fredag 23. januar 2009

Spørsmål & svar

Aiiit! Takk for alle spørsmål som dere skrev ned, var kjempe interresant og lese de så nå skal jeg prøve og svare flest mulig av de haha. Prøver og sette sammen noen spørsmål sånn at det ikke blir så forferdelig langt innlegg (siden fleste parten av dere skummer sikkert bare igjennom haha!).

1) Hvorfor begynte du å blogge?
2) Hvor lenge tror du du kommer til å blogge?

3)Hva liker du minst med bloggingen og bloggverden?

Svar: 1)
Begynte vel og blogge mest fordi det så ganske artig ut, drev en del før på med hjemmeside men ble ganske lei av det (håper ikke jeg blir lei blogging like fort), begynte med fast blogging rundt mars 2008 tenker jeg og jo mer lesere og kommentarer og respons jeg får på bloggen jo mer gira blir jeg til og blogge!

2) Blogger så lenge jeg har noe og blogge om og hvor lenge folk gidder og lese og kommentere. Jo mer respons jeg får jo mer gira blir jeg og blogge!

3) Er så mangen som føler de blogge hver dag og driver og spør rundt hva de skal blogge om, har du ikke peiling på hva du skal blogge om hva er da poenget med og blogge? Ingen som sier man trenger blogge hver dag, jeg blogger når jeg har noe og skrive om, er jeg tom og trenger pause så tar jeg den tiden jeg føler for og være borte. Jeg er ikke noe særlig fan av blogger med mye tekst og lite bilder.. (hadde ikke dette vært min blogg hadde jeg nok ikke orket lest hele innlegget hahaha!)

Det første du gjør om morgenen? Hva får deg til å sprette opp av senga om morran? A eller B menneske?
Svar: Ser på mobilen om det er komt noen meldinger og setter på radion før jeg orker og reise meg fra sengen.

- Hadde noen komt med en tarantell inn på rommet mitt eller sagt det var en edderkopp på gulvet hadde jeg nok sprettet opp så fort som fy!

- Går det an og være Å menneske? Haha.


Hvis du kunne bare ha ett par sko, hvordan ville du hatt da?
Svar:
Oi vanskelig spørsmål! Jeg digger sko! Har tusen vis haha, både meg, søss og mamma er kjempe glad i sko. Kjøper alltid sko jeg egentlig ikke trenger. ' må ha det, bare må ha det!'
Men hmm akkurat nå er jeg veldig glad i UGG'sene mine. Men måtte vel ha vært et par digge jogge sko. *tenke*

Hva er det som betyr aller mest for deg og hvordan er klesstilen din?
Svar:
Jeg vil si peace smykket betyr en del for meg og klesstilen min er litt blanding av rock/hippie chick. Fortiden er favoritten en grå tunika/oversized t-skjorte. Bruker den så og si hele tiden, har et fancy sjall, hårbånd og peace smykke som tilbehør. Og har fått skikkelig dilla på oversized strikkejakker!



Hvem syns du er flinkest til å kle seg her i verden? Hvis du kunne vært 1 kjendis for 1 dag, hvem ville du ha vært?
Svar: Mary Kate på alle 3 spørsmålene! Digger dama! Hun har så klesstil, søsteren Ashley og. Er skikkelig fassinert av øynene deres hehe. Hadde lett byttet utseende med de to jentene!
Men kunne ha tenkt meg og vært Britney Spears for en dag for og se hvordan hun egentlig har det.

http://img171.imageshack.us/img171/3893/25136maolsen0908064122303lozu9.jpg


Hvem er den du helst vil møte?
Svar:
Johnny Depp! Paul McCartney, Gwen Stefani, Mary Kate Olsen, Axl Rose & McFly. Er så vanskelig og bare velge en haha.

Har du et favoritt-motto?
Svar: Er veldig glad i dette sitatet fra Axl Rose (Guns n' Roses):
“We take it for granted we know the whole story - We judge a book by its cover and read what we want between selected lines.”

Hva ville du gjort hvis du hadde vunnet en million kroner i lotto?
Svar:
Tror jeg ville ha gitt vekk en del til barn nede i U-landene og kjøpt meg hus i Polen.

Hvilken musikk hører du på?favorittband/artister? Hva er din yndlings sang fortiden?
Svar:
Hører mye på hard rock, metal, power metal, rock.. Artister som Guns n' Roses, Poison, Skid Row, Britney Spears, McFly, Sonata Arctica, Mötley Crüe, Michael Jackson, The Beatles, Janis Joplin, Joan Jett..

Yndlings sangen min fortiden må være Return - United In A Scream, Janis Joplin - Piece Of My Heart, eller Britney Spears - Womanizer for de to sangene går hele tiden igjen på winampen min, men min all-time favoritt sang er Guns n' Roses - Sweet Child O'Mine.

Hvilken hollywood kjendisdame syns du er den desidert fineste?
Svar:
Jessica Alba. Uten tvil!

http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/hairlooks/jessica_alba.jpg
Fra hvor/hvem/hva henter du inspirasjon fra?
Svar:
Regner med det gjelder for bloggingen? Isåfall, folk jeg kjenner, ting jeg ser og opplever i hverdagen, media, fra sanger jeg hører på radio/tv'n, hippietiden, 70-80 tallet osv..

