Taking them off cause I feel a fool, trying to dress up when I'm missing you.
Ima step out of this lingerie, curl up in a ball with something Hanes.
In that I lay, with nothing but your t-shirt on.
Oh, with nothing but your t-shirt on.
Endelig har jeg da prøvd ut Ben &Jerry's ice cream! Var i by'n (Bergen) i går med søss og måtte selfølgelig innom Deli De Luca, søss kjøpte den med marshmallows og sjokolade fisker smak og jeg den med banan, sjokolade bananer og valnøtter. Mmmm himmelsk!
Kjøpte meg en topp og to flanell skjorter i går på salg! LOVE salg baby!!
Måtte såklart ha disse søte klemmene fra h&m.
Bare meg som syns denne trenden er litt tøff!? Måtte ta bilde før søss stakk av sted på kino'n haha (har ikke stått skikkelig opp så orker ikke fikse meg selv for bare og ta bilde haha)
Skulle vise den ene topp (t.v) til mamma i går kveld når jeg kom hjem.
Meg: SE! Var den ikke fin!?
Mamma: La meg se hvor billig du er i dag da.
Meg: Hva sa du!? Sier du jeg er billig!?
Mamma: 199 kr, du har vært billigere..
Meg: 99 kr mamma, 99!
Mamma: Forresten det ser fremdeles ut som du har snus-leppe.. *går for og sette i pizza'n*
Hahaha mamma mobber meg sånn fortiden fordi jeg klarte og fyre tannkosten opp i leppa.. AO!
Så det er min mamma det, som mener jeg er billig.. Så koslig! <3>


57 kommentarer:
SV: Ja, hadde det :D
Salg er topp! Fine kjøp:)
Hehe, ganske morsom samtale mellom moren din og deg^^
Du hadde fint hår ^^
salg er morro ;) fine klær du kjøpte. Har ikke Bergen Gina Tricot ?:O what. så rart. Får håpe de får det snart da ;)
ååå, is!
flanell<3
haha, mødre;p
Pene støvletter!:)
Takk for det ^^
Ben&Jerry's er himmelsk btw <3
Kjempefine kjøp, og ben&jerry´s er heeerlig! Deilig å trøstespise den med skje, rett fra boksen :D
Herlig blogg forresten ;D
sv: haha, veit. Verste er når du er på fest etc og tror du har masse strøm og etter 10 bilder så bare "lad batteriene" ellerno :p
Så mye fint du har kjøpt:) Fikk innmari lyst på Ben & Jerrys nå kjenner jeg;)
Herlige kjøpt og du har skikkelig fint hår! :D
Kjempe fin blogg du har. Digger headeren din! :)
Stilige sko!:)
Jeg har enda ikke smakt på Ben &Jerry's isen. Tror ikke de har den her jeg bor:/
That is one of my fave flavours! ah don't we all lvoe ice cream ;)
Salg er digg:D
Mamman din var morsom ^^ Haha
Flanell er så digg, elsker sånne store skjorter av den typen ^^
Morsomme comments av moren din da :D :P
Eg og vil smake den!
Så søt mamma du har! :D
så mye fint :D
har så lyst til å smake den isen! Blir helt gal her, haha :p
i LOVE that jim morrison quote in your header!!
Den isen er sikkert kjempegod :)
Fin skjorte :D
for en awesome mor :D
haha mammaen din virker kul da :D
de nye skoene dine var nydelige!
Ben&Jerry's, JAM!!=D Koselig mamma du har, hehe!=P
Fine kjøp :)
Hahah, koselige mamma'n din :p
Mye fint...
Jeg elsker den med marsmellows og sjokoladefisker. det er min favoritt... Hehe...
sykt kul header du har!! :) Har du laget den selv? Åh, jeg har ikke smakt den isen ENDA jeg. Den høres så jææææevelig god ut=) nam. Må kjøpe snart.
Takk for det :-D
christina - har nok laget den selv ja! :) den er NAM!
Mora de virker stillig! PEne sko!
Så mye fint, hvor fant du flanellskjortene på salg?
mmm,fikk så sykt lyst på is nå :P fine klær, salg er digg, dog farlig. jeg er blakk.
heeelt sikkert yummy is!:)
Åh, fine skjorter! Også så de digge ut å ha på i tillegg :O)
Takk:)
Åh,elsker den rutete skjorta du kjøpte! og den isen ser så god ut, eg tåler ikkje melk..så eg har ikkje smakt den.
Håper du får ein fin mandag!
Fine sko :D
Haha, for en kul mamma:D
De skoene var utrolig kul! Hvor er de fra?
Her har vi ikke Ben & Jerry's:( Føler jeg har gått glipp av noe stort!
ååh, jeg har så lyst til å prøve den isen!^^ men de har den ikke her:o
hvor får man kjøpt den isen? :o
Har enda ikke sullet meg til å kjøpe Ben & Jerrys enda.. men har hørt så mye om den at jeg bare må en dag!
Koselig mamma du, hehe :)
herlige skjorter! :D
og artig mamma du har da.. XD
Fine kjøp :)
Sv: Hihi, tusen takk ;-*
Må få smakt den isen snart jeg å! Har bare ikke fått somla meg til det ennå :p
alle vil vel ha roser på jobben hehe..
nydelig klær.
fader jeg vil smake sånn IS!!!
fiint : ))
likte innlegget! :)
Den rutete skjorten var kjempefin!:) Og åå, nå fikk jeg lyst på iskrem.. :(
Ben&Jerrys er best :D
Jeg vil smake sånn is!!:)
Flannelskjorter <3
så du de skjortene jeg shoppa forrige uke?
jeg ELSKER den ene ;D
så ut som du fikk kjøpt deg fine ting:)
Sånn is har jeg også lyst til å smake :))
De skoene var dritt tøffe!
Skoene var kjempetøffe! :D Og B&J er altfor godt. Har en boks med Cookie Dough i fryseren, skummelt. Spørs hvor lenge den får ligge i fred. :P
sinnsykt fine sko! Hvor er de fra??
Legg inn en kommentar