onsdag 4. februar 2009

Winter Wonderland

Snakker om ustabilt vær, i går var det sol og skikkelig vår vær ute. Våkner opp i dag og ser ut og bang! helt hvitt utenfor!







85 kommentarer:

Benedicte sa...

Jeg våknet nok ikke opp til det der.. jeg satt på skolen og i friminuttet kom jeg ut døren og ALT var bare helt hvitt... uff:(

ikke vært i syden sier du? oiii, alt du har gått glipp av:) du må seriøst ta deg en tur.. puerto rico kanskje:)

Camilla Didriksen sa...

Utrolig fine bilder :)

Benedicte sa...

Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!

Benedicte sa...

Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!

Benedicte sa...

Aha.. men det er verdt et besøk=) det er så ufattelig artig!

BRUDEPARET sa...

SV: Takk! :)

Nydelige bilder forresten! :)
Skikkelig winter wonderland!

Helene sa...

Helt det samme i Bergen!

Anne-marte sa...

blir fine bilder i allefall:)

Anonym sa...

hEY har vi samme vær? ::))fine pixx!

Unknown sa...

Det var skikkelig flotte vinterbilder :)

Beate sa...

Sånn funker vinteren. Nesten litt luremus evt. bare sinnsykt hormonforstyrra! ;P

Krii sa...

huff, her er det skikkelig snø!! Er dritt, men er dritfint når jeg ser ut av vinduet da:)

I dreamed a dream sa...

sv; ja det var skikkelig artig!! :D

jeg var sjokka da jeg så ut vinduet i dag jeg også :O og enda så snør det!

MagnusQtie sa...

Hun er jo absolutt ikke noen kopi av Xtina!
Og Agyness og MK har vel ikke akkurat hippie-stil?

Ine Therese sa...

Sv: takk, søt blogg selv : )

herlige bilder!

Malina sa...

Å, herlige bilder :)

victoria sa...

vakre bilder! :)

Andrea Eline sa...

Synes det er deilig med litt snø, men..hvorfor komme såå sent? :|

Utrolig fine bilder!:)

Andrea Eline sa...

Synes det er deilig med litt snø, men..hvorfor komme såå sent? :|

Utrolig fine bilder!:)

MagnusQtie sa...

Jeg liker begge 2, men ser ingen likhet!

Mari Takle Thomassen sa...

Disse bildene passer perfekt til temaet vi har på en fotokonkurranse jeg er med på på nett. temaet er kulde/vinter. Utrolig fine bilder du har tatt! Snø som ligger på trærne er pent:)

Hvis du liker å ta bilder så kan du jo kanskje joine? Det er bare på gøy:)

Send meg et vink om du er interessert da.

annikken sa...

Oi, masse snø! Her er det og kommet en del. Det er så kaldt! Kjempe fine bilder du har tatt=D

Anonym sa...

Fine bilder ;D

Maria Helene Nilsen sa...

Hater det ustabile været. har lagt seg et hvitt dekke her også - uheldigvis :(

Hanne sa...

Fine bilder:) Her har det snødd hele natten, og jeg har våknet av måkebiler sånn ca 48 ganger;)

Anonym sa...

fine bilder! :D

Agnes. sa...

Ååh.. Vinter er jo fint det også, men sommer ar jo selvsagt beeeest!

DirtyJulie sa...

Nydelige bilder!:)

Anonym sa...

super fine bilder! :)

Anonym sa...

Samme her! Men eg elska snø, så det gjer meg ingenting :) Herlige bilder!

Anonym sa...

Utorlig fine bilder!:-)

Anonym sa...

så fine bilder :)

Anonym sa...

Så utrolig fine bilder! Takk for kommentar på bloggen :D

Anonym sa...

Takk:)
Kjempefine bilder - det e så fint å se snøen på trea.. vinteren gjør seg bra på bilder. men eg hater kulden. masse snø her i oslo også, det har det vært i fleire veker no. gleder meg til vår og sommer!

Overland sa...

Off, det samme skjedde her med oss og. Masse snø -_-

Jeanette sa...

Så fine bilder, koselig med vinterbilder:)

Tonje Holm sa...

