lørdag 10. januar 2009

Make love, not war

Noen gang kjøpt noe du ble forelsket i med en gang du så det i butikkvinduet eller tenkte når du så det for første gang at den/det der jeg ha!?

Her er noen ting jeg aldri går lei av og bruker ofte.


Elsker dette smykket. Går med det hver dag.
Fant det da jeg var i Polen i sommer og hadde leitet kjempe lenge etter et her i Norge men fant aldri så var overlykkelig da jeg endelig fant det der nede!! Elsker det! Og det er noe jeg virkelig står for og ikke bruker det bare fordi det er blitt inn igjen med klær og smykker med peace tegnet på, så just love it!



Beatles button, solbriller, elefant øredobber, hårbøyle (har og i hvit som jeg bruker en del)

50 kommentarer:

Maria Helene Nilsen sa...

Tenker det om mye jeg ser i butikkene :P

Helene sa...

Det er alltid noe man bruker veldig ofte. For min del har jeg endt opp med å bruke en helt plain sort hårbøyle hver dag... Ikke det at den er så fin, men det er liksom det som er fortest gjort når man har det travelt om morgenen ;)

Jeg har en venninne som også er ivrig bruker av peace/nei til atomvåpen-kjede. Må si jeg også øsnker meg et selv, da det er noe jeg virkelig står for!:)

Forresten, <3 headeren din!

Anonym sa...

Smykket var kjempe fint jo ! (:

Elisabeth sa...

SØTE ØREDOBBER!! de skulle jeg gjerne ha hatt selv ;)

Malina sa...

Så fine ting. Jeg blir ofte forelsket i nye innkjøp ;)

Hanne sa...

Jeg blir også ofte forelsket i nye ting og klær, og hvis man faller skikkelig for noe så er det bare å kjøpe det. Da blir man som regel veldig fornøyd:)

Marit sa...

elsker den følelsen du beskriver!

victoria sa...

ojeh! jeg har to armbånd som jeg aldri tar av :)

Elise sa...

Det er en god følelse det ja!:D

Har noen småting jeg bruker ganske ofte, men ikke noe jeg er HELT avhengi av :)

Anonym sa...

Kult smykke :) Forelsker meg ofte sånn :/

Heidi Viktoria sa...

Fin blogg du også! Takk for kompliment på bloggen min, veldig hyggelig:) Klem

therese kristina sa...

Smykket var kjempe fint :)

Anonym sa...

stilig smykke! :)

Anonym sa...

stilig smykke! :)

Line sa...

Takk for kommentar på blogg! Likte bloggen din. Hvertfall smykket, det var dødskult.

Camilla Didriksen sa...

Kule solbriller :D

annikken sa...

Kan skjønne du bruker det ofte, det var kjempe stiligt:D

Anonym sa...

Ja, brev er bra. Og peace er bra :-)

Anonym sa...

Ja, brev er bra. Og peace er bra :-)

Anonym sa...

stilige ting og takk for kommentar!
Søt blogg du har:D

Anonym sa...

Kul button med Beatles og øredobbene var kjempe søte!=)=D

Gedankenlos sa...

thanks for your comment :) i love your peace-necklace!

Anonym sa...

Kul blogg du har! sjekk ut min da, vel:)
http://www.little-m-obsessive.blogspot.com/

Åshild sa...

Den følelsen er herlig! Jeg er alltid sånn med kjoler :-P

Madeleine sa...

Stilige solbrillet!

ok sa...

smykket ditt var dritkult!

Marte sa...

så utrolig fin blogg : ) tror mange får et litt spesielt forhold til enkelte smykker/plagg.

selv bruker jeg konstant et sølvmykke med diamantdetaljer på som jeg fikk av bestevenninna mi når jeg reiste på utvekslingsåret mitt : )

Anonym sa...

Er så deilig å finne noe man faller for med engang, og bare elsker å bruke :D

Tøft smykke forresten :)

Caroline sa...

For noen søte elefantøredobber :-)

Jeanette sa...

Har en del slike ting ja, det er egentlig ganske deilig - da har jeg noe å bygge antrekk rundt:)

Anne Marthe sa...

Jeg har også noen ting jeg bruker ofte:)

Helene sa...

Det var mye fint :) Er litt sånn jeg også!

Anonym sa...

Fin header!! oh. elsker smykket ditt!

Ragna sa...

Fint smykke og veldig passende i disse bråkete og urolige tider :-) Føles ekstra bra når man har på seg pynt som faktisk betyr noe for en. Pynt og vakre ting er faktisk ikke nødvendigvis meningsløst!

Andressa sa...

Det er alltid så utrolig morsomt å finne noe man blir ekstremt forelsket i :) Jeg har to par sko som jeg er kjempe forelsket i ^^ Også et rosa kjede med en søt liten pus på ;D

Tuppene sa...

Hårbøyle er genialt for bad hair days!

Nugget sa...

elefantøredobbene var så søt! jeg så en jakke i et butikkvindu hveeer dag når jeg kjørte forbi med bussen. var livredd for å gå inn for visste den kom til å være spinndyr. klarte ikke dy meg og den MÅTTE jeg ha. men 3400 kr har jeg sjelden til overs lism. også fikk jeg den til bursdagen. love you mamma <3

Christina sa...

Den hetegenseren har jeg også :)

Anonym sa...

Så fint :P

Anonym sa...

cool :) Huff, alt for masse mann bare MÅ ha hehhe :)

Kine sa...

Tenker slikt om alt for mye! :P
Elefantøredobbene var forresten dritsøte! :D

Karoline sa...

Hårbøyle er fint :D

Anonym sa...

Sett lignende smykke i norge da :p Men kosta 2000 tror jeg :p


SV: bilde av håret etter jeg tok ut extension?

sandramarie sa...

Takk for det :) Tøft smykke du har btw!

Siljesfashion sa...

Takk for kommentaren på bloggen! Pilotsolbrillene er klassikere som varer evig. Ja, det skjer meg ganske ofte, men så er jeg jo litt shoppinggal også:-

Yvonne sa...

Drit fint smykke.
sånn Beatles button har eg og, elsker Beatles! :)

Agnethe sa...

Ja, det hender jeg finner noe jeg bare MÅ ha!

Jorunn sa...

Jeg har noen solbriller fra NoaNoa som jeg ELSKER. Gikk med de hele sommeren.. Og de er nå full i riper, men så lenge de henger sammen så skal de på neste sommer også... Weee....

Hippie, hippie - milkshake sa...

favoritter er bra. har brukt mye peace-smykekr selv, har både smykke, øredobber og armbånd... he he,
fin siden din er blitt.. og takk for kommentar..:)

Anonym sa...

Det er god følelse ja!
Eg har nokre favorittar og det er et sølvarmband og et smykke :)