadde jeg skulle hatt i midten. Midten er alltid best.
Jentekvelder er alltid koselig:)
så koselig:)
Ooooh Stailish :D
såg kjempe godt ut! jentekvelda e allti kos :)
Jentekvelder er alltid morsomt!
9 hull er sykt! ;D
Søte deg :)
9 hull ? Shit, det var ikke lite ;o
Sv. Så koselig :) Tusen takk!
Så kjempekos ut med jentekveld! Vi jentene her har det altfor sjelden :(
Sv. Så koselig :) Tusen takk!
Så kjempekos ut med jentekveld! Vi jentene her har det altfor sjelden :(
Koselig med jentekvelder :) Jeg hadde også 9 hull i ørene før: 4+5. Nå har jeg "bare" 6, men bruker bare 2 :)
Legg inn en kommentar