søndag 15. februar 2009

I'm not gonna get cold!

Uff jeg tror jeg har iallefall over 30 sjall/sjerf. Gadd ikke finne frem alle for og ta bilde av de, men her er en liten oversikt iallefall haha. Og nedenfor en topp 5 liste over de sjallene/sjerfene jeg bruker mest.





Topp 5 liste!


Dette sjallet er nok det som blir mest brukt. Inne og ute. I just love it <3


Ganske nytt sjerf igrunn, ja kjøpte det på Fretex for 20 kr haha. Men det er stooooort og digg og gå med (selv om det klør litt).


Hmm jeg har ikke dette sjerfet fordi alle har det, har hatt det en del år nå, men det er varmer når det blåser ute.


Aww jeg bare måtte ha det når jeg så det i butikken! Så mangen herlige farger. Det er ganske tynt og lett og passer til det meste.


Langt og deilig sjerf og ha nå som det er så kaldt og mye snø ute!

85 kommentarer:

Andressa sa...

Den nr.2 så jo kjempe deilig ut :D
Jeg har bare 3 skjerf. hehe også har jeg klart å miste den ene :(

annikken sa...

Wow, mange!
De var vedig fine da:D

Jasnaaa sa...

Jeg har også maaaange sjal!!
Og selvfølgelig har jeg tre'eren.:P
Men jeg visste faktisk hva som stod bak sjalet som mange andre fjortisser ikke visste. :P

Benedicte sa...

Nr 2 så jo bare helt fantastisk herlig ut da:)

hehe, helgen var ikke såå gale da:) men neste helg blir nok bedre!
Og sant det du sier.. hva vil det si og være voksen.. her kommer de store vanskelige spørsmålene på løpende bånd!:P

Nadia sa...

Jeg elsket det skjerfet fra Freetex!! :D

Anonym sa...

Sv: Syns jeg og.
Søte skjerf, kunne faktisk hatt ALLE selv jo :)

Anonym sa...

Ååå, nr.2 såg skikkelig godt ut :) Sånt kunne eg trengt:p

Anonym sa...

nr 2 så passe digg ut

Ellen Marie Albertsen sa...

Deilig med skjerf:)Har ganske mange jeg og, og strikker også selv så fort jeg får ånden over meg;)

Tonje Holm sa...

SV: Den kommer kommer i morgen :)

Hanne sa...

Så mange flotte skjerf/sjal:) Elsker å bruke det jeg også, er så deilig å være varm i halsen;)

Helene sa...

Mange skjerf du hadde da gitt!

AlexandraEi sa...

Nr 2 var kjempe pent!

BRUDEPARET sa...

SV: Tusen takk!

Ja, skjerf er både fint og veldig praktisk! PErfekt nå som det er så sinnsykt kaldt ute. Og dekorativt også! :)
Kjempemange fine sjal du hadde!

Ragna sa...

Hehe, jeg elsker også skjerf! Har mange mange i diverse farger :-) Likte godt det store skjerfet ditt, nummer to i rekka.

Ida Ellingsen sa...

Sjerf blir det aldri for lite av :D ikke så altfor dyrt heller

Anonym sa...

Man kan aldri få for mange skjerf! :)

Anonym sa...

sjerf er herlig. blir ikke for mye

Elines verden sa...

det store grå var skikkelig fint ! :)

Merethe M sa...

Karpe Diem - Hørt Det Før Er så genial! Får aldri nok av den^^

Jeg likte veldig godt de to første skjerfene:)

Helene sa...

jeg tror nok jeg er en skjerfoman selv!

Maria Helene Nilsen sa...

Så mange sjal/skjerf. Likte nr 2 på topplisten din :)

Malin sa...

ååh, älskar sjalar! fast mitt lager är inte lika stort som ditt, hehe :D

Marthe sa...

skjerf er gooodt! Jeg har kanskje 10 til sammen:P så kjempedigg ut det på bilde nr 2:D

Shelly sa...

Jeg elsker sjall og skjerf!
Det er så utrolig mangen fine der ute, som passer til alt, og varmer! :)

Like dine topp fem! :)

Camilla sa...

masse fine skjerf:D gosh, jeg elsker skjerf !

Elisabet (: sa...

hehe, eg óg har sånn 30-40 skjerf. Skjerf e digg:)!

silje sa...

det blå var kult!

Anonym sa...

såppas du!

Anonym sa...

herlig da! jeg skulle trenge noen flere sjal/skjerf å variere litt med :)

Anonym sa...

Jeg elsket nr 3<3

Anonym sa...

Oj, så många sjalar!

T sa...

Åhh, jeg elsker nr 2! 20 kr?! Diggg

Malina sa...

Nr 2 var stilig! Bra innlegg ;)

Tone sa...

nr.4 var digg :D!

Mystic Girl sa...

Jeg har også mange skjerf, men det blir ofte til at det er et som blir brukt om og om igjen :P

Anonym sa...

ELSK PÅ NR. 2!! Sweet! eg har også maaasse skjerf!

Anonym sa...

Fine skjerf! De nr. 2 likte jeg veldig godt:)

Marta sa...

så herlige skjerf!:) jeg bruker mest tynne sjal jeg da..

