onsdag 21. januar 2009

Silence, I kill you!

Yes! Har endelig bestilt billetter til Jeff Dunham i Oslo Spektrum 13 April!
Flere som skal!? Gleder meg kjempe mye! Meg og en venninne skal dit : )


41 kommentarer:

MagnusQtie sa...

Ikke helt min humor :p

Saha Carter sa...

Ja, greit nok om hun så opp til meg eller om det var noe annet hun hermet etter. Men tankene mine ? og alt jeg skriver. Det blir for dumt! :-/

Maria Helene Nilsen sa...

Blir litt langt for meg å dra, men det hadde vært utrulig morro! Heldiggrisen :p

Luna sa...

Så artig:)

trolia sa...

jeg har han fyren litt oppi halsen nå pga JÆVLA JAMBA!!
W#¤%@£$€!!!

VEDIS KRISTINE sa...

For en herlig header, og blogg!

Anonym sa...

OoO.. blogger du også ja. hehe enda en blogg å følge med på :D

DirtyJulie sa...

åå, morsomt! Har veldig lyst selv, men får se om jeg får mulighet:)

Benedicte sa...

silece i kill u.. :)

sv: bare til og sitte klar 26.jan kl 09.00;)

Anonym sa...

haha, genialt ^^

Emelie sa...

ååå Så utrolig gøy!<3 Du får kose deg masse ^^

Anonym sa...

Sv: ja, det håper jeg også :o

Elise sa...

Haha, så arti :D skal desverre ikke dit neei..

Hanne sa...

Så gøy, han er kjempedyktig:)

sve sa...

Hehe, blir nok gøy :D Jeg skal ikke dit. Ikke helt min humor.

AnjaVictoria sa...

ÅH! hvor får du bestilt biletter til jeff hende da? ELSKER DET DER! hehe :D

og tusen takk for bildekommentar og film forslag! :P men har sett alle filmene hehe, og jeg liker de! :D

Anonym sa...

Han er genial! Heldiggrisen!=D

therese kristina sa...

Åh, så utrulig kjekt :D Heldig!

Line. sa...

Jeg har kjempe lyst å dra. Men er litt uvisst enda. Russetid i mai, så må tenke litt på økonomien også :/

AnjaVictoria sa...

SV: Takk for det! det skal jeg sjekke ut NÅ! hehe

Jorunn sa...

Åååå så gøy.. Misunnelig...

Malina sa...

Hehe, det hørtes gøy ut! men jeg skal ikke dit :)

victoria sa...

13 april ja, nei, hørte det var utsolgt, så jeg får heller komme meg på pablo fransisco! han er evig morsom!

Anonym sa...

:) Nei jeg bor nok for langt unna for øyeblikket du! God fornøyelse!

Tuppene sa...

Hehe.. tror faktisk jeg er omtrent den eneste som ikke syns han er morsom jeg... Men hygg deg kjempemasse du da:)

annikken sa...

hehe, så gøy:D

Caa sa...

Å! dit vil e !:D

Andressa sa...

Wow. Det tenker jeg blir morro :D Heldig du er :)

Anonym sa...

haha, du får kose deg kjempe masse! utrolig fin blogg har du også, likte headeren din:-)

Kine sa...

åh, så heldig du er! Jeg har ikke råd til å dra, må ha tog og evt. overnattig i tilegg da... :(

Ariella sa...

Blir sikkert gøy det!

Camilla sa...

Så gøy :-)

Anonym sa...

sinnsykt kul header du hadde

Jeanette sa...

Syns han har blitt ødelagt av alle de teite ringetone reklamene!

Anne Marthe sa...

Så heldig du er :) skal ikke dit!

Karoline sa...

åhhh.. jeg vil også!

Andrea sa...

aldri hørt om han jeg :S (A)

Benedicte sa...

Jo takk for det!:) goood helg:)

Anonym sa...

hehehe :)

Siri sa...

heldig :D

Anonym sa...

Morsomt å lese!=D