Bilde: Filmpark, Tyskland. "Jeg kan såååå spise is!"
I'm back! Jeg har vært borte fra pcn et par dager, og ja det var frivillig. Jeg har jobbet en del og vært mye oppe i stuen med mamma og pappa og ellers vært ute med venner : ) Har bare vært så drit lei pcn fortiden.. vet ikke hva som gjør det men vært rett og slett kvalm bare ved og tenke på ordet "pc eller data". Noen gang hatt det sånn?
Var i byn i går og prøvde den genseren jeg bloggen om fra Bik Bik som jeg ville ha, hmm la meg si det sånn, den så mye finere ut på nettet og på utstilling på veggen enn på meg, jeg så rett og slett ut som en flaggermus i den! Hahaha!
Har du noen gang hatt skikkelig lyst på et klessplagg og når du endelig har prøvd den så passet den ikke slik du hadde sett for deg?


23 kommentarer:
Huff, ja det er ikke noe gøy når det skjer!
åh, sånn er så typisk. Skjer meg rett som det er, hehe.
sv: haha jaa, skal love deg. Takk :))
Dey har skjedd mange ganger, og jeg blir like skuffet hver gang;)
Det har ikke bare skjedd en gang :p
Svar: Det skal jeg :D
Haha! Ja, jeg finner alltid kjempe kule plagg i butikken, så prøver jeg de.. og.. vell ja xD Ser ikke helt bra ut alikevell :P
har akkuratt hatt en "jeg er dritt lei pc en periode" :) så jeg føler med deg! liker headeren din!:)
Synes du kler mørkt også :o) Men skjønner at du savner å være blond. Godt med litt forandring.
Har også følt det sånn angående pc, og med et klesplagg. Det er litt kjipt med klesplagg som man har drømt om, men finnes alltid noe annet fint der ute :)
Sv: tusen takk:)
Artig bilde;D
Jeg kjenner til det der med at klær ser sinnsykt mye bedre ut på utstillingsdukkene og sånn ass;P
Ja, det er så kjipt!
Uff, det er det værste !
Eg fant en kjole eg likte alt for godt en gang, også var puppane mine for store så dei bulte nesten ut på alle side, vart litt lei meg då :p
Jeg har aldri blitt drit lei pc. Haha xD
Jeg var ganske lei pc istad, før jeg sovnet, men nå er jeg back igjen! Med Scrubs på tapetet! hihi
Ja det er definitivt gøy å gå på skole her! Savner litt den friheten man får på norske vgs da.
Jeg har det helt supert her borte.
Den headeren din ser nesten ut som en poster man kunne sett på gata i Berkeley forresten.
Mange som er lei pcn fortiden :S
bra bilde:p
Så kult bilde :-D hehe
Jeg er mer sånn at jeg kjøper et plagg jeg vil ha, men når jeg kommer hjem og det har gått et par dager, så kunne jeg like godt latt være å kjøpt det. Har nok dessverre litt for mange sånne plagg x)
Tusen takk :D
Er kjemegøy å være gravid, men jeg kan helt ærlig si at jeg gruer meg endel til fødselen! :-p Hehe
Har skjedd noen ganger det ja^^
Morsomt bilde
skal jeg love deg!
sånt er så irriterende, men da kan man jo tenke at man har spart litt penger. Selvom man helst skulle brukt de på det plagget.
Hehe ja det smykket passet rett inn i innlegget mitt det ;)
Ja, det skjedde seinast i dag. Hadde sikla på den dritfine gensaren kjempe lenge. Så skulle eg prøve den i dag, og eg såg ut som noke som hadde stått opp etter 3 år i mørket!
Legg inn en kommentar