Disse bildene passer perfekt til temaet vi har på en fotokonkurranse jeg er med på på nett. temaet er kulde/vinter. Utrolig fine bilder du har tatt! Snø som ligger på trærne er pent:)
Hvis du liker å ta bilder så kan du jo kanskje joine? Det er bare på gøy:)
Takk:) Kjempefine bilder - det e så fint å se snøen på trea.. vinteren gjør seg bra på bilder. men eg hater kulden. masse snø her i oslo også, det har det vært i fleire veker no. gleder meg til vår og sommer!
Været hos meg er også ustabilt. Men ikke så ustabilt. Vi går fra -15 til 0 grader hele tiden. Så plutselig kan det være 0 grader og så kan det var -7 så kan det være -3 og så kan det være -10. Her om dagen regna det mens det var -6 faktisk. Men det gikk fort over til snø.
testen gikk okei den :] men high school er ikke lett for oss foreigners alltid! fine bilder! savner snø, selv om det er herlig med en varm februar måned.
Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
85 kommentarer:
Jeg våknet nok ikke opp til det der.. jeg satt på skolen og i friminuttet kom jeg ut døren og ALT var bare helt hvitt... uff:(
ikke vært i syden sier du? oiii, alt du har gått glipp av:) du må seriøst ta deg en tur.. puerto rico kanskje:)
Utrolig fine bilder :)
Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!
Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!
Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!
SV: Takk! :)
Nydelige bilder forresten! :)
Skikkelig winter wonderland!
Helt det samme i Bergen!
blir fine bilder i allefall:)
hEY har vi samme vær? ::))fine pixx!
Det var skikkelig flotte vinterbilder :)
Sånn funker vinteren. Nesten litt luremus evt. bare sinnsykt hormonforstyrra! ;P
huff, her er det skikkelig snø!! Er dritt, men er dritfint når jeg ser ut av vinduet da:)
sv; ja det var skikkelig artig!! :D
jeg var sjokka da jeg så ut vinduet i dag jeg også :O og enda så snør det!
Hun er jo absolutt ikke noen kopi av Xtina!
Og Agyness og MK har vel ikke akkurat hippie-stil?
Sv: takk, søt blogg selv : )
herlige bilder!
Å, herlige bilder :)
vakre bilder! :)
Synes det er deilig med litt snø, men..hvorfor komme såå sent? :|
Utrolig fine bilder!:)
Synes det er deilig med litt snø, men..hvorfor komme såå sent? :|
Utrolig fine bilder!:)
Jeg liker begge 2, men ser ingen likhet!
Disse bildene passer perfekt til temaet vi har på en fotokonkurranse jeg er med på på nett. temaet er kulde/vinter. Utrolig fine bilder du har tatt! Snø som ligger på trærne er pent:)
Hvis du liker å ta bilder så kan du jo kanskje joine? Det er bare på gøy:)
Send meg et vink om du er interessert da.
Oi, masse snø! Her er det og kommet en del. Det er så kaldt! Kjempe fine bilder du har tatt=D
Fine bilder ;D
Hater det ustabile været. har lagt seg et hvitt dekke her også - uheldigvis :(
Fine bilder:) Her har det snødd hele natten, og jeg har våknet av måkebiler sånn ca 48 ganger;)
fine bilder! :D
Ååh.. Vinter er jo fint det også, men sommer ar jo selvsagt beeeest!
Nydelige bilder!:)
super fine bilder! :)
Samme her! Men eg elska snø, så det gjer meg ingenting :) Herlige bilder!
Utorlig fine bilder!:-)
så fine bilder :)
Så utrolig fine bilder! Takk for kommentar på bloggen :D
Takk:)
Kjempefine bilder - det e så fint å se snøen på trea.. vinteren gjør seg bra på bilder. men eg hater kulden. masse snø her i oslo også, det har det vært i fleire veker no. gleder meg til vår og sommer!
Off, det samme skjedde her med oss og. Masse snø -_-
Så fine bilder, koselig med vinterbilder:)
SV: Takk for det :)
Snøen har kommet hit også : DD
fine bilder. : )
Kjempefine bilder! Her, litt nord for Bodø, er det så vidt snø. Ganske trist, når det først er vinter
kjempe fine bilder.
Fine bilder (:
Er ikke vits med snø nå, jula her vært
Fine bilder :))
Fine bilder!!
Åh, så fine bilder! Skulle ønske jeg hadde øye for motiver, men dengang ei :/
sv. Helt enig!:D
fine bilder!
men nå er jeg lei snøø.. :/
I want to see snow :(
hei Fin blogg du har!=)
fine bilder:)
Kjempefine bilder. :)
Fine bilder!:) Dessuten syntes jeg headeren din er dødskul!:)
Sånn var det hos oss også... Har hørt det skal snø i hele morgen, så du må nok regne med litt mer ;) Har lyst på sommer jeg nå!!
Kjempe fine bilder :)
Sv. Ja begge er et stort talent! :D
Fine bilder! Snør her også.
vi har også snø:)
nydelige bilder :)
kjempe fine bilder:D herlig med snø! selv om jeg aller helst vil ha sol og sommer nå da^^
Nydelige bilder.. Men selv hater jeg snø... Det er ikke noe bra med den kulden for leddene mine...
Kjempefine bilder :)
Haha, nei jeg vet ikke :p Gadd ikke utfordre noen andre iallefall, for vet det er plagsomt. Haha ;p
Kjempefine bilder, jeg og vokna opp til snø!
drittsnø
Fine bilder :):)
Jeg syntes det er vanvittig koselig når det er hvitt overalt jeg!:)
Vet akkurat hva du snakker om!=P
Lovely pictures! Very artistic
See you soon
Herlig banner, og ikke minst utrolig fine bilder! Liker bloggen din ;)
Gud,så fine bilder <3
Her er det også helt hvitt :(
Gi meg sommer, sol og varme!:D
kommet masse snø her og! liker det:) fine bilder
oh my.. for noen nydelige bilder<3
Så fine bilder!:) Er like mye snø her også. Helt hvitt :D
Været hos meg er også ustabilt. Men ikke så ustabilt.
Vi går fra -15 til 0 grader hele tiden. Så plutselig kan det være 0 grader og så kan det var -7 så kan det være -3 og så kan det være -10.
Her om dagen regna det mens det var -6 faktisk. Men det gikk fort over til snø.
Det gjor eg òg! Og eg lika det IKKJE. Men bilda var fine då :)
I love snow and those photos are beautiful!
Love
Su
testen gikk okei den :] men high school er ikke lett for oss foreigners alltid! fine bilder! savner snø, selv om det er herlig med en varm februar måned.
Kjempefine bilder! Snø her også!
nyyydelig!
fine biler... og my god så mange kommentarer. her tar det av skjønner jeg:)
lovely photos, I wish cities stayed this pretty after the snow. sadly soon it's a mess.
Så flotte bilder! :D Er fint med snødekte trær. ^^,
Så fine bilder :)
Så herlige bilder :)
Kjempe fine bilder!:)
I love the snow *-*
Legg inn en kommentar