Topp 5 liste!

Dette sjallet er nok det som blir mest brukt. Inne og ute. I just love it <3

Ganske nytt sjerf igrunn, ja kjøpte det på Fretex for 20 kr haha. Men det er stooooort og digg og gå med (selv om det klør litt).
Hmm jeg har ikke dette sjerfet fordi alle har det, har hatt det en del år nå, men det er varmer når det blåser ute.
Aww jeg bare måtte ha det når jeg så det i butikken! Så mangen herlige farger. Det er ganske tynt og lett og passer til det meste.
Langt og deilig sjerf og ha nå som det er så kaldt og mye snø ute!


85 kommentarer:
Den nr.2 så jo kjempe deilig ut :D
Jeg har bare 3 skjerf. hehe også har jeg klart å miste den ene :(
Wow, mange!
De var vedig fine da:D
Jeg har også maaaange sjal!!
Og selvfølgelig har jeg tre'eren.:P
Men jeg visste faktisk hva som stod bak sjalet som mange andre fjortisser ikke visste. :P
Nr 2 så jo bare helt fantastisk herlig ut da:)
hehe, helgen var ikke såå gale da:) men neste helg blir nok bedre!
Og sant det du sier.. hva vil det si og være voksen.. her kommer de store vanskelige spørsmålene på løpende bånd!:P
Jeg elsket det skjerfet fra Freetex!! :D
Sv: Syns jeg og.
Søte skjerf, kunne faktisk hatt ALLE selv jo :)
Ååå, nr.2 såg skikkelig godt ut :) Sånt kunne eg trengt:p
nr 2 så passe digg ut
Deilig med skjerf:)Har ganske mange jeg og, og strikker også selv så fort jeg får ånden over meg;)
SV: Den kommer kommer i morgen :)
Så mange flotte skjerf/sjal:) Elsker å bruke det jeg også, er så deilig å være varm i halsen;)
Mange skjerf du hadde da gitt!
Nr 2 var kjempe pent!
SV: Tusen takk!
Ja, skjerf er både fint og veldig praktisk! PErfekt nå som det er så sinnsykt kaldt ute. Og dekorativt også! :)
Kjempemange fine sjal du hadde!
Hehe, jeg elsker også skjerf! Har mange mange i diverse farger :-) Likte godt det store skjerfet ditt, nummer to i rekka.
Sjerf blir det aldri for lite av :D ikke så altfor dyrt heller
Man kan aldri få for mange skjerf! :)
sjerf er herlig. blir ikke for mye
det store grå var skikkelig fint ! :)
Karpe Diem - Hørt Det Før Er så genial! Får aldri nok av den^^
Jeg likte veldig godt de to første skjerfene:)
jeg tror nok jeg er en skjerfoman selv!
Så mange sjal/skjerf. Likte nr 2 på topplisten din :)
ååh, älskar sjalar! fast mitt lager är inte lika stort som ditt, hehe :D
skjerf er gooodt! Jeg har kanskje 10 til sammen:P så kjempedigg ut det på bilde nr 2:D
Jeg elsker sjall og skjerf!
Det er så utrolig mangen fine der ute, som passer til alt, og varmer! :)
Like dine topp fem! :)
masse fine skjerf:D gosh, jeg elsker skjerf !
hehe, eg óg har sånn 30-40 skjerf. Skjerf e digg:)!
det blå var kult!
såppas du!
herlig da! jeg skulle trenge noen flere sjal/skjerf å variere litt med :)
Jeg elsket nr 3<3
Oj, så många sjalar!
Åhh, jeg elsker nr 2! 20 kr?! Diggg
Nr 2 var stilig! Bra innlegg ;)
nr.4 var digg :D!
Jeg har også mange skjerf, men det blir ofte til at det er et som blir brukt om og om igjen :P
ELSK PÅ NR. 2!! Sweet! eg har også maaasse skjerf!
Fine skjerf! De nr. 2 likte jeg veldig godt:)
så herlige skjerf!:) jeg bruker mest tynne sjal jeg da..
kjempefine skjerf/sjal. : )
Jeg har også så mange skjerf. Vet ikke hvor mange jeg har :P
Fine skjerf ;)
Hvor er nr 2 fra?:)