SV: Takk for det :)

Anonym sa...

Snøen har kommet hit også : DD

Malin sa...

fine bilder. : )

Ida Ellingsen sa...

Kjempefine bilder! Her, litt nord for Bodø, er det så vidt snø. Ganske trist, når det først er vinter

Siri sa...

kjempe fine bilder.

Elin sa...

Fine bilder (:
Er ikke vits med snø nå, jula her vært

Line. sa...

Fine bilder :))

Anonym sa...

Fine bilder!!

Nails and Oddities sa...

Åh, så fine bilder! Skulle ønske jeg hadde øye for motiver, men dengang ei :/

Anonym sa...

sv. Helt enig!:D

1 sa...

fine bilder!
men nå er jeg lei snøø.. :/

yiqin; sa...

I want to see snow :(

Anonym sa...

hei Fin blogg du har!=)

silje sa...

fine bilder:)

Tina sa...

Kjempefine bilder. :)

Caroline sa...

Fine bilder!:) Dessuten syntes jeg headeren din er dødskul!:)

Livetsdrømmer sa...

Sånn var det hos oss også... Har hørt det skal snø i hele morgen, så du må nok regne med litt mer ;) Har lyst på sommer jeg nå!!

Andressa sa...

Kjempe fine bilder :)

Nina sa...

Sv. Ja begge er et stort talent! :D
Fine bilder! Snør her også.

Marta sa...

vi har også snø:)

Anonym sa...

nydelige bilder :)

Camilla sa...

kjempe fine bilder:D herlig med snø! selv om jeg aller helst vil ha sol og sommer nå da^^

Jorunn sa...

Nydelige bilder.. Men selv hater jeg snø... Det er ikke noe bra med den kulden for leddene mine...

Renate Iselin sa...

Kjempefine bilder :)
Haha, nei jeg vet ikke :p Gadd ikke utfordre noen andre iallefall, for vet det er plagsomt. Haha ;p

Elise sa...

Kjempefine bilder, jeg og vokna opp til snø!

Anonym sa...

drittsnø

Jeanette sa...

Fine bilder :):)

Christina sa...

Jeg syntes det er vanvittig koselig når det er hvitt overalt jeg!:)

Anonym sa...

Vet akkurat hva du snakker om!=P

Eri sa...

Lovely pictures! Very artistic
See you soon

Anonym sa...

Herlig banner, og ikke minst utrolig fine bilder! Liker bloggen din ;)

Anonym sa...

Gud,så fine bilder <3

Mystic Girl sa...

Her er det også helt hvitt :(
Gi meg sommer, sol og varme!:D

Mari sa...

kommet masse snø her og! liker det:) fine bilder

Karoline sa...

oh my.. for noen nydelige bilder<3

Emelie sa...

Så fine bilder!:) Er like mye snø her også. Helt hvitt :D

Christina sa...

Været hos meg er også ustabilt. Men ikke så ustabilt.
Vi går fra -15 til 0 grader hele tiden. Så plutselig kan det være 0 grader og så kan det var -7 så kan det være -3 og så kan det være -10.
Her om dagen regna det mens det var -6 faktisk. Men det gikk fort over til snø.

therese kristina sa...

Det gjor eg òg! Og eg lika det IKKJE. Men bilda var fine då :)

Susana Rodrigues sa...

I love snow and those photos are beautiful!
Love
Su

Anonym sa...

testen gikk okei den :] men high school er ikke lett for oss foreigners alltid! fine bilder! savner snø, selv om det er herlig med en varm februar måned.

Karoline sa...

Kjempefine bilder! Snø her også!

CHRISTINAFRAAS sa...

nyyydelig!

Hippie, hippie - milkshake sa...

fine biler... og my god så mange kommentarer. her tar det av skjønner jeg:)

Tricia sa...

lovely photos, I wish cities stayed this pretty after the snow. sadly soon it's a mess.

Anonym sa...

Så flotte bilder! :D Er fint med snødekte trær. ^^,

Marthe Sofie sa...

Så fine bilder :)

Anonym sa...

Så herlige bilder :)

[S] sa...

Kjempe fine bilder!:)

taci sa...

I love the snow *-*