Velkommen til mitt private sted!
Her skrives det ned tanker og forskjellige meninger. Skal prøve og oppdatere dere hverdag men kan ikke love noe enda.. Så til dere som gidder og lese det jeg skriver, jeg skal prøve mitt beste og underholde dere og gjøre tiden dere bruker her inne vært det. Så ikke kom og skyld på meg hvis dere ønsker dere tilbake til det dere egentlig holdt på med før dere kom inn hit ;)
Emeralds - Wall around my heart Poison - No ring, no gets 4 Non Blondes - What's Up Madonna - White Heat The Saturdays - Forever Is Over Alannah Myles - Black Velvet Carole King - It's gonna take some time Ess I Ermet - Dette er livet Cat Stevens - Can't Keep It In Patrick Swane - She's like the wind
41 kommentarer:
Ikke helt min humor :p
Ja, greit nok om hun så opp til meg eller om det var noe annet hun hermet etter. Men tankene mine ? og alt jeg skriver. Det blir for dumt! :-/
Blir litt langt for meg å dra, men det hadde vært utrulig morro! Heldiggrisen :p
Så artig:)
jeg har han fyren litt oppi halsen nå pga JÆVLA JAMBA!!
W#¤%@£$€!!!
For en herlig header, og blogg!
OoO.. blogger du også ja. hehe enda en blogg å følge med på :D
åå, morsomt! Har veldig lyst selv, men får se om jeg får mulighet:)
silece i kill u.. :)
sv: bare til og sitte klar 26.jan kl 09.00;)
haha, genialt ^^
ååå Så utrolig gøy!<3 Du får kose deg masse ^^
Sv: ja, det håper jeg også :o
Haha, så arti :D skal desverre ikke dit neei..
Så gøy, han er kjempedyktig:)
Hehe, blir nok gøy :D Jeg skal ikke dit. Ikke helt min humor.
ÅH! hvor får du bestilt biletter til jeff hende da? ELSKER DET DER! hehe :D
og tusen takk for bildekommentar og film forslag! :P men har sett alle filmene hehe, og jeg liker de! :D
Han er genial! Heldiggrisen!=D
Åh, så utrulig kjekt :D Heldig!
Jeg har kjempe lyst å dra. Men er litt uvisst enda. Russetid i mai, så må tenke litt på økonomien også :/
SV: Takk for det! det skal jeg sjekke ut NÅ! hehe
Åååå så gøy.. Misunnelig...
Hehe, det hørtes gøy ut! men jeg skal ikke dit :)
13 april ja, nei, hørte det var utsolgt, så jeg får heller komme meg på pablo fransisco! han er evig morsom!
:) Nei jeg bor nok for langt unna for øyeblikket du! God fornøyelse!
Hehe.. tror faktisk jeg er omtrent den eneste som ikke syns han er morsom jeg... Men hygg deg kjempemasse du da:)
hehe, så gøy:D
Å! dit vil e !:D
Wow. Det tenker jeg blir morro :D Heldig du er :)
haha, du får kose deg kjempe masse! utrolig fin blogg har du også, likte headeren din:-)
åh, så heldig du er! Jeg har ikke råd til å dra, må ha tog og evt. overnattig i tilegg da... :(
Blir sikkert gøy det!
Så gøy :-)
sinnsykt kul header du hadde
Syns han har blitt ødelagt av alle de teite ringetone reklamene!
Så heldig du er :) skal ikke dit!
åhhh.. jeg vil også!
aldri hørt om han jeg :S (A)
Jo takk for det!:) goood helg:)
hehehe :)
heldig :D
Morsomt å lese!=D
Legg inn en kommentar