søndag 25. januar 2009

T-shirt

Nothing feels right when I'm not with you, sick of this dress and these Jimmy Choos.
Taking them off cause I feel a fool, trying to dress up when I'm missing you.
Ima step out of this lingerie, curl up in a ball with something Hanes.
In that I lay, with nothing but your t-shirt on.
Oh, with nothing but your t-shirt on.



Endelig har jeg da prøvd ut Ben &Jerry's ice cream! Var i by'n (Bergen) i går med søss og måtte selfølgelig innom Deli De Luca, søss kjøpte den med marshmallows og sjokolade fisker smak og jeg den med banan, sjokolade bananer og valnøtter. Mmmm himmelsk!


Kjøpte meg en topp og to flanell skjorter i går på salg! LOVE salg baby!!


Måtte såklart ha disse søte klemmene fra h&m.


Bare meg som syns denne trenden er litt tøff!? Måtte ta bilde før søss stakk av sted på kino'n haha (har ikke stått skikkelig opp så orker ikke fikse meg selv for bare og ta bilde haha)


Skulle vise den ene topp (t.v) til mamma i går kveld når jeg kom hjem.

Meg: SE! Var den ikke fin!?
Mamma: La meg se hvor billig du er i dag da.
Meg: Hva sa du!? Sier du jeg er billig!?
Mamma: 199 kr, du har vært billigere..
Meg: 99 kr mamma, 99!
Mamma: Forresten det ser fremdeles ut som du har snus-leppe.. *går for og sette i pizza'n*

Hahaha mamma mobber meg sånn fortiden fordi jeg klarte og fyre tannkosten opp i leppa.. AO!
Så det er min mamma det, som mener jeg er billig.. Så koslig! <3>

57 kommentarer:

Tonje Holm sa...

SV: Ja, hadde det :D

annikken sa...

Salg er topp! Fine kjøp:)
Hehe, ganske morsom samtale mellom moren din og deg^^

Anonym sa...

Du hadde fint hår ^^

Marita sa...

salg er morro ;) fine klær du kjøpte. Har ikke Bergen Gina Tricot ?:O what. så rart. Får håpe de får det snart da ;)

Isabell sa...

ååå, is!
flanell<3

DirtyJulie sa...

haha, mødre;p
Pene støvletter!:)

Xavi sa...

Takk for det ^^
Ben&Jerry's er himmelsk btw <3

Julie Abelsen sa...

Kjempefine kjøp, og ben&jerry´s er heeerlig! Deilig å trøstespise den med skje, rett fra boksen :D

Herlig blogg forresten ;D

Anonym sa...

sv: haha, veit. Verste er når du er på fest etc og tror du har masse strøm og etter 10 bilder så bare "lad batteriene" ellerno :p

Hanne sa...

Så mye fint du har kjøpt:) Fikk innmari lyst på Ben & Jerrys nå kjenner jeg;)

Anonym sa...

Herlige kjøpt og du har skikkelig fint hår! :D

ellen-hoffj sa...

Kjempe fin blogg du har. Digger headeren din! :)

Malin Cecilia sa...

Stilige sko!:)

Jeg har enda ikke smakt på Ben &Jerry's isen. Tror ikke de har den her jeg bor:/

yiqin; sa...

That is one of my fave flavours! ah don't we all lvoe ice cream ;)

Andressa sa...

Salg er digg:D
Mamman din var morsom ^^ Haha

K(ristine) A(malie ) sa...

Flanell er så digg, elsker sånne store skjorter av den typen ^^

Morsomme comments av moren din da :D :P

Anonym sa...

Eg og vil smake den!
Så søt mamma du har! :D

Siri sa...

så mye fint :D

Krii sa...

har så lyst til å smake den isen! Blir helt gal her, haha :p

this wheel's on fire sa...

i LOVE that jim morrison quote in your header!!

Malina sa...

Den isen er sikkert kjempegod :)

Anonym sa...

Fin skjorte :D

victoria sa...

for en awesome mor :D

Kristine sa...

haha mammaen din virker kul da :D
de nye skoene dine var nydelige!

Anonym sa...

Ben&Jerry's, JAM!!=D Koselig mamma du har, hehe!=P

Madeleine sa...

Fine kjøp :)
Hahah, koselige mamma'n din :p

Jorunn sa...

Mye fint...
Jeg elsker den med marsmellows og sjokoladefisker. det er min favoritt... Hehe...

Christina sa...

sykt kul header du har!! :) Har du laget den selv? Åh, jeg har ikke smakt den isen ENDA jeg. Den høres så jææææevelig god ut=) nam. Må kjøpe snart.

Saha Carter sa...

Takk for det :-D

It's Aggy bitch! sa...

christina - har nok laget den selv ja! :) den er NAM!

AlexandraEi sa...

Mora de virker stillig! PEne sko!

Helene sa...

Så mye fint, hvor fant du flanellskjortene på salg?

Nugget sa...

mmm,fikk så sykt lyst på is nå :P fine klær, salg er digg, dog farlig. jeg er blakk.

Anne-marte sa...

heeelt sikkert yummy is!:)

I sa...

Åh, fine skjorter! Også så de digge ut å ha på i tillegg :O)

Anonym sa...

Takk:)

Åh,elsker den rutete skjorta du kjøpte! og den isen ser så god ut, eg tåler ikkje melk..så eg har ikkje smakt den.

Håper du får ein fin mandag!

Anne Marthe sa...

Fine sko :D

BEMAVI sa...

Haha, for en kul mamma:D
De skoene var utrolig kul! Hvor er de fra?

Jeanette sa...

Her har vi ikke Ben & Jerry's:( Føler jeg har gått glipp av noe stort!

Camilla sa...

ååh, jeg har så lyst til å prøve den isen!^^ men de har den ikke her:o

Anonym sa...

hvor får man kjøpt den isen? :o

Tuppene sa...

Har enda ikke sullet meg til å kjøpe Ben & Jerrys enda.. men har hørt så mye om den at jeg bare må en dag!

Anonym sa...

Koselig mamma du, hehe :)

1 sa...

herlige skjorter! :D
og artig mamma du har da.. XD

Jeanette sa...

Fine kjøp :)

Renate Iselin sa...

Sv: Hihi, tusen takk ;-*

Må få smakt den isen snart jeg å! Har bare ikke fått somla meg til det ennå :p

AnjaVictoria sa...

alle vil vel ha roser på jobben hehe..
nydelig klær.
fader jeg vil smake sånn IS!!!

Line. sa...

fiint : ))

Anonym sa...

likte innlegget! :)

Anonym sa...

Den rutete skjorten var kjempefin!:) Og åå, nå fikk jeg lyst på iskrem.. :(

Camilla Didriksen sa...

Ben&Jerrys er best :D

Elise sa...

Jeg vil smake sånn is!!:)

trolia sa...

Flannelskjorter <3

så du de skjortene jeg shoppa forrige uke?

jeg ELSKER den ene ;D

så ut som du fikk kjøpt deg fine ting:)

Anonym sa...

Sånn is har jeg også lyst til å smake :))

Karoline sa...

De skoene var dritt tøffe!

Tina sa...

Skoene var kjempetøffe! :D Og B&J er altfor godt. Har en boks med Cookie Dough i fryseren, skummelt. Spørs hvor lenge den får ligge i fred. :P

Bibbi-Jeanette sa...

sinnsykt fine sko! Hvor er de fra??