Jeg har også utrolig mange skjerf. Det fra fretex så kjempe godt ut :D
Nr. 2 var helt rått, det elsket jeg! Jeg har faktisk ikke så mye tykke sjal, men har en del tynne, som det på nr. 4.
SØTe, søte, søte, kule skjerf :) Har nesten ingen og kunne nok trengt noen flere:)
fine skjerf :D
Sjerf er digg og et must. Har en del selv, men ikke så mange som deg!
Trivelig at du var innom bloggen min. :)
Sv; Ja, det håper eg og :-)
Eg elska skjerf! Har altfor mange sjøl og :p
Oh!! dødsmasse fine skjerf og sjal du har då!! eg digger 1 & 2 !! :)
bedre med for mye enn for lite ;)
herlige farger! Det var masse fint:)
Skjerf nummer 2 var helt herlig. Så dritdigg ut!!
Jeg syns det blåe(altså det første:P) så finest ut. Hovedsaklig fordi jeg ikke eier et eneste blått skjerf, og det så forbanna godt ut. Har også fått meg en fin samling med skjerf, godt å ha på vinteren, eller, godt å ha hele tiden.
Skjerf setter jo spissen på et hvert antrekk, så man må ha noe å velge i! :) Jeg tror forresten jeg har skjerf nr. 1 også- bruker det ganske mye:)
Er avhengi av skjerf!
Gode, varme skjerf er alltid godt å ha :)
sykt mange:D er deilig med skjerf <3
oooo, jeg vil ha nye sjal!
Har en god del selv, hehe. Så masse fint^^
SV: Ja, det var kjempekoselig :)
Mange fine skjerf! Jeg har også sykt mange sjal og skjerf, de jeg bruker mest nå er et lakserosa og blått-rutete, et lakserosa og hvitt med masse frynser og et mørkeblått med litt glitter i det. Blir aldri lei det :)
Jeg også har SYKT mange :o Har du noen god idè om hvordan jeg skal henge/legge de for å ha oversikt over alle? :P Hehe
Fine skjerf :D
nr 2 var jo dødskult da!
Maria Isabell: Hvis du har sånn gardinstang så funker det sinnsykt bra å henge de opp der. Bruker det selv og det dekorerer rommet på en helt annen måte.
Jeg ELSKET nummer 2!! Utroooolig fint!:)
Sv. Ja sangen er utrolig fin og jeg har så lyst å ha alle sesongene på dvd!
Elsker skjerf jeg også! Likte veldig godt nr. 1! Hvor kjøpte du det?
Fine skjerf, fine farger! Tror jeg har ca like mange skjerf jeg og, litt obsessed, hehe!
Fine skjerf! :) Jeg også elsker skjerf, det er så deilig å gå med...
elsker skjerf. <3
paleskjerf er jo for å støtte palestina daa : ))
Så fine skjerf! I love it! :D
Eg har utfordra deg :D Gå på bloggen min får å se den ^^
åh, eeelsket nr 2!
I am loving scarf number 2
Hehe ja, er ikke så lenge igjen nå :p
Natalie Isabel skal nok den lille jenta mi hete :-) Hihi
mange fine skjerf du har!
Det på bilde nr. 2 var kjempe fint!! Kan tenke meg at det er godt å pakke seg inn i om vinteren!=)
må alltid ha skjerf;p bruker det til alt! likte nr 2
Hvert sjal har sin egen greie sier nå jeg, så ingen skam å ha for mange. Men jeg tror ikke jeg har på langt nær så mange som deg. (:
Jeg er også veldig glad i skjerf og sjal, de kan gjøre mye for et antrekk.. =)
Det nederste sjalet var superfint! Så veldig mykt ut også :-)
Skjerf nummer 2!
Love it :D
Kjempefine :D
Det store gråe (nr2) var KJEMPEfint!
Ja San Fransisco er vel regnet for å være en av verdens flotteste byer, og det med god grunn. Den er egentlig finere enn LA, selv om LA har en del fine strender.
eg og har ekstremt mange skjal, men likevel får eg alltid lyst på fleire :)
Legg inn en kommentar