Jeg bryr meg ikke så mye om musikksjanger jeg mener det handler om hvor bra sangen er, ikke om det er hip hop, pop, rock, metal, country osv.. Jeg hører på sanger som har en bra melodi, er melodien jeg først legger merke når jeg hører en sang på radioen.
Og en ting jeg er drit lei, er at hver gang jeg nevner et boyband (f.eks Backstreet Boys) så hører jeg alltid! 'urk' eller '*kremt*'. Spesielt gutter går rundt og sier dette, som om boyband var et farlig virus eller noe o.O Hva er så gale med boyband!? Fordi det ikke er inne på vg lista lenger? Eller fordi folk skal holde seg til en sjanger eller maks to? Jeg var på Backstreet Boys konsert i april i fjor, and I loved it! Jeg liker boybands, så get used to it!

Jeg kan nevne noen boyband sanger jeg syns er fine:
Backstreet Boys - Drowning
Backstreet Boys - Quit Playing Games
Backstreet Boys - As long you love me
Westlife - Fool Again
Westlife - I Lay My Love On You
Westlife - When you're looking like that
A1 - Too bad baby
A1 - Caught In The Middle
A1 - Everytime
Nsync - I'll never stop
Nsync - Just Don't Tell Me That
O-Town - Love Should Be A Crime
O-Town - All For Love
O-Town - I Showed Her
Blue - You make me wanna
Blue - One love
Blue - Flexin'
Natural - Put your arms around me
Natural - Let me Count The Ways
Natural - Will It Ever
Five - Everybody Get Up
Five - If Ya Gettin' Down
Boyzone - All that i need
Boyzone - Picture of you
Boyzone - Everyday I love you
New Kids On The Block - Step By Step
US5 - In the club
US5- Just Because Of You
US5 - The rain
US5 - Mama
Backstreet Boys - Quit Playing Games
Backstreet Boys - As long you love me
Westlife - Fool Again
Westlife - I Lay My Love On You
Westlife - When you're looking like that
A1 - Too bad baby
A1 - Caught In The Middle
A1 - Everytime
Nsync - I'll never stop
Nsync - Just Don't Tell Me That
O-Town - Love Should Be A Crime
O-Town - All For Love
O-Town - I Showed Her
Blue - You make me wanna
Blue - One love
Blue - Flexin'
Natural - Put your arms around me
Natural - Let me Count The Ways
Natural - Will It Ever
Five - Everybody Get Up
Five - If Ya Gettin' Down
Boyzone - All that i need
Boyzone - Picture of you
Boyzone - Everyday I love you
New Kids On The Block - Step By Step
US5 - In the club
US5- Just Because Of You
US5 - The rain
US5 - Mama


82 kommentarer:
å? jeg er helt hektet hihi komt til sesong 2 nå og klarer ikke stoppe!
jeg har aldri likt boybands hehe liker ikke musikken og stemmene deres liksom. vet ikke hvorfor, har bare aldri gjort det
jeg liker ikke boyband heller, med noen få unntak: take that og noe av boyzone
Hihi, passet godt til innlegget ditt ja :)
All I have to give - Backstreet Boys er fin da :)
Sv. Du kan se den på youtube! God kvalitet!
Favoritt boybandet mitt var a1
Hehe..
Jeg satt å lasta ned masse boyband forrige helg faktisk, det er kjempekoselig å høre på! :D Nsync - This I promise you er også veldig fin :)
Sv: Haha, fine og fine!;)
Boyband er ikkje så verst det, så skjønnakje ka som skal vere så "Urk" og kremt med det!
God helg du og!:)
Jeg må å innrømme at jeg liker noen boybandsanger:D Det jeg synes er litt urk er er bare at jeg forbinder det med 90-tallet og ser dem for meg i sånn grosomtstyggeklær.men det har de jo gjort noe med nå^^
Husker vi dansa til A1s Same Old Brand New You på skolens "Stjerner i sikte" da vi gikk i sjette! :D
jeg liker det litt jeg :D hehe men kommer seff an på sangene da :)
Boyband sanger kan være fine sanger! Jeg også får først og fremst med meg melodien:)
Boyband forever! Jeg var mer hekta på boyband enn Spice Girls.