Hvem ser du mest opp til i verden?
Svar:
Mamma. Vanskelig og forklare, eller ikke vanskelig men blir så mye og skrive ned da, men hun er rett og slett en fantastisk person, som venn og som mamma : ) Jeg vil egentlig si hun er mitt forbilde, men sånn utenom mamma vil jeg si Gwen Stefani. Hun er digg!

http://i133.photobucket.com/albums/q61/sundaymorning_photos/k3.jpg

Hva skal/vil du utdanne/jobbe med?
Svar:
Jeg er utdannet som barne og ungdomsarbeider, men er fremdeles usikker på hva jeg egentlig vil bli.

Hvilke tv-serier følger du med på?
Svar:
Home and away - men har blitt lite av det etter jeg begynte i ny jobb etter nyttår (er ferdig på jobb 16:30. That sucks! Jeg som hadde komt så godt inn i serien etter og ha mistet en del når jeg ikke fikk se når jeg jobbet i barnehage.. og er så stress og se alle episodene for hver uke på youtube) - , One tree hill, 90210 & Top model.

Beskriv drømmegutten
Svar: Drømmegutten må være en som ser bra ut, for jeg går etter utseende, men hvis personligheten viser seg og være helt for jævlig så er det ciao! Humor er viktig, han må være morsom, liker utfordringer og eventyr, en som gjerne velger og være hjemme en helg og slappe av og se på filmer og være litt barnslig fremfor og dra ut på byn'n. Ikke en som tror han er bedre enn alle andre. Og han må kle joggebukser! Elsker gutter i grå joggings! Rawr!

Hvilke sminke bruker du?
Svar: Bruker foundation som underlag og så etterpå pudder deretter maskara, litt mørke øyenskygger (veldig glad i brun siden jeg har grønne øyne og har hørt at brun passer best til grønne øyne), og eyeliner.

42 kommentarer:

K(ristine) A(malie ) sa...

Hihi, jeg liker svarene dine (har lest hele innlegget \o/)! ^^ Mary-Kate er også en av mine favs på kjendisfronten, hun er artig! :D

Saha Carter sa...

Braaaaaaaa!

Hanne sa...

Så gøy, elsker sånne spørrerunder:)

Overland sa...

Du må begynne å se home and away igjen :O

AnjaVictoria sa...

Bra svar! :)

hahaha. er han ikke RÅÅÅ han som danser! ler meg i hjel jeg! :D

Madeleine sa...

Alltid gøy å lese sånne innlegg :)

Madeleine sa...

Alltid gøy å lese sånne innlegg :)

Line. sa...

Gøy å lese :)

annikken sa...

Så artig å lese:D
Bra TV-serie smak du har, nettopp sett den nye one tree hill episoden:)

Malin Cecilia sa...

Veldig oversiktlig og fin blogg! :-)
Adder deg jeg!=)

Anonym sa...

Så morsomt å lese :)

Karoline sa...

Åhh.. Elsker måten du har delt opp svarene på.. Veldig oversiktlig!<3

Marit sa...

Artig å lese svarene dine!

Elise sa...

Bra svar!:D

Maria Helene Nilsen sa...

Morro å lese, alltid greit å vite mer om de man leser bloggen til :)

Agnethe sa...

Gøy å lese :)

this wheel's on fire sa...

I can't read this, but I like the photos!

Anne-marte sa...

Mary Kate er kul, men stilen til Ashley er mer meg:)

Anonym sa...

hey, enig, kan ikke blogge om man ikke har noe å blogge om :) innspooo! :)

trolia sa...

hehehe...lite å gjøre? :P
neida..
mange fine svar da..
skulle lett møtt Johnny Depp jeg også! *drømme*

Mari sa...

så fin blogg du har! morsomt å lese svarene :)

Anonym sa...

DU har fin stil da ^^

Renate Iselin sa...

:D

Kunne faktisk tenkt meg å vært Britney for en dag jeg å! :-p

Andressa sa...

Morro å lese :D

Angela.I.D sa...

gøy å lese. bra svar. :)

Anonym sa...

Kjekt å lese meir om deg :)
bra musikksmak.

Håper du får ein superfin lørdag!

Nina sa...

Sv. Ja du bør se Twillight hvis du liker den type filmer.
Flotte svar. Moro å bli bedre kjent med deg :D

Anonym sa...

mye bra svar! :)

Jeanette sa...

Gøy å lese slike ting! :)

1 sa...

eelsker å lese spørrerunder :DD

Anniken sa...

Så bra du har svart her!:) Skikkelig gøy å lese:)

Camilla Didriksen sa...

Så artig å lese :D

Helene sa...

artig å lese :) Bra svar!!

Jorunn sa...

Morsomt å lese ;)

Gog helg..

Anonym sa...

Smart å slenge inn bilder i slike spmsvar innlegg! :)

Malina sa...

Gode svar, jeg må si meg enig ang. drømmegutten ;)

Jeanette sa...

Morsomt å lese :)

BEMAVI sa...

Morsomt å lese:-)
Jeg og ELSKER Mary Kate, og stilen hennes!
Jeg og har utrolig nok mamma som forbilde:p blandet med noen til.

Anonym sa...

Så gøy å lese :) Gode svar!

Anonym sa...

Hei! Nå har jeg byttet blogg :-) Håper du fortsetter å lese og kanskje legger meg til på bloggkoll :-D

Tuppene sa...

Guns'n'Roses - ELSK!

Tonje Holm sa...

SV: Takk for det :)