Malin sa...

kjempefine skjerf/sjal. : )

Jeanette sa...

Jeg har også så mange skjerf. Vet ikke hvor mange jeg har :P
Fine skjerf ;)

AlexandraEi sa...

Hvor er nr 2 fra?:)

Anonym sa...

Jeg har også utrolig mange skjerf. Det fra fretex så kjempe godt ut :D

Jorunn sa...

Nr. 2 var helt rått, det elsket jeg! Jeg har faktisk ikke så mye tykke sjal, men har en del tynne, som det på nr. 4.

Anonym sa...

SØTe, søte, søte, kule skjerf :) Har nesten ingen og kunne nok trengt noen flere:)

Bjørg Kristin sa...

fine skjerf :D

Åshild sa...

Sjerf er digg og et must. Har en del selv, men ikke så mange som deg!
Trivelig at du var innom bloggen min. :)

Henriette sa...

Sv; Ja, det håper eg og :-)

Eg elska skjerf! Har altfor mange sjøl og :p

Anonym sa...

Oh!! dødsmasse fine skjerf og sjal du har då!! eg digger 1 & 2 !! :)

Line. sa...

bedre med for mye enn for lite ;)

Ingrid Marie sa...

herlige farger! Det var masse fint:)

Anonym sa...

Skjerf nummer 2 var helt herlig. Så dritdigg ut!!

Beate sa...

Jeg syns det blåe(altså det første:P) så finest ut. Hovedsaklig fordi jeg ikke eier et eneste blått skjerf, og det så forbanna godt ut. Har også fått meg en fin samling med skjerf, godt å ha på vinteren, eller, godt å ha hele tiden.

Tuppene sa...

Skjerf setter jo spissen på et hvert antrekk, så man må ha noe å velge i! :) Jeg tror forresten jeg har skjerf nr. 1 også- bruker det ganske mye:)

Ida Sanden sa...

Er avhengi av skjerf!

Ariella sa...

Gode, varme skjerf er alltid godt å ha :)

Krii sa...

sykt mange:D er deilig med skjerf <3

Nugget sa...

oooo, jeg vil ha nye sjal!

Tina sa...

Har en god del selv, hehe. Så masse fint^^

Amanda sa...

SV: Ja, det var kjempekoselig :)

Mange fine skjerf! Jeg har også sykt mange sjal og skjerf, de jeg bruker mest nå er et lakserosa og blått-rutete, et lakserosa og hvitt med masse frynser og et mørkeblått med litt glitter i det. Blir aldri lei det :)

Maria Isabell sa...

Jeg også har SYKT mange :o Har du noen god idè om hvordan jeg skal henge/legge de for å ha oversikt over alle? :P Hehe

Anne Marthe sa...

Fine skjerf :D

trolia sa...

nr 2 var jo dødskult da!

Beate sa...

Maria Isabell: Hvis du har sånn gardinstang så funker det sinnsykt bra å henge de opp der. Bruker det selv og det dekorerer rommet på en helt annen måte.

Ella sa...

Jeg ELSKET nummer 2!! Utroooolig fint!:)

Nina sa...

Sv. Ja sangen er utrolig fin og jeg har så lyst å ha alle sesongene på dvd!
Elsker skjerf jeg også! Likte veldig godt nr. 1! Hvor kjøpte du det?

Jeanette sa...

Fine skjerf, fine farger! Tror jeg har ca like mange skjerf jeg og, litt obsessed, hehe!

Livetsdrømmer sa...

Fine skjerf! :) Jeg også elsker skjerf, det er så deilig å gå med...

Anonym sa...

elsker skjerf. <3

Mathilde Dahl sa...

paleskjerf er jo for å støtte palestina daa : ))

Lise Marie sa...

Så fine skjerf! I love it! :D

Eg har utfordra deg :D Gå på bloggen min får å se den ^^

Ingvild sa...

åh, eeelsket nr 2!

Eri sa...

I am loving scarf number 2

Renate Iselin sa...

Hehe ja, er ikke så lenge igjen nå :p
Natalie Isabel skal nok den lille jenta mi hete :-) Hihi

Anne-marte sa...

mange fine skjerf du har!

Anonym sa...

Det på bilde nr. 2 var kjempe fint!! Kan tenke meg at det er godt å pakke seg inn i om vinteren!=)

Lone sa...

må alltid ha skjerf;p bruker det til alt! likte nr 2

faehe sa...

Hvert sjal har sin egen greie sier nå jeg, så ingen skam å ha for mange. Men jeg tror ikke jeg har på langt nær så mange som deg. (:

Anonym sa...

Jeg er også veldig glad i skjerf og sjal, de kan gjøre mye for et antrekk.. =)

Caroline sa...

Det nederste sjalet var superfint! Så veldig mykt ut også :-)

1 sa...

Skjerf nummer 2!
Love it :D

Camilla Didriksen sa...

Kjempefine :D

Anonym sa...

Det store gråe (nr2) var KJEMPEfint!

Anonym sa...

Ja San Fransisco er vel regnet for å være en av verdens flotteste byer, og det med god grunn. Den er egentlig finere enn LA, selv om LA har en del fine strender.

Karoline sa...

eg og har ekstremt mange skjal, men likevel får eg alltid lyst på fleire :)