Har ikke noe i mot boyband, syns det er herlig å bare sitte å lytte til Backstreet Boys jeg :) Er ikke så fælt som folk skal ha det til!
usch då, hoppas du inte blir sjuk!
pojkband är inte min smak längre men vissa låtar är fortfarande okej :)
om sangen er fengende så er det det samme om det er boyband eller ikke syns jeg:)
Thanks cutie :-D
så lenge sangene er fine og har en fin melodi liker jegsangen:) er ike så næye hvilken sjanger det er, eller om deter boyband eller ikke..
Haha, husker jeg elsket A1 - Caught in the middel før!
du er søt.. liker dine ærlige innlegg.
ja, hva er galt emd boyband..? kunne ikke vært mer enig.Backstreet Boys er i en klasse for seg, har sjelden hatt det så moro på konsert som med dem back in the days.
og A1s - Caught In The Middle er en veldig bra boyband-låt..
go girl....
Bryr meg heller ikke om musikksjangeren!
Bryr meg heller ikke om musikksjangeren!
Deilig liste du har satt opp;)
INGENTING galt med boyband..!<3
Westlife<3
Haha, jeg liker også boyband :))
satt og hørte på the call med backstreet boy tidligere idag ;*
jeg liker boyband, de har mange fine sanger :) !!
fins ingenting galt med boyband. : )
Boyband kan jo ha noe bra også!:P
boyband er egentlig litt kult
Hehe, det er kanskje sånne som meg du blir irritert på men, jeg liker bare ikke boyband!=P Liker ikke melodiene eller teksten. Jaja, hver sin smak!=)
Helt enig med deg, mange fine boyband sanger. :)
Verste jeg vet er folk som skal henge seg opp i musikksmaken til folk. Kan man ikke bare godta at alle har forskjellig smak. Er så respektløst å rakke ned på andres musikksmak bare fordi en ikke liker det selv. Verden hadde vært mye roligere hvis folk kunne sluttet å bry seg med ting de ikke trenger.
Ahh, hver gang jeg går inn på bloggen din så kommer jeg først til profilen, også står det "sometimes all you need is one" , så får jeg sånn støkk inni meg :) Så få ord som betyr så mye. Ahh, boyband ja, det var tider. Mye dumme sanger altså, men jammen mange fine også. Så minner de så veldig om "gamledager". Deilig, nå skal jeg sette på noen jeg også =)
Jeg er ikke like glad i boyband som jeg var i mine mindre dager, men jeg hører masse på det enda og er stolt av det! :D
Jeg er ikke så veldig glad i boyband >.<
Noen boyband sanger er fine men langt ifra alle ;-p
da det var boyband weekend på radioen forje helg ble jeg ganske så lei for å si det sånn ^^
Er ikke å glad i boyband, men noen sanger er utrolig fine, så passer når man er i en viss fase i livet etc kanskje : )
bra skrevet:D selv om jeg ikke er så begeistra for boyband da^^
Jeg er også boyband "freak" :P Tenker ikke så mye over hvem så synger. Hvis sangen er fengende eller bra, så må man vel få lov til å like den selv om det er BSB? Synes boyband var bra for mange år siden og jeg synes det enda. Sådeså ;)
Alle jenter liker en eller annen slags form for boyband. Hvis ikke så har de isåfall gjort det! Jeg liker B2K :D De er både kjekke og synger bra ^^
helt enig der, jeg var backstreet boys bloodfan før!
det varierer litt hva jeg liker, kommer litt an på stemninga mi
jeg husker så godt at jeg brukte å høre på backstreet boys og westlife. haha :D
Hehe, jeg var veldig glad i westlife en periode. men nå hører jeg ikke på de lenger ;p
Guttene i klassen min nekter for å høre på boyband, men altså, da jeg sjekket spillelistene demmers var de på en av de mest spilte, HAH!
Jeg holder meg langt unna disse bandene :p
Sv: Ja, jeg håper håret er fint. Ei venninne har kjøpt det samme håret og har hatt det en stundt nå, og det er kjempe pent! Bare at det er brunt så man veit jo aldri ! hehe : )
hehe, husker jeg digget A1 da jeg var mindre:)
Åh, det er lenge sia jeg har hørt på nå. Hehe.
håper du føler deg bedre etterhvert. Jeg er ikke stor fan av boyband musikk, men herregud. Folk kan få like hva de vil. :)
Jeg har ikke noe imot boyband, husker jeg var STOR fan av New Kids On The Block;) Nå er de jo tilbake igjen faktisk;)
Liker ikke boyband jeg heller -.-
heheh..
