Her er noen ting jeg aldri går lei av og bruker ofte.
Elsker dette smykket. Går med det hver dag.
Fant det da jeg var i Polen i sommer og hadde leitet kjempe lenge etter et her i Norge men fant aldri så var overlykkelig da jeg endelig fant det der nede!! Elsker det! Og det er noe jeg virkelig står for og ikke bruker det bare fordi det er blitt inn igjen med klær og smykker med peace tegnet på, så just love it!
Beatles button, solbriller, elefant øredobber, hårbøyle (har og i hvit som jeg bruker en del)


50 kommentarer:
Tenker det om mye jeg ser i butikkene :P
Det er alltid noe man bruker veldig ofte. For min del har jeg endt opp med å bruke en helt plain sort hårbøyle hver dag... Ikke det at den er så fin, men det er liksom det som er fortest gjort når man har det travelt om morgenen ;)
Jeg har en venninne som også er ivrig bruker av peace/nei til atomvåpen-kjede. Må si jeg også øsnker meg et selv, da det er noe jeg virkelig står for!:)
Forresten, <3 headeren din!
Smykket var kjempe fint jo ! (:
SØTE ØREDOBBER!! de skulle jeg gjerne ha hatt selv ;)
Så fine ting. Jeg blir ofte forelsket i nye innkjøp ;)
Jeg blir også ofte forelsket i nye ting og klær, og hvis man faller skikkelig for noe så er det bare å kjøpe det. Da blir man som regel veldig fornøyd:)
elsker den følelsen du beskriver!
ojeh! jeg har to armbånd som jeg aldri tar av :)
Det er en god følelse det ja!:D
Har noen småting jeg bruker ganske ofte, men ikke noe jeg er HELT avhengi av :)
Kult smykke :) Forelsker meg ofte sånn :/
Fin blogg du også! Takk for kompliment på bloggen min, veldig hyggelig:) Klem
Smykket var kjempe fint :)
stilig smykke! :)
stilig smykke! :)
Takk for kommentar på blogg! Likte bloggen din. Hvertfall smykket, det var dødskult.
Kule solbriller :D
Kan skjønne du bruker det ofte, det var kjempe stiligt:D
Ja, brev er bra. Og peace er bra :-)
Ja, brev er bra. Og peace er bra :-)
stilige ting og takk for kommentar!
Søt blogg du har:D
Kul button med Beatles og øredobbene var kjempe søte!=)=D
thanks for your comment :) i love your peace-necklace!
Kul blogg du har! sjekk ut min da, vel:)
http://www.little-m-obsessive.blogspot.com/
Den følelsen er herlig! Jeg er alltid sånn med kjoler :-P
Stilige solbrillet!
smykket ditt var dritkult!
så utrolig fin blogg : ) tror mange får et litt spesielt forhold til enkelte smykker/plagg.
selv bruker jeg konstant et sølvmykke med diamantdetaljer på som jeg fikk av bestevenninna mi når jeg reiste på utvekslingsåret mitt : )
Er så deilig å finne noe man faller for med engang, og bare elsker å bruke :D
Tøft smykke forresten :)
For noen søte elefantøredobber :-)
Har en del slike ting ja, det er egentlig ganske deilig - da har jeg noe å bygge antrekk rundt:)
Jeg har også noen ting jeg bruker ofte:)
Det var mye fint :) Er litt sånn jeg også!
Fin header!! oh. elsker smykket ditt!
Fint smykke og veldig passende i disse bråkete og urolige tider :-) Føles ekstra bra når man har på seg pynt som faktisk betyr noe for en. Pynt og vakre ting er faktisk ikke nødvendigvis meningsløst!
Det er alltid så utrolig morsomt å finne noe man blir ekstremt forelsket i :) Jeg har to par sko som jeg er kjempe forelsket i ^^ Også et rosa kjede med en søt liten pus på ;D
Hårbøyle er genialt for bad hair days!
elefantøredobbene var så søt! jeg så en jakke i et butikkvindu hveeer dag når jeg kjørte forbi med bussen. var livredd for å gå inn for visste den kom til å være spinndyr. klarte ikke dy meg og den MÅTTE jeg ha. men 3400 kr har jeg sjelden til overs lism. også fikk jeg den til bursdagen. love you mamma <3
Den hetegenseren har jeg også :)
Så fint :P
cool :) Huff, alt for masse mann bare MÅ ha hehhe :)
Tenker slikt om alt for mye! :P
Elefantøredobbene var forresten dritsøte! :D
Hårbøyle er fint :D
Sett lignende smykke i norge da :p Men kosta 2000 tror jeg :p
SV: bilde av håret etter jeg tok ut extension?
Takk for det :) Tøft smykke du har btw!
Takk for kommentaren på bloggen! Pilotsolbrillene er klassikere som varer evig. Ja, det skjer meg ganske ofte, men så er jeg jo litt shoppinggal også:-
Drit fint smykke.
sånn Beatles button har eg og, elsker Beatles! :)
Ja, det hender jeg finner noe jeg bare MÅ ha!
Jeg har noen solbriller fra NoaNoa som jeg ELSKER. Gikk med de hele sommeren.. Og de er nå full i riper, men så lenge de henger sammen så skal de på neste sommer også... Weee....
favoritter er bra. har brukt mye peace-smykekr selv, har både smykke, øredobber og armbånd... he he,
fin siden din er blitt.. og takk for kommentar..:)
Det er god følelse ja!
Eg har nokre favorittar og det er et sølvarmband og et smykke :)
Legg inn en kommentar