Det har ikkje noke med at eg har noke i mot boyband, men det e jo den type musikken eg ikkje liker. eg trenger hardere musikk..
eg hører på ac/dc, skambankt, iron maiden og den slags =)
Svar: takk:)
Håper du får ein fin søndagskveld!!
Eg er enig med deg sjølv om eg ikkje lika "boyband". Det er ikkje noke å usje for fordiom nokon lika det. Eg har ikkje noko i mot det, men eg syns det er kjedelig musikk. Eg ushjakje når eg høyre om det fordiom.
Var suuperfan av Westlife når jeg var liten, men hører sværtsvært lite på det nå..
Er vel kanskje for at de fleste boy band er beryktet for å ha mer playback enn ekte?
Uansett er det ikke helt min musikksmak.
Haha tror nok de fleste liker boyband de sier det bare ikke ;p
Hver sin smak:) Håper ikke du blir syk!
Aww, alle de sangene man hørte på før :- D
hei hei :) Ja boyband kan ha bra musikk :D Jeg likte Westlife veldig godt da jeg var liten :D og Boyzone!
Det er ikke noe særlig gæy å være syk! :( føler jeg begynner å bli det selv! føler med deg :)
Veldig fin header du hadde fått deg :D
Jeg har aldri hørt på boyband fordi jeg rett og slett hører på andre typer musikk, men finner heller ingen grunn til at boyband's er så mye dårligere enn andre artister :P
Likte boyband når jeg var liten liksom.. men fant fort ut at det var bare noe skviip:P hehe men det er bare min mening da:)
sv: men jeg har altid troen på at brann skal klare en bra sesong:D hehe
sv. hahah, 6 om kvelde er faktisk værre enn meg:D Veldig betryggende å høre faktisk. Fjo:P
I LOVE BSB! Ahhhh those were the days. I wanted to marry nick carter!
Brae musikk forslag! jeg trenger virkelig ny musikk til min mp3 spiller;)
er ikke så glad i boyband :)
ååh, har skikkelig masse minner fra den tiden det var "inn" haha :D
Da jeg var liten var jeg forelsket i alle boyband :p
God bedring da :)
Du er ikke alene om å være syke. Kjenner det i kroppen selv, men har ikke tid til å være syk.
Boyband sanger er jo som oftest utrolig fine så jeg skjønner ikke hvorfor folk, spesielt ungdommer, har så mye imot dem.
Helt enig med deg, jeg liker også boyband"
Eg høyre som regel berre på boyband om eg er sleten eller lei meg. Eg har ikkje noke imot det liksom, men for meg passa det ikkje å høyre på det heile tia liksom :p
Jeg likte boyband når jeg var liten da :)
Jeg likte boyband når jeg var liten da :)
God bedring :))
HEEERLIG! Jeg elsker boyband jeg også. Finally en som er enig med meg.
Åh, A1 - everytime er så fin! Den er det lenge siden jeg har hørt!
Boybands burde vært på vglista!
Jeg elsker Westlife og Backstreet Boys! :D
Hm.. vil kanskje ikkje sei at det e boyband eg høre mest på. Blir mest for nostalgien i så fall :-) Men det e jo nettopp det som e så fantastisk! At vi ikkje trenge å være kliss like og like all den samme musikken. Så det e godt du drite i ka folke meine, og heller høre på den musikken du like :-) Det e det langt i fra alle som tørr!
er du seriøs???
det er lite jeg misliker så sterkt som boybands..
selv techno og rap er bedre, og det misliker jeg sterkt :P he he
men hver til sin smak. :)
Helt enig!
Jeg elsker boyband! :D
a1 har gitt ut greatest hits album:D kjoepte d forrige uke hehe:P
jeg digger boyband jeg og
fin blogg du har:):)
boyband er kult da. hehe
westlife og backstreet boys";D
Husker jeg elsket a1! Men du har glemt Nsync på den listen din hehe.. Synes også I wanna grow old with you av Westlife er veldig fin!
Legg inn en kommentar